Yazar ile Bade'nin Pazarlığı Part-1

2.6K 144 120
                                    

Bade: Ben bitti demeden bitmeeezz! Hiç ısrar etme.

Yazar: Ama Bade'ciğim, yapma güzelim. Bak daha Funda var sırada. Ondan önce hemşehrim Seyhan ile Ada var. Gel bu işi tatlılıkla bitirelim. Sıradaki bölüm final bölümü olsun.

Bade: Olmaazzzz! İstemiyorum! Daha çocuğumu kucağıma alamadım. Hem ben doyamadım ki kocişime. Hiç boşuna, ısrar etme!

Yazar: Peki şöyle olsa; final yapsak sıradaki bölümü. Sizinle ilgili haber niteliğinde mini bölümler yazmaya devam etsem?

Bade: Kocişimle fan fini fin fon yapacak mıyız?

Yazar: O ne kız!

Bade: Hadi hadi, yeme bizi! Madem fan fini fin fon ne demek bilmiyordun, ne diye böyle bir şey yazdın kız! Unuttun mu yazdığın karakteri yoksa, ben çok zekiyim yemem bu numaraları. Saf masum yazar ayaklarına yatma şimdi!

Yazar: Eee, yuh ama Bade! Sen de ne cadı bir şey çıktın be?

Bade: Yazmasaydın böyle cadı bir kadını! Ben mi yaz dedim?

Yazar: Şuna bak ya! Allah'ım neydi günahım? Kendi ellerimle bir canavar yarattım!

Bade: Ne varmış halimde? Hem ben sana kızgınım! Defalarca Cem'e rezil ettin beni.

Bade: Kendi halinde, sessiz sakin, aklı başında, mantıklı bir karakter yazsaydın! Ay yookk! Vazgeçtim! Allah korusun, ne o öyle ot gibi?

Yazar: Ayıp oluyor ama, ne varmış halimizde?

Bade: Hiç lafı kıvırıp çevirip kendine yandaş toplamaya çalışma! Okurlar beni senden daha çok seviyor bir kere! 😎

Bade: Beni daha fazla kızdırma, seni de alırım ayağımın altına! Bir de saçlarına asılıp klasikleşmiş imzamı attım mı, görürsün dünyanın kaç bucak olduğunu!

Yazar: Tamam kızma ben saçlarımı seviyorum! Nasıl istiyorsan öyle olsun Bade abla. Hadi gel anlaşalım seninle. Sıradaki bölüm final olacak ama tam olarak final değil aslında. Hamileliğin, doğumun, çocuklarınla ilgili mini bölümler yazmaya devam edeceğim. Çok uzun olmayacak ama. Ara sıra Cem'le işi de pişirirsin;) Anlaştık mı?

Bade: Hah şöyle, yola gel! Tamam anlaştık! İlla söylediğimizi yaptırmak için tehdit mi etmek gerekiyor? Ben bitti demeden bitmez hikâye, bu böyle biline...

"Eveeet, Bade ile aramızda anlaştık. Sıradaki bölüm final bölümü olacak." dedim ama olamadı canlarım...

Ara ara Bade Cem ikilisinin hayatlarındaki gelişmelerle ilgili haberler almaya devam edeceksiniz.

Aslında yazar değilim, sadece bu hikayeyi yazan kişiyim. O kadar büyük ve değerli yazarlar varken kendimi yazar olarak nitelendirmek onlara saygısızlık gibi geliyor. Sadece konuşmayı yapanlar daha iyi anlaşılsın diye kendim için 'yazar' ifadesini kullandım.

Kendinize iyi bakın. Seviliyorsunuz canlarım. 😘

GÜL BAKIŞLIM (MTS-3) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin