chapter 44

134 19 4
                                    

Hai




Selepas sahaja khai pdg ali dgn lama ali terus mengetip kan jari nya utk sedarkan khai dri khyalan dia...tu...ali pdg khai dgn pelik kenapa pula khai tiba tiba...temenung pula org nak ckapa pasal tu dia pergi temenung...

Ali: khai? Ok? (Sentuh bahu)
Khai; ha ye ok..hun uhuk ali aku rasa sesak nafas lah jap aku nak amik ubat aku..
Ali; kau ok nak aku hantar hospital ke?
Khai: tak pe (masuk dalam amik ubat urk asthma)
Ali; kau ok? Laju je nafas ni....
Khai; kk....(sedut)* fush * uhukk
Ali:* kenapa dgn dia ni? Semput terus biasa ok je *
Khai;kau nak tanya kenapa?
Ali; hum...petang takdi moon berbaik dgn alicia..
Khai; wah ok lahh tu..........kan?
Ali; ok apa dia aku rasa macam ada sesuatu lah...yelah mana tak pelik dia tu dh lama kot tak kawan dgn icia oastu tiba kwan mesti ada sebb kau tak rasa ke oelik?
Khai; aku jdi kau pun aku pelik yelah tibe je baik kan..
Ali; tulah aku rasa mesti ada sebb..
Khai: tah lah ali...harp semua ok
Ali; yelah...

Jet: woi jom main omi...

Ali; bagus lah tu membee tgu semput kau terjah masuk pandai nasib tak teruk khai tau tak?
Khai; dh lah..aku ok biasalah...
Jet: hehe sorry awt hang ok tak?
Khai; okk
Jet: jom laahhh time line okey ni..
Ali; ye sampai jap lagi
Jet; cantikk byee..
Khai; ye...






Ali pun turun sementara khai masih dibilik dia still temenung...lagi....sambil dia rehat kejap..dia teringat pasal tunang dia tak chat dia lagi dia terus buka....chat tunang nya itu....








Dibawah...

Ali duduk sebalah jet yang tgh setup tempat untuk diaorg main omi...sementara yang lain tgh bersiap siap lah nak nampak henswm kot boleh kenal kemal dgn mana mana awek ke...kan mana tau....cuba nasib....



Ali: sejak bila kau main ni?
Jet; baru je dlm 2 ....
Ali; 2 ? 2 apa? 2 minggu? 2 jam? 2? Apa? Bulat? Tahun?
Jet; 2......minit yang lepas hahahaha
Ali; aish dia ni ckp ajak macam dh 2 bulan main...haha
Crish; biasalah dia kan beegitu dh ada roza pun dia still nak org lain plyaboy
Jet; shu diam roza is my gf not my wife okey
Ali; aih yelah....pat main.






Mereka main omi gelak gelak lah tanya bnayak soalan lah mcam macam...










Setelah tu mereka masuk tido..




Skip time...

Esok nya.....ali bangun pagi...dia tgk...kawan kawan nya...dah siap sedia utk mulakan hari yang baik...after solat subuh ali bersiap kerana dia kena kesekolah utk mengajar lah apa lagi kan....ali dgn senyuman dia terys bersiap...setlah  itu dia turun kebawah dia tgh sarapan dah disedia kan oleh  yang berbahagia encik rudy dgn masakan nya hari tu pagi itu adalah....


















Nasi dgn kari ayam...berempah..


Ali turun dan mereka semua makan setelah tu ali terus beegerak ksekolah.












Sesampai je disekolah dia masuk ke pejabat untuk tanda kehadiran nya pada hari itu...ali tgk semua cg disekolah itu bercakap  cakap tentang seorang pelajar baru...tapi ali mls amik tau dia rasa pelajae tu tak ada kaitan pun dgn dia....and dia masuk kelas untuk mengajar..









Skip time...

Pukul 9 pagi....suasana sekolah sudah riuh rendah ramai pelajae yang sedg belajar ada yang pergi pusat sumber banyak lagi lah....ketika itu kelas alicia sedg sibuk belajar sains tegh belajar ni tiba cg tiba tiba menyuruh alicia tolong amik kan buku dibilik guru alicia pun pergi jelah...











MY TEACHER IS MY EX 💙Where stories live. Discover now