Hai
Sambungan part 1Semasa mereka semua sampai di MATA semua ejen ejen muda mata yang melihat mereka semia terkejut tak kira yang besae or yang masih muda semua terkejut melihat super ejen tekno yang dikira sudah pergi buat selamanya ternyata masih lagi bernafas (alhamdulilah) ali hanya pdg sudah 3 tahun dia tidk jejak disana...semasa mereka semua menuju ke arena kerana mereka diminta beekumpul disitu tiba tiba....
ALIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!
Ali yang mendgar nama nya dipanggil itu terus berpusinng semasa dia pusing tiba tiba seseorang memeluk dirinya...org yang melihat itu terkejut.....
??: saya rindu awkk baby...hisk...
Ali; eh iman? (Teekejut)
Rudy: bukan ke kau dh keluar mata? Asal datg? ! (Kata rudy dengan digin)
Alicia:* menyampah lak aku baby baby asih aku lastik juga dia ni* hum...(jeling memyampah)
Ali; lepass kan (paksa lepaskan pelukam namum iman masih peluk ali sambil memagis )
Iman; tak..nanti awk tinggal kan saya..
Ali; cukup iman aku bukan hak kau lagi sudah! Lepaskan aku!
Khai; dimintak untuk dgr year iman..hormat ali ni dh nak nikah pla iman!
Farah; sape tu khai?
Khai; eh awk heheh tak sangka jumpa yelah awk selalu je keluar misi hehehe============================
Author; tu tunang khai tau farah tu hshshhssh sekali sekala bagi khai bahagia hahaha okk sambung
============================Farah: tak hari ni general nak jumpa semua ejen mata yang lama sebb ada apa tah budk junoir cakap dh lupa hshshs
Khai; hehehe
Nurul; eh kak farah haii
Farah: hai nurul wahh dh cantik yea nurul hehe hai alicia dh lama tak jumpa
Alicia; hai...
Ali; dh cuku0 imann saya rimass(lepas kan pelukann dengan kasar..selepas itu boleh pula iman buat darma jatuh sambil nagis membuat kan semua ejen mata padg mereka)Iman; sampai hati kamu ali
Ali; dh stop iman kita dh tak ada apa apa
Iman; sebb kan perempuan ni awk tinggal kan saya!
Ali; sudah! Saya memang cintakan dia sejak kami mula jumpa awk faham tak! Ke kau nak aku report polis? Ingt aku tak yau kerja kau?(Iman terkedu bila mendgr nya..terus iman lap air mata dia dan bangun dia terus pergi tanpa cakap apa pun iman sempay jeling maut pada alicia..tapi alicia buat tak nampak buat apa layan irg macam tu lagi sakit hati adalah ali pdg alicia alicia pergi ke mesin air kotak dia beli ali satu air dan terus bagi ali ali amik dengan senyuman..)
Ali; thanks
Alicia; you are welcome
Nurul; jom..Mereka semua bergerak kearenan sesampai disana semua mentor ketua teras dan juga beberapa ahli lagi sedg berkumpul mereka semua duduk dikerusi yang disedia kan...mengikuti terasa mereka...mereka semua menunggu ketua teras kombat yang ada hal pula..setelah menunggu lebih kurang 30 minit akhirnya ketua teras kombat tak lain tak bukan ejen ganz sudah sampai...semua ejen bangun untuk beri penghormatan...ejen ganz datang bersame dengan general yang rancak borak..
E.ganz; nanti lah malam malam kang lepak mamak?
General; sudah pasti boleh bola pukul berapa? .
E.ganz; dlm kul 3 pagi hahaha aku tak sbr nak sorak hahaha.
General; buat macm tak ada bini
E.ganz; kita ketua keluar laaa kena lah bertegas sikit beras kita beli!!?
General; hahahaha ( rakan ejen yang lain mendegr sahaja apa yang dikatakan sambil pdg pelik alicia hanya geleng sahaja kepala nya tiba tiba ejen dayang tegur kerana terlalu lama memunggu kot sapenje tak penat)
E.dayang : uhum beri perhatian mereka dh sampai
E.ganz; heheh maaf baiklah semua selamat petang dan juga selamat kembali ke tempat asal kamu semua
YOU ARE READING
MY TEACHER IS MY EX 💙
RomantikPerbezaan umur mereka adalay 4 tahun.satu hari disekolah smks (sekolah menegah sains) seorang guru baru masuk kesekolah itu untuk mengantikan guru yang telah berpindah.kehadiran guru itu membuat kan hampir kesemua pelajar perempuan tertarik pada dir...