Hai guyss so yea jom mula kan ia hampir tamat....
Oky dh tamat...😂
Tak tak gurau. Gurau so jomm ...mula....
Sambung hhshshshhss
Bukkk
Bu
Buk
Anghhhhhhhhhhhhhhhh
Iman:SAKITTTT,????SAKIT! RASAKAN SAPE SURUH KAU CALLL DIAORG HAH!!! KENAPA!??? KENAPA SUSAH SANGAT KEPALA KAU NI NAK IKUT APA AKU CAKAP KENAPAAA!!!! APA YANG DAH BUAT KAU BERUBAH SANGAT HAH!!!!! AKU SURUH BENDA SIMPLE ALI BUKAN SURUH PERGI HUTAN PUN KAU NI MEMANG NAK KENAAAA AMIK NIIIIII
BUSSSSSES
(Ali dilibas kuat dengan menggunakan tali dan juga benda keras iman langsung tak beri kasihan pun pada ali ali hanya pasrah dan terdudk sahaja dia dh tak ada tenanga untuk lawan lagi....)
Ali:.cu..cukup iman...apa yang aku tak bagi ...lagi..ka..kat kau?? Kalau..macam...ni perangai kau...kalau kita khwim pun tak boleh...baha..gia ....
Iman: arghhh kau tipuuu aku aliii aku ni dh bermati matian sygkan kau tapi kau putuskan aku...
Ali: mati matian saygkan aku? Kau ingat aku ni apa iman patung dalam almari ke? Kau igt tak dulu time kita bersame kau curang dengan aku iman kau buat aku tertunggu kau buat aku kecik hati iman kau igt sampai mati pun aku tak maafkan kau kau yang bunuh nenek alicia kannnn??! Kau igt aku tak tahu aku ni pun ejen iman ejen aku ni ejen kau kena igt (kata ali dengab geram kearah iman iman terkedu seketika iman melepaakan tangan nya dri pegang ali ....)Iman: ali...plss jgn bagu tahu dia..
Ali: kau igt aku tak tahu semua kau buat iman ??? Hah? ...
Iman: hahahhahahha ali ali (kata iman sejurus melihat muka ali yang seakan akan bahagia tu iman menpuk tangan nya lalu memegang kepala nya dia ketawa kuat ali pdg iman )Ali:* kenapa psyko sangat dia ni *....
Iman: ali alolo syg ku kau ni jgn lah berlagak sangat sini aku peluk kau dh lama kita tak oeluk kannn hehehe (kata iman sambil buat gaya sekana akan ingin menikam ali itu ali menjauhi diri nya dei iman )
Ali:cukuppp imannn kau dh lebih niiii tolong tak puas ke kau dh hentam aku macan nak mati ni???
Iman" hahaha kau igt aku puaa ke? Hah? (iman mendekti ali baru aahaja iman ingin memeluk ali tiba tiba pintu dibuka oleh salah seorang angota mereka)???: iman diaorg tak ada pun
Iman: aish kacau lah yelah pastu sekarang nak wat apa?
???:seorang lagi tgh perhatikan jom kau kan pandai dalam bab ni
Iman: ye baiklah kau kunci pintu ni jgn bagi dia lepas..
???:yolah...(iman dan org tu pergi dari situ ali menarik nafas lega bila dia tak ditikam oleh iman )
Ali:diaorg dh sampai? Tapi bila masa aku hantar lokasi aku pun tak betul buat ayat sedih lokaau tak hantar? Ayoo apa pun nasib baik lah diaorg cepat kalau tak hbis aku kena dengan iman tu ya allah seram lebih baik alicia segarang dia dia tak lah hentam aku macam ni haih..(ali bersandar didinding dn memikirkan cara untuk melepaakan diri nya )Skip timeee......
Ditempat alicia....
Ejen.ganz:alicia kamu mika dengan roza gerak dulu lepaa tu jet rudy dan a...hun maaf crish dibelakang diaorg. Faham !?
Semua:faham...
E.bakar:kita kena hati hati (mereka semua bergerak ke posisi masing masing...alicia pdg roza yang mendahului mika itu mereka semua bersembunyi dan menunggu masa umtuk gerak )
YOU ARE READING
MY TEACHER IS MY EX 💙
عاطفيةPerbezaan umur mereka adalay 4 tahun.satu hari disekolah smks (sekolah menegah sains) seorang guru baru masuk kesekolah itu untuk mengantikan guru yang telah berpindah.kehadiran guru itu membuat kan hampir kesemua pelajar perempuan tertarik pada dir...