Hai
Semasa mereka berdua menuju ke kediaman mereka tiba tiba secara tidak sengaja alicia terlanggar seseorang membuat kan dia terjatuhkan barang nya...alicia pdg org yang langgar nya itu ali berhenti dan pdg alicia..org yang pdg alicia tu tersenyun melihat alicia..
??: eh sorry tak nampak.
Alicia: its okey...(amik barg)
??: biar saya tolong...
Alicia: eh xper..(org itu menolong alicia alicia diam sahaja ali pdg sahaja mereka dgn riaksi cemburu....)
Alicia; tq...
??: same same erk nama sape?
Alicia: alicia..
??; ooo nama aku anas..
Alicia; ouh hai anas..
Anas: herrheh hai *cute nya diaaa* awk cuti dgn sape?
Ali; aku...(kata ali selepas sahaja anas tanya soalan tu pada alicia)
Anas; ooo bf? Hah? (Pdg ali)
Alicia: err...hum aah bf...
Ans; ooo hum..oket lah nanti jumpa lagi alicia
Alicia; okey bye...(anas pergi dari situ ali melihat alicia dgn pdgan cemburu...alicia pdg ali) .Ali; bye anas bye alicia eeee apo..
(Gaya mengejek)
Alicia: aduh astaga kau ni ali jgn cemburu sangt aku ni single lgi yau biarlah aku nk kenal sape pun
Ali: yelahh dh jom..Mereka menuju ke tempat tu sesampai je disana ali memberi kan kunci untuk alicia mereka bilik sebelah sebelah je tapi ada jarak sikit dia cam 1 rumah ali 1 rumah alicia...alicia menerima kunci tu lalu mereka masuk kedalam rumah masing masing...masuk je semua can terpengun sebb cantik...
Alicia; wahhhh lawa nyaaa semua lengkap...haihh kenapa lah aku tak pernh tau tempat dibuka kalau tak boleh ajak member lain haihh...
Semasa alicia tgh baring baring dikatil ada seseorang mengetuk pintu alicia alicia bangun dan pergi buka pintu rupanya ali alicia suruh ali masuk tapi ali tak nak dia just nk ckap je sesuatu...
Ali; tkper aku nk cakp something
Alicia: okey what?
Ali; nanti kul 3 kita pergi mula kan aktiviti kita....okey jgn lambat aku tunggu dekat tempat kauntee tu tau
Alicia: orite baiklah kul 3
Ali; ingat...
Alicia; okeySelepas sahaja tu...ali dan alicia buat hal masing masing ada yang mandi ada tgk tv ...tepat kul 2 :39 petang alicia mula bersiap...ali pun same dh siap...ali keluar dahulu untuk menunggu alicia..ditempat mereka janji kan...sementara alicia masih bersiap..
Alicia; kenapa lah aku basahkan rambut akuuu alaalhai lambat lah cam ni (kering kan rambut)
Setelah hampir 20 minit alicia siap..dan dia terus ketempat yang ali suruh tu...sesampai je disana..alicia melihat ali tgh duduk sambil minum air dgn wajah yang berkerut...sebb alicia lambat alicia pdg kesebelah kiri nya ada kek coklat dia beli untuk ali nak pujuk kot ali marah ke...
Setelah tu dia pergi...
Alicia; haii ali sorry lambatttt soryy aku basah kan rambut aku
Takdi sorry sangat hehehe (pdg ali tapi ali jeling je ali dia dh lah kena sidai kat situ pastu dgn tak tau malu cakap cam tu ) ali....
Ali; hum...
Alicia; alaaaa sorry lah ali plsss nah aku beli kau kek hah makan lah..hehe sorry tau...
Ali; tak yah aku dh beli banyak dh kenyang dh lah ...(ali bangun dan pergi kearah kiri tanpa melihat alicia alicia rasa nk tamparr je si ali tu..org dh minta maaf still tak nak maafkan.)Alicia mengikuti langkah ali...dri belakang selepas beberapa minit mereka sampai tepi pantai yang sangat cantikkk alicia melihat ali...sambil tersenyum tapi ali tak dia still merajuk..
Alicia: so? What are you doing?
Ali; nak main jet skis kau leh main?
Alicia; bolehhh...jomm (tarik tangan ali)
Ali; eh......(tersenyun)
YOU ARE READING
MY TEACHER IS MY EX 💙
RomancePerbezaan umur mereka adalay 4 tahun.satu hari disekolah smks (sekolah menegah sains) seorang guru baru masuk kesekolah itu untuk mengantikan guru yang telah berpindah.kehadiran guru itu membuat kan hampir kesemua pelajar perempuan tertarik pada dir...