chapter 15

247 23 4
                                    

Hai...

Semasa mereka tergelk gelak tina tiba..













ADUH!!!


Pengggg (bunyi benda pecah)

Satu balingan yang tepat mengenakan kepala alicia...alicia pdg kearah kiri nya sambil menahan sakit....semua org terus terpandang apabila melihat kejadian itu...

Adila; weyh kau okey?
Alicia; sakit nyaaa
Nurul; kena kat mana alicia(risau)
Alicia: kepala aku aduh sakit nyaa
Alya; weyh bengkak do weyh adila cam mana ni?
Adila; woi kau apa hal tak ada kerja ke nak baling barang?
Puteri; tah kau asal?
(Mereka semua pdg kearah seorang gadis berambut hitam  ikat satu dibelakanv nya itu dgn rasa yang tidak puas hati)


Tiba tiba gadis itu tergelak..


??: hahahaha padam lah muka kau tu kau tu layak dibuat bergitu heleh setakat naik kereta cg apa lah sangat dibanding kan dgn mwmbee aku siap dia date lagi hahaha
Adila; ada kacau hidup kau ke? Tak ada kan? Alicia ok tak?
Nurul; tah kau asal moon? Tak ada abad ke?
Alicia; dh lah..aduh sakit...apa benda dia baling tu?
(Tgk bawahh meja alicia terkejut tgk ada kaca yang udah pecah beterabur dibawah meja)
Moon; sikit je tuu alah tak ada apa
Puteri; aku bagi kang(gaya nak tumbok) member aku ni!
Adila; kau asal?
Moon; eh alicia kau jangb aku tak tahu sebelum rahsia kau terbongkar baik kau jagn dekat dgn ali kau ingat yea aku cakap kalau x nak tido dalam keranda baik kau jangan dekat hurm (bla dri situ alicia memadang mereka semua alicia pdg moon dgn rasa yang agak sedih yelah dulu sebelum diaorg masuk smk diaorg rapat tapi sejak moon jumpa seseorang tu moon berubah cam tu je)



Adila; ok? Tak? Ke aku beli ais letak kat kepala kau?
Alicia; its okey i am fine aduh aakit
(Alya yang dari takdi pdg tiba tiba terperasang sesuatu alya terus tarik tangan alicia mereka terkejut bila nampak sesuatu yang mengalir dri kepala alicia)








Tik

Tik




Tik






Darah menitis dari kepala alicia licia jdi panic sebb dia dh trauma dgn darah sejak kejadian 3 tahun lepas...

Alicia; a.....pa...da...rah?
Nurul; weyhh amik ni tekan kat tempat darah tu( hulur kain)
Afiq: weyh asal darh do weyh moon kay wat apa bodoh?
Moon; alaaa nak attention je tu
Hakim; attention kepala kau sampai pecah kepala alicia ni kau baling...
Moon; hurm sikit je (bangun dan keluar dri kelas)
Alya: aku panggil cg japp..(baeu sahaja alya keluar dri kelas tiba tiba dia terlanggar seseorang)







Bukk


Alya; aduhh sakit lahhh tak asa mata?
Ali; eh sorry sorry cg tak perasaan
(Letak fone dlm pokey)
Alya: eh cggg ererr sorry sorry sorry terlepas ingat sape hurm sorry
Ali; takpee ni nak kemana? Masuk exam dh nak mula
Alya; cg alicia tolong dia cg..
(Wajah ali yang takdi senyum sahaja telah berubah ke muka risau apabila alya cakp cam tu)
Ali; alicia kemapa? (Risau) alya? Alicia mana? Why??
Alya; takdi tah kitaorg tak tahu apa jdi tapi ada lah seorang ni dia baling botol ke apa kaca lah kena kepala alicia pastu berdarh kepala alicia cg....
Ali; ya allah mana asstafirullah alicia!?( risau) (masuk ke dalam kelas semua org mula duduk ditwmpat masing masing...ali terus kemeja alicia dia tgk nurul dgn adila tolong tenang kan alicia hbis rambut alicia kena darh)


Puteri; (buka ikatan rambut nya dan mula ikat rambut alicia supaya tak kena darah) tahan sikit takut sakit
Alicia; hikas aduh sakit..pedih..
Nurul; macam mana ni? Eh cg cg tgk ni...
(Alicia terpandang pada seseorang yang dihadapan hya)
Ali; cam mana boleh jdi cam ni? Ya allah (keluar kan fone)




MY TEACHER IS MY EX 💙Where stories live. Discover now