chapter 63

100 17 7
                                    

Hai guys...





Chapter sebelum nya...




"Banyangan dalam gelap"










Ali terkejut sekali lagi...












Dan








Tupppppoopppp








Chapter 63











Hujan lebat mula membasahi bumi ciptaan allah yang sangat indah...hari mendung dgn angin yang kuat...seperti memahami perasaan seseorang yang selalu sangat ditimpa nasib malang...air mata tidaj henti jatuh....dri kelopak mata seorang jejaka...sejak berita tu...dia tidak henti nagis...sehingga membuat diri nya sesak nafas..dgn teruk....dia tidak bersalag kenapa org menyalahkan dirinya...dia kini berada didalam rumah dipenuhi dgn org org yang sedg memahari dirinya...













"AKU TAK PERH AJAR KAU UNTUK BUAT ANAK DARA ORG MACAM TU ALI"









"KAU TAK GUNA!'







PAKKKKKKOO








pipi ali ditampae kuat oleh ayah nya sendiri ali tak cakap atau beri sebarang reaksi pun dia dh penat dia dh tak sanggup lagi...satu satu jadi...ali pdg ayay nya yang sedg memahari diri nya itu...satu demi satu cacian makian dtg kearah nya....dia hanya dpt memgalirkan air mata..














Alicia; KENAPA AWK BUAT SAYA MACAM NI? KALAU AWK RASA CINTA AWK DEKAT IMAN KENAPA TUNANG DGN SAYA!!!! KENAPA ALI!!! KENAPA!!!

















khai; aku tak sangka bro....


















Semakin lama semakin menjadi jdi semua memahari ali...ali dgn rasa tak tahan bangun dan menjerit...kuat..sekali gus melepaskan rasa yang terpendm dalam hati nya...















Ali; ARGHHUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHJHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH KRNAPA KENAPAAAAAAAA SEMUA TAK PERCAYAA ALIIII KENAPAAAAAAA ALI TAK SENTUH DIA ALI TAK BUAT DIAA ALI TAK PERH DEKAT DGN DIAAA KENAPAAAAAAAAAAAAAAAA KENAPAAA HIKSSSS ARGHHHH ALI TAK AKAN BUAT BENDA BODOH MACAM TU ALI ADA AGAMA ALI ADA ABAD ALI ADA AKIDAH KENAPAAA SEMUA PERCAYA DIAAAAA KENAPA SEORNAG PUN TAK PERCAYAKAN ALI!!!!!! KENAPAAA ARGHHUH (ali mebaling semua barg yang ada depan nya dia tak tahn lagi air mata dia jatuh sekali dgn jeritan dia semua org diam memadang ali yang melepaskan kemarahan dia...)

















Ali; BETUL LAH APA ORG KATA 1 KESALAHAN KAU ORANG TAK AKAN NAMPAK 10001 KEBAIKAN KAU YANG KAU PERH BUAT BETUL LAH BAIK MANA PUN ORG DGN KAU KALAU DIA PERCAYA DEKAT ORG LAIN PASAL KAU DIA AKAN BERUBAH...BETUL LAH APA ORH CAKAP NAK CARI KAWAN KENA PANDAI KALAU TAK DIRI SENDIR YANG KENA......TAPI KORG SEMUA NI FAMILY ALI KENAPA SEORANG PUN TAK PERCAYA ALI????! AYAH?? UNCLE?










hikss anak sendiei ayah tak percaya org lain ayah percyaa kalau ayah rasa  ali ni membeben kan ayah kenapa ayah tak bunuh je ali masa mama ada??? Kenapa kalau ayah rasa anak org tu lagi baik ayah bela je dia jgn bela ali!!!! Ali ni dh kata nak mati hidup ayah tau tak ali sedih sangat ayah tak percaya kan ali...hikss kenaoa ayah apa dosa ali sampai ayah tak percaya kan ali???? Apa? Ali ni anak kutip ke ayah? Ali ni sebenarnya anak saoe ayah? Kenapa ayah kenapa...





MY TEACHER IS MY EX 💙Where stories live. Discover now