Hai
Chapter yang lepas
Iman; kay igt aku tak mampu ali? Hahaha sape suruh pilih betina tu hahahah jdi kau rasa lah hahahaa
Chapter 61
Skip time.....
Ali bangun awl bagi haritu kerana dia dengar telefon nya berdering dering...memecahkan mod tido nya...ali bangun dia tgl fone ada nombor yang tidak dikenali masuk...ali dh mls nak hadap semua benda ni dia rasa sangat sangat rimas dgn satu satu jadi...tapi nombor tu dh call lebih 3 kali ali pun call balik nombor tu...
Ali; helo sape ni?
??: hai ali ni aunty....Zulaikah...
Mama iman...do you remember me?
Mendgr sahaja nama itu ali terus bangun...dia pun meblas balik soalan mama iman tu...
Ali; yes saya ingat aunty aunty apa khabar sihat?
A.z; sihat alhamdulilah ali aunty nak tanya pasl iman...
Ali; kenapa dgn dia aunty ali dgn dia dh tak ada apa apa dh ali dh lama dh putus dgn dia ali dh nak nikah aunty
A.z: i know you already a marry ali but ali aunty just nak tanya pasal iman ali tahu tak sejak ali putus dgn iman dia dh tak macam dulu dia selalu balik lambat tak keluar bilik tak makn asik nak ali je...aunty risau ali..
Ali; aduhh allahuakbar iman aunty ali dh nak nikah dh aunty dia kena belajad terima yang ali bukn hak dia lagi aunty ali kena jaga perasaan pasangan ali...
A.z: ali pls ali kamu kena tolong happy kan iman walaupun sehari...
Ali; tapi aunty ali ada pasangan ali pun kena happy kan pasangan ali ali tak blh auntu kena cari pengganti ali aunty pls aunty ali juga ada perasaan tapi dia musnah kan macam ali ni patung jalanan...
A.z; yelah...kalau cam tu takperlah majlis kamu bila ali?
Ali; minggu ni hari ni ali nak tunang dgn alicia..
A.z: yele tahniah ali mova bahagia baiklah ali aunty letak dulu assalamualikum...
Ali; wasalam...Tup
Talian ditamatkan ali pdg alicoa yang sedg memadang nya dgn pelbagai pandangan ali hampiri alicia...dia senyum sahaja...ali tgk general yang sedg menyusun sedikit hantaran tu...lawa je mereka akan tunangan dihospital sebb alicia tak keluar lagi...
Ali; dh macam nak sambung baby...
Alicia; kalau kena tampar jgn tanya kenapa...
Ali; alaaaa relax lah...
Nurul; abg ali sape takdi?
Ali; hum mama iman...
Ghazali: dia nak apa? Dia nak kamu kembali dekat anak dia ke?
Ali; dia nak ali happykan iman..tapi ali tak nak lah alicia pun ali tak happykan lagi ni nak happy kan org lain bukan nak berlagak tapi ali kecewa dgn perbuatan dia tu terang lagi bersuluh dia curang depan ali
Uncle; tulah...uncle ingat ali yang curang rupanya dia aish takper ali lagipun ali kan dah nak jdi milik org oky...
Ali; okey...."bayangan dalam gelap aku still tak leh tahu sape org tu "Ali temenung seketika...dia memadang kosong sahaja....dia terfikir apalah lepas ni yang dia akn lalui...alicia pdg adila yang tgh betulkan susunan buah buahan yang ada dalam bakul...
YOU ARE READING
MY TEACHER IS MY EX 💙
RomancePerbezaan umur mereka adalay 4 tahun.satu hari disekolah smks (sekolah menegah sains) seorang guru baru masuk kesekolah itu untuk mengantikan guru yang telah berpindah.kehadiran guru itu membuat kan hampir kesemua pelajar perempuan tertarik pada dir...