27. SEVGİLİ GÜNLÜK 2

3.8K 343 515
                                    

          Kendimi daha fazla tutamadım "Selin nereden buldun bu adamı çok ama çok yakışıklı. Yanlış anlama kardeşim olsun ama Sezar'ın hakkı Sezar'a yani." dediğimde kahkaha attı. "Annem buldu şekerim. Bir arkadaşıyla konuşmuşlar acemi çöpçatanlar arkadaşının oğluyla beni tanıştırmaya karar vermişler. Annem 'Ölümü gör gitmezsen eğer beğenmezsen söz veriyorum seni bir daha zorlamayacağım.' dedi. Biliyorsun bir şeye kafayı taktı mı bin yıl geçse unutmaz. Bir ay boyunca tepemde boza pişirdi telefonla sürekli taciz etti. Ben de sırf yakamdan düşsün diye çocukla görüşmeyi kabul ettim. Buluşmaya geç kalmıştım taksiye tam binmek üzereyken baktım bu da aynı taksinin diğer kapısını açmaya çalışıyor 'Hey! Bu taksi benim.' dedim baktım iplemiyor elimdeki şemsiyeyi kafasına geçirdim. Tabi böyle bir darbeyi beklemiyordu ben de fırsattan istifade atladım taksiye. Yani anlayacağın ilk tanışmamızda taksi kavgası yüzünden kafasına şemsiye yedi. O gün bu gündür bana aşık. Bazen 'Hepsi şemsiyenin suçu o gün beyin sarsıntısı geçirdim sana aşık oldum.' diye takılsa da yuvarlanıp gidiyoruz işte. İşin kötüsü buluşmak için gittiğim kişi Aras çıktı. Onu karşımda görünce hesap sormak için peşime düştüğünü sanıp tırsmıştım. İşte böyle başladı bizim hikayemiz." dedi. Aslında çok mutlu olduğunu Aras'la birbirlerini ne kadar çok sevdiklerini biliyordum. Bende ters bir şeyler olduğunu hissettiği için özellikle mutluluğundan bahsetmediğini bilsem de sesimi çıkarmadım.

        Akşamları herhangi bir şey yemeyeli uzun zaman olmuştu Selin'i dinlerken farkında olmasam da kumpirimin çoğunu yemiştim. Yemek işi bitince yeniden beni ilk götürdüğü odaya geçtik Mardin'de Selin'le benim odamda pek çok kez birlikte kalmıştık. Beraber yatağımda uyumuşluğumuz bile vardı.

"Eh artık neler olduğunu anlatacak mısın?" diye sorunca gözlerim doldu

"Cem beni terk etti. Aslında tam olarak terk ettiği söylenemez bavullarını hazırlamıştım onları alıp gitti."

"Neden?"

"Sana olanları en başından anlatmam gerekiyor. Abim amcamın kızıyla evliydi Bahar için ondan boşanmak isteyince..."

"Aman ne Bahar'mış arkadaş!" diyerek Selin sözümü kesti bu arada gözlerini deviriyordu. Kendi derdimi unuttum. "Sen nereden tanıyorsun Bahar'ı?" diye sordum. Tekrar gözlerini devirdi "Aras ile bir ara görüşmüşler abin için bırakmış onu."

Kendimi frenleyemeden "Yuh! Gerçekten mi? Yemin ederim bu yengemde hiç akıl yok. On tane abimi bir araya getirsen bir Aras etmez onun için hiç bırakılır mı?" diye tepki gösterdim.

"Evet ya değil mi?" derken jetonu düştü. Gözlerini kısıp bana kötü kötü bakarken yüzünün hali görülmeye değerdi.

"Yani Selin'ciğim kusura bakma Allah mutlu mesut etsin. Allah sahibine yani sana bağışlasın Bahar çok çekti onun için demiştim." diyerek durumu kurtarmaya çalıştım.

"Şimdi Baran'ın da hakkını yeme abin olduğu için sana öyle geliyor. Bence Aras kadar yakışıklı." dediğinde sözlerime takılmadığını anladım. Abimin az peşinden koşmamıştı o da haklıydı.

"Her neyse konu dağıldı biz Cem'le bu yüzden evlendik eğer o olmasaydı evli olan amcamın oğluna kuma verilecektim."

"Bu devirde hâlâ var mı böyle şeyler?"

"Var maalesef. Evlendikten sonra Sema diye bir kadın çıktı ortaya. Kadın altı aylık hamileydi ve bebeğin Cem'den olduğunu iddia etti. Onun yüzünden dünya kadar şey geldi başıma. Abimin boşadığı Nurbanu denen pislik de şimdi burada Cem'in teyzesi olur kendisi. Hadi onları geçtim geçen gün çocukluk arkadaşları ile denize açıldık. Kızlardan biri kucağından inmedi diğeriyle denizde cilveleşti sonra da dudak dudağa buldum ikisini. Yeminler etti birden üzerime atladı diye. Ertesi gün evden gitti o gece Sema denen kadınla aynı yatakta yatarken çekilmiş  fotoğrafı geldi telefonuma. Ben de eşyalarını topladım akşam eve gelince fotoğrafı gösterdim delirdi. Neyse o gece kendi yatağında tek başına uyumuş yılan Nurbanu onlarda kalıyordu gece kadını eve almış. İkisi bize tezgâh kurmuş tabi bu ortaya çıktı kadını bir güzel yoldum hıncımı aldım. Yerin dibine girdim fotoğrafa inandığım için. İşte tam olarak bu yüzden beni terk etti." kendi kederimde boğulmaktan olaylara objektif olarak bakamadığım işte o anda kafama dank etti.

GÜL BAKIŞLIM (MTS-3) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin