19. AŞK YENİDEN

5.7K 364 299
                                    

+18 sahneler içeriyor yaşı küçük olanlar ve okumak istemeyenler o kısımları geçebilir.

+18 başlangıç
Cem kapıyı örter örtmez dudaklarını dudaklarıma dayadı ve tek elini enseme atıp beni kendisine çekerek sert, vahşi ve ağzımı morartacak bir güçle öptü. Onun henüz yeni tanıdığım ve çok kısa bir sürede bağımlısı olduğum tadı içime akın etti. Bedenim ve ruhum bir anda onun için canlandı. Odamıza güçlükle ulaştık neredeyse kendimizi kaybediyorduk. Öpüşüne yanıt verirken öpücüğü yumuşadı ama daha az ateşli, daha az aç değildi. Birden, ten tene kalma arzusuyla birbirimizin giysilerini parçalarcasına çıkarmaya başladık. Tişörtlerimizi çıkarırken, dudaklarımız birbirinden ayrıldı. Daha kendiminkini yeni çıkarmıştım ki Cem'in güçlü elleri belime gitti ve sanki bedenimin şeklini yeniden ezberlemeye çalışıyormuş gibi beni okşayıp sıkmaya başladı.

Onu tekrar dudaklarıma çektim daha önce hiç olmadığım kadar aç ve vahşiydim özlem doluydum hatta alev alev yanıyordum. Parmaklarım geniş omuzlarına saplandı, dilim onunkine temas etti ve onu öpüşmemizi kontrol etmeye, beni daha derin öpmeye zorladım. Bu sessiz ricama yanıt verince, öpüşmemiz birbirimizi mümkün olduğunca derinden tatmaya yönelik saf bir arzuyla ıslak ve ateşli bir hal aldı. Onu öperken nefesim kesildi ve Cem sütyenimi açarken soluklanmaya çalıştım. Nefes alamıyordum arzum o kadar yoğundu ki ciğerlerime baskı yapıyordu. Sütyenim yavaşça kollarımdan yere kaydı. Göğüslerim ürperdi, göğüs uçlarım serin havada sertleşti. Titredim ama Cem geri çekilip bana bakınca, tenimi hızla alev alev bir sıcaklık kapladı. Utanmıştım yoğun tutkumun arasında bunu hissetmem çok saçmaydı ama lanet olsun ki hissetmiştim. Dişleriyle alt dudağını ısırışına, aramızdaki hava yoğunlaşana dek beni inanılmaz bir dikkatle izleyişine bakarken, utanma hissim artmak yerine yok oldu. Onu bir şehvet sisinin ardından izledim. Ağır ağır ellerini öne uzattı ve göğüslerimi avuçladı başparmaklarıyla göğüs uçlarımı okşamadan önce hafifçe göğüslerimi sıktı. Göğüs uçlarım dokunuşunun altında sertleşti ve hissettiğim uyarılma bacaklarımın arasına doğru ilerledi. Cem ne kadar hassas olduğumu hatırlayınca başını eğdi ve sıcak ağzıyla sol göğüs ucumu dudaklarının arasına aldı. İnleyip sırtımı gerdim ve onu kendime çekmek için parmaklarımı saçlarının arasına geçirdim.


O sonuçta benim kocamdı ilk erkeğimdi ve son erkeğim olması tek arzumdu. Cem'i deli gibi istiyordum ondan utanmamalıydım. Sevişirken ikimizin de zevk alması önemliydi eminim neden hoşlandığımı keşfetmek bilmek isterdi. Bu konuda ona yardımcı olmak istiyordum o yüzden aramızda yaşananlar beni utandırmamalıydı. Hem resmiyette hem de dinen kocam olması beni rahatlatmalıydı nitekim bu böyle oldu. Düşüncelerim amacından sapmıştı dokunuşları beni kendime getirdi. Islandım ... Onun için tamamıyla hazırdım. İsmini sayıklarken Cem bir anda kontrolünü kaybetti. Beni tekrar öpmeye başladı ve öpüşü yine sert, buyurgan, beni ısırır gibi, hatta ceza verir gibiydi; ben de ona en iyi şekilde karşılık verdim ve dilini sertçe emdim. Bu hareketim onu çıldırttı ve çok hoşuna gittiğini anladım.


Beni sertçe yatağa atarken ağzımdan küçük bir çığlık kaçtı yatağa fırlatılmak beni hazırlıksız yakalamış dahası şaşırtmıştı. Dudaklarıma karşı bir küfür mırıldandı ve parmakları kendiliğinden kot pantolonumun düğmelerini çözmeye koyuldu. Pantolonumu külotumla birlikte tek seferde çekip çıkardı, sonra da yatağa çıktı ve bacaklarımı açarak dikkatle suratıma baktı. Bana daha önce hiç öyle baktığını görmemiştim. Bu bakış çaresiz, sahiplenici, ihtiyaç duyan bir bakıştı. Ben de tıpatıp aynı şeyleri hissettiğimden, ihtiyacı karşılamak için bedenim coştu. Ani bir iç çekişle dudaklarım aralandı ve göğüslerim
ona doğru kalkacak biçimde kollarımı başımın üstüne kaldırdım. Cem yanıt olarak üstüme eğildi ereksiyonunu çıplak bedenime bastırırken bileklerimi kavradı. "Benimsin," diye fısıldadı boğuk bir sesle dudaklarıma.
"Her zaman." diye devam etti. Bu sözleri içimi ürpertirken elimde olmadan inledim onun için çıldırmış bir durumdaydım.

GÜL BAKIŞLIM (MTS-3) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin