chapter 49 (part 3)

116 16 2
                                    

Hai guys

Guysssss author dh vaksin utk covid 19 hehehee  mungkin author akam deman lah doakan semua okey yea...jom sambung...

Sambungan part 3....




Skip time

Keesokan nya....

Pagi yang indah..sangat sejuk udara nya...semua orang diwad itu bangun awl pagi kerana ingin mulakam hari mereka tapi tidak pada ali yang lena lagi dibuai minpi dh dia digantung kerja 2 minggu jdi apa lagi membuta lah hahaha....khai hanya geleng melihat kawan nya itu yang masih tido....dia kejut tak bangun...pula si ali ni alicia pdg ali dia tersenyun ali same macam dulu still tak leh berubah...alicia pdg kemeja kecil yang ada disebelah kiri nya...dia amik sejambak bunga disitu lalu dicium bau bunga tu...




Adila: wow alicia dia memang syy kan kau..
Alicia: bukti?
Adila; yelah masa cg dtg kelas dia nampak je kau dgn aiman tu macam tu dia macam terkaku gitu  pastu an aku nampak air mata jujur cg doooo hahaha
Alicia: srs?
Put; yeaaa tak pasal pasal abg nurul kena hahaha
Nurul; biarlah dia tapi aku nk ckp abg aku tu dia buaya sekali dia suka org tu dia akn dpt kan tak kira cara cam mana jdi hati hati laaaaa....
??: elok aku pukul je sampai masuk wad terus...







Bila org tu ckp macam tu semua pdg terlihat ali yang sudah siap mandi semua pdg kearah mereka...alicia tersenyum lalu dia bangun dri katil dan menuju kearah ali....alicia peluk ali ali peluk alicia air mata dia jatuh...dia rasa dia dgn alicia tak lama setalah doktor beri tau macam tu ali rasa dia kena lebih dekat dgn alicia...




Alicia; kenapa nagis?(nk ngis)
Ali: kenapa awk ngis juga?
Alicia; haha awk nk ngis
Ali; hahaha oko tak ngis( lap air mata)
Alicia: heheheh
Ali: alicia boleh tak kalau saya nak cakap sesuatu?
Alicia; apa?












Ali; awk terima ke lamaran saya tu?


















Alicia terdiam dia melepaskan pelukan ali....ali pdg alicia....dia rasa mesti alicia tak terima...ali tunduk kan kepala nua..
Alicia amik 1 kotak yang ali nak beri tapi tak kesampaian sebb gaduh tulah....alicia amik lalu buka ada 2 cincin alivia amik tangan ali lalu disarunkan cincin tu...ali pdg alicia...







Alicia; now you are my tunang...
Ali; hah?
Adla; so simple yeah?
Alicia; hahahaha...
Ali; jdi???
Alicia; yea ali....(senyum)
























Ali terus buka cincin tu dan terus angkat alicia sambil berpusing pusing gembira yealah sape je tak gembira bila dh diterima...semua tersenyum melihat perkara itu...ali turun kn alicia...dia lupa yang alicia kena tahan wad...jdi dia turun kan alicia..dan dia pdg ayah nya...






Ali; yeah ayah..
Eng; yea tahniah ali...ayah gembira...
General; jaga anak gadis saya baik baik yea...
Ali; heeh okey boss no hal lah...
Alicia; hehehe...adila aku dh nak nikah kau single lagi ke? Put alya nurul dh berpunya hahahaha...
Adila; kauaja kauuuu heyyyy hormat yea saua ini single but bahagia tau...
Alicia; hehehe...so nurul cam mana  1 week dgn abg rudy?
Nurul; hehehe shuuuuu..hehehe..oklah ...









...

Bila dge je macam tu kawan kawan ali semua pdg rudy yang tgh seronok minum air boba dia tu...rudy pdg diaorg dgn tersegih segih...

Khai; bapakkk ahh cpl tak ckppp!
Rudy; heheh maaf kan tuan hamba yea..hahahahah
Ali; semoga berbahagia...
Rudy; hehehe kau juga..
Alicia; tapu icia tak nak cpl...
Ali; hbis?













MY TEACHER IS MY EX 💙Where stories live. Discover now