Vücudumda gezinen ellerin dokunuşları ürpermeme sebep oldu. Gözlerimi hafifçe araladığımda hem çok tanıdık hem de tamamen yabancı dudakların saldırısına uğradım. İşte o an anladım rüya gördüğümü, gerçek olamazdı çünkü gerçek Cem beni asla öpmezdi. İnsan uykusunda ağlayabilir mi? Sırılsıklam yastığımı görmesem "Hadi len!" der güler geçerdim. Hıçkırıklarımı yutmuş usul usul ağlamıştım. Gördüğüm huzur vermeyen kabuslar ağlatmıştı beni. Cem'in o kadınla el ele benden uzaklaşması arkalarından bağırmama rağmen beni duymaması ağlatmıştı. Arkalarından koşup yetişemediğim kabuslara da ağlamıştım.
Su gibi olan yastığımı yanındaki ile değiştirmek zorunda kaldım. Gözlerimi aralayıp saate şöyle bir baktım sabah on olduğunu gördüğümde şaşırmadım aslında. Ara ara uyansam da hemen gözlerimi kapatmış uykunun güvenli kollarına atmıştım kendimi. Yatakta gerinip oturur pozisyona geçtiğimde sanki tüm kemiklerim ağrıyordu. Kolumu kıpırdatacak halim yoktu sanki dün gece dayak yemiş gibiydim. Gerçi fiziksel olmasa da ruhsal olarak falakadan geçirilmiştim. Çektiğim sızılara rağmen ayağımı sürüyerek banyoya doğru adımladım aynadaki aksimi görmemle beraber yeniden gözlerim yaşlarıma yuva oldu. Yanaklarımdan süzülmeye ve beni örselemeye başladı. Kan çanağına dönmüş gözlerim, kuş yuvası gibi saçlarım, kıpkırmızı burnum ile korkunç görünüyordum. Zaten korkunç hissediyordum yani sonuçta neysem oydum.
Ben annemi yanımda istiyordum babamı da yanımda istiyordum. Annemin kokusuna bulanmak babamın güçlü omuzlarında avunmak istiyordum. Çok özlemiştim ikisini de. Şimdi basıp gitsem Mardin'e "Cem denen gavat bana karısı gibi değil de herhangi bir kadınmışım gibi davrandı." desem ne olur? Cevabını vereyim bir bok olmaz. Yarın okulda ilk günüm göreve başlayacağım bir yere gidemem. Üstelik eninde sonunda eve dönmek zorundayım. Umarım o kurbağa kılıklıyı tedirgin etmişimdir, İnşallah deli gibi her yerde beni arıyordur. Gerçi hiç sanmıyorum ya neyse, bir iki kere beni aramış sonra da vurup kafayı yatıp uyumuştur. Hatta şimdi horul horul güzellik uykusuna devam ediyordur.
Duyduklarımla kalbim kırılmıştı çok gücenmiştim Cem'e, halbuki ne kadar güzel ilerliyordu her şey. Geceleri doymak bilmez tutkusunu tadıyor, sabah beraber kahvaltı yaptıktan sonra onu işe uğurluyordum. "Hayırlı işler bol kazançlar." dememden dolayı gösterdiği hoşnutluğu ile mest oluyordum. Akşam geldiğinde bana sarılması, günümün nasıl geçtiğini sorması da çok mutlu ediyordu beni. Fazlasıyla mutlu, evli bir çift gibiydik ya da ben öyle sandım. Belki de bana özel değildi davranışları bütün kadınlara tavrı böyleydi. Kadınlara kendini özel hissettiriyordu ve kadınlar onları neden öpmediğini düşünecek zamanı bulamıyordu.
Bu tuzağa ben de düşmüştüm bir de uyanık geçinirdim "Peh! Hiçte uyanık değilsin Cem'in elinde oyuncak oldun!" diye aynadaki aksime çemkirdim. Kafayı yemem an meselesi, tek bir şeyden eminim bundan sonra oyuncağıyla zor oynar. O çok sevdiği benim ikizleri de rüyasında görür artık! Küstüm oynamıyorum arkadaş!
Kendime kahvaltı siparişi verdim omletimi hırsla parçalayıp yerken yeni kararlarımı alıyordum. İlk iş misafir yatak odasına taşınacaktım. İkincisi asla ama asla fiziksel temasa izin vermeyecektim. Üçüncüsü kendi hayatımı yaşayacaktım bana karışmasına izin vermeyecektim. Bir yılın sonunda da kıçına tekmeyi basacaktım. Bu kararlarımı uygulamaya başlamadan önce bir hafta burada kalacaktım ki iyice kafayı yesin dursun kara vicdanlı. Duşumu alıp yumuşacık bornoza sarılınca kendimi daha iyi hissediyordum. O kadının belirgin karnı gözümün önüne gelene kadar iyiydim en azından. Gözyaşlarım süzülürken hırsla o yaşları yok ettim benden çok önce olmuş bir şey için Cem'e kızamazdım. Sadece evli bir kadınla yattığı için hayal kırıklığına uğramıştım. Bu kabul edilemez bir hataydı, sanırım Cem'i gözümde fazla büyütmüştüm. Artık onun için gözyaşlarımı akıtmak istemiyordum değmezdi hak etmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL BAKIŞLIM (MTS-3) TAMAMLANDI
ChickLitBade... İmam "Mehr-i müeccel olarak ne istiyorsun kızım?" diye sorunca "Üç talak hakkımı." diye cevap verdim. Cem kulağıma eğilip "Başka bir şey iste çünkü dinen o hakkını istersem elinden alabilirim." dediğinde bunu nereden bildiğini sorgulayamayac...