Hai guyssss how are you? Okey ke tak? Hehehe jum sambung
Chapter yg lepas
Iman; kita akn get ready 2 minggu lagi kita mula faham!
??; yea faham hahahaha.."Wait and see yea"
Chapter y8
Esok hari nya...hari yang sangat cerah haritu adalah hari persekolahan untuk seluruh cyebaraya hari kerja hari yang sangat sibuk rata rata mereka dah mula memulakan hari yang baik itu seawl yang boleh..dirumah ali ali baru sahaja siap sarapan yang dibuat oleh bakal isteri nya siapa lagi kalau bukan alicia...
Ali memdang alicia dgn teliti rasa lain pula melihat gaya alicia pada haritu...ali bangun dri kerusi lalu mendekti alicia dari belakang lalu ali menyentuh kain yang menutupi kepala alicia dengan terkejut alicia pdg kebelakang dia nampak ali dibelakang nya...sambil tersenyum padanya..
Alicia; what are you doing?
Ali; no i just want to see your new Tudung jeer
Alicia; ouh why?
Ali; tak adalah tak perh perh nampak awk pakai tudung biasa freeehair je
Alicia; saya kan dh nak nikah kena lah jaga semua tu..mana tahu saya dpt hidayah nak pakai terus?
Ali; betul bagus.. I like good okey dh siap jum gi sekolah girllls faster dah siap lum?
Geng alicia; udahhh jum...Setelah itu ali dan alicia serta yang lain pun mula pergi kesekolah sesampai disekolah..ali parking kereta nya dan mereka semua turun dri situ dan menuju kekelas...pagi yang indah..alicia sedg menyelesaikan tugasan pegawasnya ali juga mengikuti alicia kemana sahaja kerana taknak alicia di apa apakan lagi...
Ali; hum busan lah...
Alicia; pergilah mengajar dulu..
Ali; tak naklah kalau ada org kacau awk? Cam mana?
Alicia; sape nak kacau saya kan anas dia pindah sekolah..
Ali: aiman? Hah?
Alicia; haih dia kan f5 ada bengkal lagi
Ali; hurm..yelah awkk tapi saya tetap nak teman..
Alicia; pergi mengajar!
Ali; ouukk saya gi hehe "dia marah sama macam kusina dalam naruto dh * nanti kita jumpa dalam kelas hehe(ali terus pergi meninggalkan alicia disitu alicia melihat muka ali itu hanya tergelak kecil sahaja dan dia sambung kerja nya)Skip time..
Jam dan menunjukan pukul 11 pagi wakti rehat sudah pun tmat ali yang sedg ingin menuju kekelas alicia terhenti kerana seseorang memanggil nya..dan ali segera menoleh ke tepi rupanya guru penasihat sekolah disebelah guru itu ada seorang gadis yang cantik...dengan rambut yang panjang separah pinggn tu ali hanya pdg tanpa perasaan...
Ali; kenapa cg?
Cg; ni ada pelajae baru ni dia kelas yang kamu menagjar tu apa 4kimia
Ali; ouu aah ye cg saya ada dgr pasal dia
Cg; ni cg ali nk kemana?
Ali; nak kelas 4kimia
Cg; ha kebetulan kamu boleh bawa dia masuk kelas kan saya ada bengkel ni
Ali; sure mari ikut saya...errr nama dia apa?
??; saya puteri sara..
Ali; ouh saya cg ali ok sara ikut cg..
Sara; okey cg terima kasih " Omg hensem siot cg ni arghh mesti muda lagi ni ya allah saya terjumpa putera raja boleg pingsan aku cam ni yes dia aku punya heuehe " (Sara pun memgikuti jejak langkah ali ali tidak bertegur pun dengan sara melainkan takdi je setelah tu mereka berdua sampai ke kelas semua mata tertunpu kepada orag yang ali bawa bersame)Ali; semua bangun...
Semua; selamat nak ke tenghari cg hahaha
Ali; hahahaha ada ada kamu ni okey semua harini korg ada rakan baru boleg kenal kan diri.
Sara: ok hai nama saya puteri sara saya dulu tinggal dekat Australia saya pindah sini sebb ayah saya tukar dekat sini selamat berkenalan..
Semua; wow budak luarrr negara
Kimi; aku ingat alicia je budak luar negara rupanya ada lagi..
Alicia; aku pula haih hai sara aku alicia..
Sara; ooo haii alicia
Ali; baguslah boleh kawan semua yea dh sara duduk sana kosng kan?
Semua; kosong
Ali; hah duk sana sara..
Sara: okey cg "ya allah boleh tersenyum selaly aku kalau ch ni ajar kelas ni "
YOU ARE READING
MY TEACHER IS MY EX 💙
Roman d'amourPerbezaan umur mereka adalay 4 tahun.satu hari disekolah smks (sekolah menegah sains) seorang guru baru masuk kesekolah itu untuk mengantikan guru yang telah berpindah.kehadiran guru itu membuat kan hampir kesemua pelajar perempuan tertarik pada dir...