Hai....
^skip time ^
Malam itu.....
Udara yang sejuk suasana yang sangat harmoni dan sangt meriah malam tu...mereka semua beegembira setelah mereka selesai kan misi yang amat susah itu ali dan alicia duduk dipadanga tempat mereka semua tengh membuat parti untuk meraikan kemenangan macam reunion lah...
Ali melihat langit cahaya bintang sangat terang malam itu....dan sangat aman...alicia duduk sebelah ali sambil memakan kek yang diamik takdi..mereka sambut besday khai dgn mika sekali takdi...tu ada kek...tgh ali mengelamun tibe dia terpadangan alicia saat angin bertiup lembut rambut alicia mengibas nibas lembut nampak cantik ciptaan allah malam itu....
Ali;*allauakbar canti sungguh ciptaan mu itu * alicia...awk ok?
Alicia; yea i am fine..why?
Ali : tak takdi awk nagis je kenapa?
Alicia; oh tak ada apa apa pun saya rasa sakit kat bahagian bawah perut saya ni...
Ali; awk ok? Period ke?
Alicia; tak...mungkin salah makn kot...
Ali; ooo..heheh awkk
Alicia; ye saya....Ali terus memegang lembut tangan alicia dengan dekatkam diri nya sedikit kearag alicia...alicia terus blushing melihat agenda ali itu..membuat kan jantung nya kencang...sangat...
Sambil tangan ali mengulas lembut rambut alicia...ali tersenyum...alicia hanya pdg ali dgn senyuman dia juga terasa sangat malu...
Ali: awk tgk ni kesan kotar baju saya ni? Nampak tak?
Alicia: ye kenapa? Nampak?
Ali; kalau dibasuh hilang tak?
Alicia; aah hilang..
Ali: macma tulah saya tak nampak lah orang lain dh hanya nampak awk jee.e.Bila ali cakap macam tu..satu tempat tu mula lah bersorakk...
Semua; aduh aduh aduh jangan ganggu yan satu nya jan ganggu hahhhscia cia cia....
Ali; hshshusus
Rudy; boekk lah ali haha
Ali: hehehe biasa je...
Roza; anda malu makna nya ali dh dpt tarik hati anda hahahah
Alicia: hehee korag ni...
Crish; tak akan lah ali je bagi kau pula blas lahh cinta dia ushsus
Alicia; hah asuh aku tak pandai lah hshshs...
Roza; alicia alicia..
Mika: alicia alicia..
Nurul; alicia alicia..Senua dok sorak nama alicia untukk bagi bls balik apa yang ali ckap alicia pdg kawan kawa nya itu...dgn muka malumm.
Alicia: okkk orite haihh apa yea aduhhh
Roza: aduh cepat ah...
Ali ; hahaha...Alicia berfilir sejenak apa yang dia nak bagi kat ali...sebb alicia tak pandia nak sweet sweet macam orang lain..setelay 14 mjnit alicia filir akhirnya dpt juga..
Roza; paat lahhh?!!
Alicia; yeyeye okk..hurm..awk..
Rudy; dh mula dh hshs...
Alicia; aish shuu nanti lupa hahaha
Jet; jgn ganggu lah...
Ali; hshs yee...
Alicia; awk tau kan saya tak amik darah lagi utk f4 ni?
Ali; tahu kenapa?
Alicia; tapi tulah walaupun belum saya cucuk lagi saua dh rasa lemah lembik lesu leviu eh ehekk..Semua; wowowowowowo hshshshshsushs cia cia cia...
Ali; hshshs heheue gitu erk loveyoutoo...
Alicia; hshshs tgk aku tak pandai...
Jet; oklah tu ushshs..
Alicia; hehe..
Ali; awk cuba sentuh dada saya..ni?
Alicia: kenapa?
Ali; (letak tangan alicia pda dada nya) awk dpt rasa dekat jantung saua?
Alicia; yea..
Ali; kalau lah satu hari nanti dekat jantung ni berhenti mesti saya dh tak ada kan?
Alicia; aah....
Ali; tapi ada 1 je tak akan mati...
Alicia; apa tu?
Ali; cinta saya pada awk akan terus mengalir sampai bila bilaa...
YOU ARE READING
MY TEACHER IS MY EX 💙
RomansaPerbezaan umur mereka adalay 4 tahun.satu hari disekolah smks (sekolah menegah sains) seorang guru baru masuk kesekolah itu untuk mengantikan guru yang telah berpindah.kehadiran guru itu membuat kan hampir kesemua pelajar perempuan tertarik pada dir...