Ha8 guys...
Sambungan chapter 49(part3)
Skip time..
Petang itu...
Petang yang nyaman..dan juga hari yang bermakna bagi alicia..dan ali mereka dh setuju utk tunang cukup bulan ni tapi ali kena lulus segala ujian yang generao kasi...petang itu ali dan alicia serta yang lain..tgh duduk ditaman hospital...mereka amik angin petang yang nyaman jam pukul 5 sesuai lah utk mereka keluar berjaln jln...
Ketika itu ali dan alicia duduk dibangku...sambil makan aiskirim ....mereka borak maxam macam ali tanya makan kegemaram icia apa semua lah...dia kena amik tau pasal alicia..baru lah tak kekok kalau dh...sampai waktu general tanya..semua..tgh mereka makan nurul dtg ajak alicia utk bergambae alicia ikut lah..ali terpaksa jei fotografer mereka selepas tu ali juga amil gambae dgn alicia guna fone alicia..
Ali; awk pdg sya sya pdg awk..boleh menghadap sya..
Alicia; okey...Mereka amik gambar...semasa ali dan alicia amik gambar alicia perasaan yang ali lebih tinggi dei dia...alicia angkat tabgan nya dia letak atas kepala ali macam ukur tinggi lah ali tersenyum sambil melihay tepat dalam mata alicia...

(Macam ni tau alilicia tapii anggap tau yang alicia tu pakai baju wad sebb dia kena tahan dekat hospital okey )
Cehlk gambae diamik alicia teesenyum
Alicia; nilah gambar kita cantikk bagus alya..
Alya; macehh...
AliB wahh pandai tq..
Alya; no problem hshshs..
Alicia; nilah gambar kenangan kita ali...
Ali; hahah hah? Maksud nua?
Alicia:( pdg sambil tersenyum kearah ali) ni lah kenangan kalau kalau lah aku pergi dulu dri kau...ni jelah memory yang perlu kita simpan sampai bila bila...Kata alicia sambil memadnag fone dan gambar itu...ali pdg alicia sambil buat muka pelik yea lah kenapa pula alicia cakap macam tu....ali pdg alicia angin bertiup lembut kearah mereka..suasana jadi sepi...alicia melihat pemandangan waktu senja utu...
Ali; jgn ckp cam tu alicia..tak baik lah....awk kan okey je..
Alicia; setiap pertemuan pasti akan berakhir dgn pepisahan same ada secara paksa atau pun normal...semua akn beelaku..cept atau lambat tuhan sahaia yg tau...kita tak tau bila kita pergi kot kita tgh happy tibe aku dh tak ada tibe kau tak ada cam tu lah kalau boleh hargai lah org yang masih setia disamping kita...sebb manusia ni mudah selagi tak rasa hilang dia takak perh nk hargai...bila dh hilang sibuk tercari cari...kalau hilang sebb kawna takpee tapi kalau hilang sebb..Kata kata alicia terhenti bila dia pdg ali yang memdang nya dgn air mata yang telah jatuh kepipi jejaka itu alicia pegang tangab ali sambil tersenyum
Alicia; kalau sebb ajal tiada sape boleh lawan....
Ali; jgn tinggal kan aku...aku tak boleh hidup tanpa kau...
Alicia; igt ali...kita hidup kerana allah mencari keredoaan dia..bukan krena nafus semata mata...kalau kay cinta kan aku kerana allah insyallah jodoh kita sampai syurga ali...tapi kalau kau suka aku kerana sekadae cinta sajaja...hurm...allah sahaja tau...
Ali; aku syg kau kau satu satu nya gadis yang rapt dgn aku kau pelindung aku kau kekasih aku..Kau
Adalah
YOU ARE READING
MY TEACHER IS MY EX 💙
Roman d'amourPerbezaan umur mereka adalay 4 tahun.satu hari disekolah smks (sekolah menegah sains) seorang guru baru masuk kesekolah itu untuk mengantikan guru yang telah berpindah.kehadiran guru itu membuat kan hampir kesemua pelajar perempuan tertarik pada dir...