chapter 11

248 24 9
                                    

Hahaha author ni kata nak tido tapi hah  xpere demi korang tauu sekarag kul 5 pagi woiiii hshshshs xpee demi korang haihhh so votw komen and eh tbeh jom sambung anddd enjoy hehehe...

--------------++++++++++++++++++-----





Dannn selepas sahaja kejadian tersebut maka ali dan alicia yang masih dalam kejutn itu ketempat yang sesuai utk berborak...atau lebih detel untuk tahu apa yag sebenaenya jdi....





Angin sepoi sepoi bertiup lembut melepas mereka berdua cahaya matahari yang bersinae sinar terik diatas kepala mereka membuat kan masing masing diam tidak terkata masing masing masih berasa terkejut apabila mereka tina dgn secara tidak sengaja terjumpa...

Ali padang alicia yang dia disebelah nya sambil melihat pokok bunga dihadapan mereka ya mereka masih dikawasan sekolah lagi...tapi ditaman jam baru kul 3 petang....ali lap peluh yang mula menitis didahi nya...hari sangat panas tapi mereka berteduh dibawah pokok yang besar..





Ali;* jdi betul kata rudy hurm aku salah kali ni alicia masih ada jdi apa yy jdi?* hurm awk sihat?



Kata ali dgn rasa gugup yelah dal lama tak jumpa dekat 3 tahun pula tu pastu terjumpa jdi cg dan murid aduh kelu lidah masing masing nak beecakap dah macam rupa org baru beejumpa pula....






Alicia; sihat...awk?
Ali: eh sihat je hurm alicia....
(Alicia pdg ali)
Ali; hum awk kemana 3 tahun? Saya cari awk c jumpa bila tanya semua kata awk dh tak ada...apa jdi? Where are you go? Why you leave me in here alone? You dont love me?
Alicia: wait ali eh senior ere cg eh apa aku cakap ni hurm...(alicia menepuk pipi nya dia dah tak tahu nak panggil ali apa dia dh lama tak jumpa ali dan panggilan tu semua dh lama tak diguna pakai alicia diam melihat gelagat alicia ali tergelak kecil alicia same seperti dulu tak ubah langsung perangai dia)



Ali; hahaha apo ni? Den ingat 3 tahun ni enkau leh berubah ko apo ni dok pun aduhhh samo je cam dulu aduh alicia panggil je ali kenapa? Dh gagap?
Alicia: mana ada yelah dh 3 year ago kot tak jumpa pastu junpa je kau cg aku wt* astaga gak baik alicia hormat dia cg kau (tepuk pipi)
Ali; hahahaha sakit perut aku alicia aishh baru ingat nak feeling cam hindustan sikit
Alicia; tak payah...eh..


(Ali dan alicia diam semula tah kenapa pula diam balik takdi bukan main gelak)





Ali; alicia? You don't want to answer my question? Pls?
Alicia: ali pls listen i dont know about this okey my father tell me you are a ready died in 3 year ago okey i don't know about you after that i just crying everday ever night and just hope you can meet me again...hurm

Alicia diam selepas dia cakap cam tu....keadaan menjadi sepi...semula...





----++++++---------------------------------------
Author: alaaahaih diaoeg ni ckapa jelah kenapa yg cakp diam cakp diam baik kau balik jelah 😂tak payh feeling hindustan nyaa...
Ali: sibuk jah bah kau aku tumbok baru tau
Author; ok tenang ye hehehe
+--------------++------------------+-+++--------










Alicia padg ali kerana ali dah diam dari takdi bila dia tgk ali dia jdi pelik tgk muka ali...yang sepeti menahan sesuatu...alicia pdg ali..








Alicia; yah!? Why?









Dan












Ali; ahahahahaha minah ni cakap org putih lahh taccod lhh hahahaha dulu bukan main bebelit lah lidah tulah nilah now wow amzing lah hahahahahah
(Alicia terus naik geram dia dgn ali lalu dtg lah sesuatu yang dh lama ali tak dapat)

























Bukkkk












Ali: aduhhhhh sakittt lahh..alicia(pegang pipi)







Alicia memadang puas kepada ali yelah dh lama ali tak merasa penumbok sulung alicia ni dh dpt ali gosok pipi nya dgn rasa nak gelak lagi tah kenpa dia tak boleh jdi srs pula dlm keadaan bergitu...alicia pdg ali dgn mengangkat kening sebelh kanan nya...





Ali; hehehe sorry lahh syg saya dh lama tak jumpa awk jdi saya jdi cam terkejut dgn perstasi awk yg sebegini maju nya hshhehe maaf ye (buat muka henswm)









Muka alicia memerah bila ali panggil dia syg alicia segera memadang tempat lain dan tak pdg langsung kearah ali yang masih buat muka acah hensem nya itu




Ali; awk malu? Erk? Hah? Muka merah merah ni? Asal? Awk? Alicia? Hahshs








Alicia; eee apa dia ni org srs dia leh buat cam ni dh nak balik nanti papa marah dh..(alicia 😏dh mula nak blusing tapi dicovee nya dgn elok)



Ali; alaaa merajuk kee sorry lah okk ok ni cam ni ayah saya pula cakap kat saya awk dh meninggal pastu papa awk pula pindh luar negara 3 tahun and saya tak tahu apa yg jdi selepas tu saya selalu rindu awk nagis pastu selaly je ckap dgn gamabr awk heeheh haih tu je


Alicia; but i not died
Ali; i not died too










































"Jdi sape yang mati? Keeeee ayah ayah kita ada sesuatu disembunyi kan!??"



Kata mereka berdua dgn serentak..alicia dan ali terpadang masing masing mula pelik dgn apa yg jadi....















Tiba tiba.....semasa ali dan alicia sedg berfikir sejenak..tiba tiba seseorang menegur mereka dgn suara yang tegas sedikit..











??: buat apa tu? Dating? Hah?









Tersentap ali  dan alicia segera mereka menoleh kebelakang bila mereka pdg je rupanya pak guard sekolag tegur mereka terus alici keluar kan buku dan alat tulis dgn pantas sementaea pak guard tu menuju kearah mereka...






Ali; eh tak pak din saya saya...eh kami tgh gurmm...(ali blur nak cakp apa pada pak din yang makin dekat dgn mereka)





Tiba tiba alicia terus potong ayat.








Alicia; eh mana ada date pak din saya tgh ulang kaji dgn cg ni sebb saya tak faham apa yang dia ajar takdi tu je *aduh hari ni tak ada subjey dia*


Ali tgk pada  buku alicia dia keluar kan buku seni pulaaa terus blur otak ali dia tak ajar subjet tuu kenapa mesti senii...dgn paksa nya ali pun jawp





Ali; aah betulll tu
Pak din; yeye lah tu mana? ( tgk buku)
Alicia: ni....ere cg cam mana kita nak tahu beza langskap melayu dengan english cg?
Ali; errr eh senang je tuu hurmm beza nya langskp melayu dia ada ciri ciri zaman ala ala 90an gitu...


Ali try to ajar alicia tapi dia tak ajar seniiiii cam mana pula dia nk jawp apa yg alicia tanyaa...




Pakdin; hurm baiklah pak din rasa sampai sini je korg punya sesi belajae ni sebb dh nk kul4 pak din nm tutup pagar dh balikk

Alicia: okeyy baik tq cg sebb ajar hurum..*sumpah gue gak apa apa hikkss*
Ali : eh same sameeeee...hurm hehe (senyum paksa)







Lalu mereka pun balik alicia nak balik jaln kaki tapi dia dh lambat takut sampau je rumah dh kul 5 jdi ali kesian dia tumpan kan alicia baru je lepas hantar alicoa tiba tiba...


















Kirnggggg fone ali berdering

*hello baby*
















Bersambung

Hah vote komen hehehe authoe nak rehat kejap tauu hehehe nanti sambung balkk semangat hehehe tqq korg



MY TEACHER IS MY EX 💙Where stories live. Discover now