Hai guys...
Selepas sahaja ali menjerit untuk senyap kan mereka ali pandang semua orang...ali serah alicia pada nurul...ali menghampiri iman...dan...
PAKKKKKKKKKKKKK
Satu tamparan kuat hingap dipipi comel iman...semua yang nampak macam tidak sangka...dengan apa yang diaoeg nampak..iman pegang pipi nya...terasa sakit nya hati bila ali buat cam tu....iman memgalirkan air mata nya...bila ali buat cam tu...
Iman: baby? Why? Hikss salah ke saya nak pertahankan..hak saya baby?!
Ali: TAK PAYAH NAK BABY BABY DGN AKU LAHHH KAU INGT AKU TAK TAU KERJA BELAKANG KAU TU? HAH? DEPAN BAIK DGN AKU JANJI TAK CURANG BELAKANG AKU KAU DGN JANTAN LAIN HAH BAGUSSS KAU IGT AKU TUNGUL KAU? KULI BATAK KAU?!(Tengkin ali pada iman)
Iman; apa yang merepek ni baby? Heyy cool down awk tak...tu kawan je lah...
Ali; kawan! You cakap kawan! Hahaah kawan ke sampai BERSAYANG SAYANG TU HAH!??? KAWAN? ouhhhh saya rapt dgn alicia awk marah siap tak bagi jum0a habis awk tu jumpa dgn jantan lain semua tu apa????? Hah???? Apa??? Nak ckp apa rakan sepetugas???? Hah??? Eh saya nak ckp ni!?? Sekali lagi awk berani sentuhh aliciaaaa awk siap!??? Faham??
Iman; apa 0enting nya dia? Sampai you buat cam ni kat i? Hah? You mesti dia dh hasut kan??? Hey betina!??? Kau buat apa kat bf aku hah??
Alicia: mana ada buat apa...
Iman;KAU PENIPUUUUUH DASAR TAK GUNAAAA KAU BUAT ALI CAM TU KN? TAH TAH KAU SIHIR DIA BIAR DIA SUKA KAT KAU!!?? HAH???alicia; sihir? Apa tu? (Alicia pdg nurul nurul tepuh dahi nya sendiri sihir pun alicia tak tau)
Nurul; sihir ni buat org sakit kan org guna ilmu gaib pastu dia guna setan...
Alicia; ooo harammm berdosaaa guna benda tuu tang mana aku nak sihir pun tak tau sihir pun aku tak tau ni nak sihir org!? Tak betul ke??!
Iman; KAU TGK LAH NANTI AKU BUAT APA!??
Ali: BERANI SENTUH ALICIA? LANGKAH MAYAT AKU DULU LAH!!!! DH IMAN MULAI HARI NI KITA PUTUSSS!!!! SAYA DH PENAT 2 TAHUN AWK TAK HARGAI PUN SAYA MALAH AWK PERGI DGN JANTAN LAIN DH SAYA TAK NAK DGR LAGI...hatu iman hancur bila dia dgr apa yang ali cakap perasaan marah kecewa nua meluat luat lagi membara seakan ada yang berbisik pada telinga nya untuk bunuh je alicia sekarang...iman terjatuh dan terduduk air mata nya jatuh...hatu nya hancur ali pergi kearah alicia dan pegang tangan alicia..ali lap air mata alicia...mereka pun tak sangka ali buat cam tu en ghazali yang dgr ingin sahaja dia melompat bahagia..sekarang juga tapi sebb situasi tgh tegang kan malas dia tambah masalah...
Iman; sampai hati you sebb kan perempuan ni you sanggap putuskan cinta kita..
Ali: buat apa bersama kalau hati terluka? Buat apa kita teruskan hubugan kita kalau dibelakang awk buat perangai awk? 2 tahun saua jaga awk tapi awk tak hargai saya...sya penat iman saya tau awk curang belakang saya..awk seronok kan sebb awk lah saya hilang alicia...
Iman; baby...hikss.
Ali: jgn igt saya tak tau iman awk curang depan mata saya awk bersyg syg dgn jantan tu now awk tak payah sorok lagi saya dh lepaskan awk...saya rela kan segalanya..maaf iman..jgn kacau saya dh alicia..now betul kata ayah saya..tanpa restu ayah or mak kita tak akan bahagia..now depan awk saya sendiri ck0 bukan org lain suruh...Ali pergi kearah en ghazali dan peluk en ghazali.en ghazali membalas pelukan anak tunggal nya itu...
Ali; ayah..
Eng: ye ali...sbr...
Ali; ayah perh ckp kalau nak bahagia doa restu mak ayah kena ada kan..
Eng; yes kenapa..
Ali: depan semua ali nak cakap ayah izin kan lah ali bersamw dgn bidadari syurga ali...yang lama ali cari...ali dh pandai beza permata dan kaca...ali sesal tak ikut cakap ayah...now ali dh nampak semua nya terima kasih sebb buka mata ali..semua...ayah..izin kan lah ali dan alicia bersame...kalau ada jodoh kami...bersame lah hingga hari tua...Kata kata ali membuatkan semua terkejut dan gembira alicia peluk nurul adila...manakala iman mula naik marah dia..iman pelahan lahan keluar kan sesuatu dri beg nya dan datang pelahan lahan kearaha alicia dri belakang dan..
Mika;;ALICIAAAAAAA ELAKKKKK
alicia terus berpusing dan secara tidak sengaja benda tajam yang iman bawa itu..terlah potong separuh dari rambut nya...alicia terkejut dia sempat elak tapi rambut dia yang terkorban...iman mula nak naik hantu nasib baii bulat khai tahan iman...bulat ikat tangan iman bagi tak terlepas perempuan ni...alicia pegang rambut nya
Alicia; kay tak gunaaaaa Kau tau tak penat akuuu jaga rambut akuuu aku potong WOUII MAK TAK AJAR KE? kau nak kenaa niiiii (baru sahaja alicia nak tumbok iman ali tahan alicia...dan peluk alicia alicia nak je tampar semua org yelah rambut dia jaga lama pastu boleh terpotonv sebb tu)
Iman; kau tunggy ali...kau buat aku cam ni kan....hum hahaha ahikssss kau tunggu hiks baby hahahahahahhaha (iman terus buka ikatana dan lari dri situ...mereka semua pdg dgn teliti..bayangan iman hilang dri pandangn..ali pdg alicia..alicia pxg ali.)
Ali:maaf awk sehb saya awk..
Alicia: takper awk okey? Korg oky?? Sorey sebb aku korg kena juga..
Ali; takper alicia..tgk rambut awk hum sayg nya pjg cam ni last separuh ni..je...
Alicia: eee geram nya nak je aku lumat dia dgn cili api...aku 0enat jagaaa rambut niii dia potonggg
Mika: sbr alicia nasib dia potong rambut kalau terkena leher kau tak ke mampus kau aish..
Alicia: tulah aishhh geram aku..Ali; dh lepas ni kita kita je...
Alicia: hehehe okey awk maaf lah sya tak sweet hehehe
Ali: takper...meh saya kemaskan rambut awk tu nurul amik kan cg gunting...
Nurul; baiklah...Nurul amik gunting dan ali mula cut rambut alicia..air mata alicia jatuh..dia syg rambut dia last kena poting dulu sebelum tu alicia punya rambut separas bawah nak ke lutut dah last kena cut sebb iman lahh.sekarang rambut alicia paras bawah bahu dia je...selpas tu ali pdg alicia ali lap air mata alicia ali..tersenyum cantik juga alicia rambut bawah bahu dia
Ali: you are so beautiful alicia
Alicia: sure?
Ali; yes.....
Nurul; pretty
Alicia: thanks hehehhMereka berseronok dan mulaka hari macak biasa..
Ditempat lain..
Iman berlari kearah pondok lama didalam hutan tempat dia berkumpul semua..dgn tangisan dia masuk dan terus peluk moon yang sdg busy tgk kdarma..moon terkejut dgn apa yang iman ceritakann perasaan muak dia pada alicia membaraaa...
Iman; AKU TAK AKAN BIARKAN KAUUU ALICIA KAU TUNGUU
moon; tak guna aliciaaaaa kau buat kakak aku macam niiii aku tak lepas kan kau alilicia...
Iman; kita kne mulakan plan..
Moon; betull tul..woiii kau sedia tak?
??; sedia...Dan mereka terys bincang...moon nak bls dendam dgn alicia sebb dia lah moon tak dpt gelaran ratu sekolah sebb alicia iman hilang ali...dan sebb tulahh mereka benci banyak lagi sebb lain...yang membara...iman pikir cara kenakan alicia..
Skip time..
Keesokan hari nya pagi..
Bersambung
Hai guys okey tak kalay tak sorry tau hehehe vote komen okey nanti author sambung
YOU ARE READING
MY TEACHER IS MY EX 💙
RomancePerbezaan umur mereka adalay 4 tahun.satu hari disekolah smks (sekolah menegah sains) seorang guru baru masuk kesekolah itu untuk mengantikan guru yang telah berpindah.kehadiran guru itu membuat kan hampir kesemua pelajar perempuan tertarik pada dir...