chapter 41 (part 1)

164 18 8
                                    

Hai guys




Semasa alicia menuju ketandas tiba tiba seseorang mengikuti alicia dari belakang dgn riak wajah yang sangat sangat sangat menahan geram...alicia pergi ketands dia betulkan ikatan rambut nya dan juga baju yang dipakai itu...selepas alicia selesaikan hajat nya...alicia keluar kecermin hadapan...(masij dlm tands tauu) kawasan tands sedikit sunyi sebb jaug dri tempat makan...sedg alicia mengikat rambut nya tiba tiba orang yang ikut alicia itu tarik di dari belakang ....alicia terkejut..
Dia terus pdg belakang..





Kelihatan gadis berambut hitam mengikat 2 rambut bya memadang tajam kearah nya ....

Alicia: kau kenapa moon?
Moon; apa kau dh hasut ali hah?
Alicia: hasut apa?
Moon; yelah sampai dia tinggal kan kak iman? Hah? Kau ni memang jenis perempuan yang tak ada maruah ke?
Alicia : kau cakap apa ni moon? Hah? Kay sedar tak yang kak iman kesayangan kau tu yang mula dulu? Hah? Sedar tak? Eryh sedar lah kau member baik aku moon kembali lah jinye aku rindu kau...
Moon; kau jgn nak 0anggil aku dgn nama tuuu (kedepan kearah alicia alicia berundur ke belakang sedikit) aku dgb kau dh tak kawan dh! Aku memyesal kenal kau...kau tau kak iman suka ali asal kau rampas kau perempuan tak ada adab !!( tengkin alicia)
Alicia: kau sedar lah yang kau kena hasut sebenarnya! Kau dh tepedaya dgn dia!!
Moon; kau bohonggg amik ni(tendang perut alicia alicia jatuh kebelakang ..moon gelak bila alicia rasa sakit alicia bangun dan terus sepak kaki moon..sampai jatuh mereka mula bergaduh moon tarik baju alicia alicia tarik rambut moon mereka bergduu teruk)







Moon; AKU NAK KAU TINGGAL KAN ALI!!!
alicia: FOR WHAT MOON KAU YANG KENA SEDAR!!
moon: KAU PEREMPUAN TAK GUNAAAAA TAK ADA MARUAHHH (tarik rambut alicia...alicia terass sakit pada rambut nya dan segera tolak moon alicia tumbok moon moon amik kayu lalu pukul alicia alicia elak serang moon dgn pantas)
Alicia: stop moon kau jgn cepat percaya dia!!!
Moon; KAU TAK GUNAAAA KAU RAMPAS ALI DRI KITAORGGG!!! KAU PATUT MATIII (moon dth kearah alicia dan cekek alicia dgb kuat sekali)





Alicia terasa sakit susah nak bernafas dia dh pukul belakanv moon dgn kuat tapi moon still cekek alicia dgn lebih kuat...

Alicia: m...oon...uhuk....sebb...ka...
N o...rang...baru kau...sanggup buat...kawan dari kecik...kau..cam...ni? Uhukkk (alicia tak dpat nak bernafas dgn teratur moon tersenyum melihat alicia bergitu dia kuat kan lagi cekek alicia...)
Moon; aku sanggup bunuh kau dri tgk kak iman merana! They why i join this carnival ! Becauses i want to kill you?!kau buat dia merana! So aku pun akan buat kay merana!



Moon cekek dgn kuat alicia sehingga alicia tak dpt nak buat apa apa alicia tumbok moon tapi moon still cekek dia makin lama pandagn alivia kabur..alicia pdg moon air mata nya jatuh...dia sebut banyak kali nama ali tapi apakah daya nya ali tak akan dpt dgr semua tu sebb mereka jauh...









Ditempat ali..

Ali dah siap bayar makanan yang diaorg makan dia tunggu alicia dri takdi tak sampai sampai lagi ali tunggu sambil melihat pelajae pelajar nya amik gambar main taman permainan lah masing umur semua dh bessr tapi lagat macam budk 2 tahun yang lelaki main kejar kejar kat taman yang girl amik gambar je memajang...
Ali mula dh star risau pada alicia dh call tak angkat..dh tnya yang lain kata tak nampak alicia tak muncul muncul buat ali rasa nak tgk alicia kat tandas..


Ali; mana dia ni ya allah lama nya..bukan pakai tudung pun lama gini..
Nurul; sakit perut kot..
Ali; yekot...(ali pdg sekeliling dia tiba tiba perasaan yang moon tak ada...disitu...ali terus rasa tak sedp hati terus dia pergi ketands perempun utk tgk alicia...kawan kawan alicia yang lain ikut...yelah tak akan ali nak masuk kang menjerit 1 tands tu...mereka pergi...









MY TEACHER IS MY EX 💙Where stories live. Discover now