Hai guys sorry kerana tidak sambung lama this story heheh author erk erk kurang idea and author hehehe ada banyak sgt kerja jdi insyallah author kembali aktif okey
____________________________________
Sambungan ep 7
__________________________________
Keesokan hari nya...
Di pagi hari yang cerah disusuli dgn suara suara burung berterbangan riang gembira menikmati hari yang bahagia disatu rumah bujang yang terletak berhampiran dengan sebuah mall tiba tiba kedengaran riuh rendah keran seorang jejaka dengan tiba tiba menjerit dengan kuat...
""Arghhhhhhhhhhhhhhhh'"
Kerana jeritan jejaka itu dia terlah mengejutkan seluruh isi rumah dengan penuh tanda tanya dan juga terkejut....
Woiii kau apa hal jerit? Pagi buta ni? Dah tak betul?
Kata seorang jejaka berambut coklat itu...yang lain juga tertanya kenapa kawan baik mereka itu menjerit di masa masa bergitu
Sambil melihat jam jejaka yang menjerit itu terus bangun lalu mencapai tuala nya dan terus ke tands kawan kawan nya yang lain melihat dgn tanda tanya lalu salah seorang dri mereka juga melihat jam .bila je dia tengok jam dia juga terus berlari keluar sambil bawa tuala...
Jet: Apa hal semua ni?
Crish: mano aku tau sek dio lewat
Hari ni kan sekolah
Rudy: sape suruh tengok bola sampai kul 4 pagi kang terlajak? Dh aku turun buat sarapan jap sian diaorg hahahaLalu rudy turun kebawah dan siap kan sarapan...2 orang kawan yang lain masih lagi terpinga pinga dan akhrinya semua buat hal masing masing...
Setelah beberpa minit
Keluar lah jejaka yang menjerit takdi dgn wajah yang masih lagi gelisah kerana dia sudah lambat untuk kesekolah jam dh menunjukak pukul 8:30 pagi dia sgn segera mengambil fone nya dan mendail nombor pengetua
Tuup tup tup (nada deringan)
Hello?
Ali: erkk hello pengetua
Puan munah: yea kenapa?
Ali; eek saya masuk lambat sikit ni sebb ada hal saya x cukup sihat(tipu sunnat)
Puan munah: aduhh kamu ni aliii dari kecik sampai kebesarrrrr tak ubah ubahhhh haihh macam mana ni kelas kamu jap lagi? Hah cam mana? Kamu ni dtg ke tidak?
Bla bla bla....
Ali: aduhh* garu kepala* dia bebel lak errr cikgu saya dtg dalam masa 15 minit lagi okey?
Puan munah: hah yeye cepat!?Tupp (end call)
Ali: fusssw nasib baik cg tak perh berubah haih
(Ali segera memakai baju kemeja hitam dan juga membawa buku buku yang perlu lalu diletakn didalam beg nya termaksud lah laptop dan sebagainya kali ni ali betul betul lambat sebb semalam dia layan bola dengan member dia sampai kul 4 pagi haih tu terlajak sedg sibuk mengemas tiba tibaa kedengaran seseorang sedg tergelak)
HAAHAHAHAH
(Ali terus pandang kebelakang dengan wajah yang murang)
Ali; apa hal?
Rudy; sape suruh tido kau dh tau kau akan lambat bangun kau tido lambat hah pandam lah muka ni kalau khwin aku rasa jernuhhh si heheh tuuu uuu hahaha nak kejut( sambil tergelak besar rudy mula menepuk pintu ali pdg nak je dia lekok kepala si rudy tu dri dulu sampai now tak ubahh ali sedikit tersentap bila rudy hampir sebut nama si gadis yang disukai oleh nya)
YOU ARE READING
MY TEACHER IS MY EX 💙
RomansaPerbezaan umur mereka adalay 4 tahun.satu hari disekolah smks (sekolah menegah sains) seorang guru baru masuk kesekolah itu untuk mengantikan guru yang telah berpindah.kehadiran guru itu membuat kan hampir kesemua pelajar perempuan tertarik pada dir...