chapter 62 .

107 16 7
                                    

Hai guys....

.

.

Chapter yang lepas...




Skip time........







PAKKKKKKKKK








BUKKKKKKK





Chapter 62




Hikss.....hiks....sob...sob....




KAU LAP AIR MATA KAU TU AKU TAK NAK TENGOK!!!





{Kata kata yang dikeluarkan oleh  encik faris amat menusuk kedalam jiwa seorang gadis yang baru sahaja ditampar oleh dirinya.....papa kepada iman itu...sangat tidak percaya akan berita yang disampaikan oleh doktor bahawa anak dia ni...sudah














AKU TANYA SEKALI LAGI SAPE JANTAN YANG DH BUAT KAU MACAM TUUUUUUUU!!!!!!








iman; papa ampun kan iman papa ampun kan iman (kata iman sambil memeluk kaki ayah nya itu..)
Papa: aku tanya sape jantan dh bunting kan kau ni!!!!!! JAWAP!
Mama; hiks allauakbar mama tak sangka iman iman sangup bagi diri iman pada dia....hike..
Iman; papa mama pls lah iman tak buat benda tu dia yang buat swmua nya iman cuma keluar makan lepas makan iman rasa pening and tak tau apa jdi lepas je iman sedar iman dah nak sampai rumah...dia hantarkan tu je....sumpah pa ma hikss iman iman tak berniat hikssss.....






Papa: ARGHHH AKU TAK PEDULI AIR MATA KAU RAYUAN KAU TU AKU TAK KIRA AKU NAK KAU PANGGIL JANTAN TERKUTUT TU DAN BERTANGGUNJAWAP!!!






Papa iman melepas kan dengan kasar tangan iman yang sedg memeluk kaki nya itu ayah mana yang tak marah kalau puteri nya yang dijaga dengan rapi dri kecik bila dh besar orang habiskan tanpa alasan lain....iman menagis  teresakkan bila ditampae macam tu....iman pergi kearah mama nya yang terduduk dikerusi apabila mengetahui akan keadaan itu...







Iman; ma peecaya lah iman tak buat iman dimainkan...
Mama; mama tak sangka kau macam tu iman suka hati kau bagi maruah kay pada dia iman apa guna iman mama papa hantar kau belajar jauh jauh tapi bila dh besar kay macam ni? Remuk hatu mama iman....!?.( kata puan zulaikah dengan tangisan yang tak berhenti henti)









Iman tunduk dan tersenyum sinis bila plan awl nya berjaya...tiba tiba tgh iman tunduk tu ayah nya menarik nya dengan kuat dan kasar sehingga nak terkoyak baju iman..








Papa: KAU SINI KAU AMIK BAJU KAU KAU AMIK NI AMIKKKKK!!! DAN KAU BLA DARI SINI KAU TAK NAK CAKAPKAN SAPE BUAT KAU KAN DAH KELUARRRRRR AKU TAK NAK TENGOK MUKA KAU AKU TAK ADA ANAK MACAM NI!!!!! BAZIR DUIT AKU JAGA ANAK MACAM KAU!!!! (kata kata encik faris membuatkan iman terkejut terkaku dengan serta merta iman meraung sekali lagi dia dh nak diusir dengan cara yang sangat epit yea}







Iman; papa tak nak papa hiks mama tolong mama maaaa....hiks hiks....
Papa; MAMA MAMA PAPA PAPA AKU TAK ADA ANAK AKU BELUM ADA ANAK LAGI!!! KELUARRRR
Iman : papa percaya lah papa iman tak ada niat dia yang buat ima  papa....
papa; DIA DIA SAPE!!!! BAGU TAHU AKU KALAU TAK KAU KELUARRRRR
Iman; papa hiks maaf kan iman papa(peluk kaki encik faris)





























MY TEACHER IS MY EX 💙Where stories live. Discover now