chapter 82

186 9 3
                                    

Hai guysss  selamat tahun baru hello guys korg sihat ke? Korg oket tahun baru hshshs sorry tau kalau author tak upd sebb author punya fone tak oket dia punya line lagi pun tempat author banjir utk yg akan bersekolah minggu hadapan author ucapkan selamat maju jaga bagi yang akan spm selamat berjayaa okey atau pun exam lain pun okey baiklag setelah sekian lama authot pun updlah hehe author tak macam tahun 2019 2020 2021 dulu kan sebb dulu author rajin gila upd cita now dia dh slow maaf ye sape yang dh follow author dri dulu dari cita first sampai lah now ni dia tahulah authot macam mana okey so marilah kita mula ada sedikit apa org ckp plor twist sikit so hrp korg faham lah okey.....



Chapter lepas

Air mata alicia jatuh dia kecewa dia rasa tiada makna dia selamatkan ali..tapi kenapa ali call dia takdi alicia rasa tak sedap hati...





                   Chapter82











Alicia terduduk kaku dia masih lagi terfikir fikir apa yang dh berlaku..alicia pdg ali yang tidak langsung  memadang nya dia alicia cuba utk kalahkan rasa benci rasa kecewa rasa dendam nya didalam dirinya dia tak boleg mengalah dri dulu lagi iman dah plan semua benda cuma dia je yang lalai iman memang tak puas hati dengan dia sejak dri zaman sebelum dia jumpa ali lagi...





Alicia:hikss...
Iman:well well well well alicia kau dh hbis pikir ke tak akan lah aku nak bagi masa sampai jumaat hah? Sampai tahun depan?
Alicia:kau apa benda yang kau tak puas hati dengan aku dri aku kecik sampau besar hah!!! Apa yang kau tak puas hati!!!
Iman: ouh dia berdalir lagi rupanya ingt dh mengalah hahahaha alicia kau kena igt kau tu sape je sebenarnya aku jumpa ali dulu kan tapu hum bukan itu sebb utama aku benci kau...
Alicia:hbis apa??? Sebb apa!??
(iman datang kearah alicia lalu memegang pipi tembam alicia itu sambil buat muka berlagak )
Iman:sebb kalau kau nak tahuuuu kenapa aku ni benci sangat dengan kau adalahhh sebb AYAH KAU YANG KAU PANGGIL PAPA TU SEBENARNYA AYAH KANDUNG AKUUUUU SEBB TU AKU BENCI DENGAN KAU HAH YEEE TAK CAYA!? hah tak percaya apa aku ckp??(kata iman sambil menolak kepala alicia itu alicia sekali lagi terkejut ayah kandung ??? Apa sebenernya yg jdi )
Alicia: ayah kandung??? Apa maksud kauuu!!?
Iman: pada tanggal 25 /6  general atau papa yang kau panggil tu bagi aku pada keluarga yang aku tinggal sekarang ...yee mesti kau pelikkan kenapa
Alicia:aku masih tak faham
Iman: macam ni...17 tahun yang lepas...






Flasbackkkk 17 tahun yang lepas...



Angin yang sepoi sepoi datang dri sudut timur melepasi seorang gadis yang sedg duduk diberanda sambil memgulas lembut perut nya itu kandungan nya sudah pun beranjak ke 8 bulan lebih sambil dia sedang tenang  melayan perasan dan juga angan angan nya setelah baby yang didalam kandungan itu lahir tiba tiba teesentap bila pintu bilik dibuka gadis ity memadang jejaka yang berada dipintu itu...




Heyy(tegur jejaka itu )



Gadis ity yang takdi duduk dia pun bangun mendekati suami yang dicintai nya itu...






Yesss abg abg dh balik (kata gadis itu kepada jejaka itu )



General: yea dh kerja kat syarikat dengan mata tak adalah banyak sangat pun ...
??:ouhh baguslah kalau abg tak penat sangat ..
General: melati okey? Baby gerak tak? Dh mkn ?
Melati :sya okey abg cuma baby ni je gerak je memajang aktif sangat
General:yee alaaaa mesti dh lahir ni berlari je kerja ni takpe nanti papa masukkan baby kat dlm mata oley baru boleh lasak
Melati:haha suka hati dia je hey kebenaran mama pun perlu okey
General:yelahhh




MY TEACHER IS MY EX 💙Where stories live. Discover now