+18 sahneler içeriyor. Yaşı küçük olanlar ve okumak istemeyenler belirttiğim yerleri geçebilir.
Cem bana ağır adımlarla yaklaşıp duvağımı açtı elinin tersiyle yüzümü okşayıp daha aşağılara indi deli gibi atan şahdamarımın üzerinde durunca heyecanımı hissettiği için dudakları yukarıya doğru kıvrıldı işte şimdi başlıyordu. Gözlerindeki muzip parıltılara hipnotize olmuş gibi bakarken sesini sanki suyun altından duyuyormuş gibi hissediyordum "Deli gibi atan nabzının sebebi heyecan mı? Yoksa korku mu? Belki ikisi birden ne dersin gül kokuşlu?"
Ah ahhh! Şu anda dilimi yutmamış olsaydım ona neler neler derdim de heyecan ve beklenti sesimin içine kaçmasına sebep olmuştu. Sessiz kalıp ayağa kalkınca başını eğip gözlerimin içine baktı. Ne yalan söyleyeyim utanmıştım o yüzden göz temasımızı koparıp ağır adımlarla ilerledim o ise olduğu yerde kalarak makyaj masasının sandalyesine oturup duvağımı ve topuzumdaki tokaları çıkarışımı izledi. Arkamdan ağır adımlarla yaklaşıp omzumu kavradı ellerini omuzlarımda, ensemde ve boynumda gezdirince tüm tüylerim şaha kalktı ve bundan nefret ettim sanki vücudum ona karşı bütün sırlarımı ifşa etmekten zevk alıyordu.
Öne doğru eğilip ellerimi tuttuğunda aynada bakışlarımız buluştu "Bana bırak." diyerek saçlarımdan tokalarımı çıkarma işine o devam etti. Yaptığı işe odaklanışını sanki çok önemli bir şey yapıyormuş gibi kaşlarını çatışını büyülenmiş gibi izliyor ve her bir saniyesinden zevk alıyordum. İşini bitirdi tekrar aynada bakışlarımız kesişince tek kaşını kaldırıp "Ne?" diye sordu sadece gülümsedim omuz silkip "Yok bir şey." diye mırıldandım. Bakışlarımı yere doğru sabitleyip ayağa kalktım ona bakamayacak kadar utansam da söylemek zorundaydım "Gelinliğimin fermuarını açar mısın? Elim yetişmiyor." dedim. Sözümü ikiletmeyip bir yandan fermuarımı açarken parmak uçlarıyla sırtıma dokunuyor tepkimden dolayı pis pis sırıtıyordu çünkü o parmakların temas ettiği yerler ateş gibi yanarken aynı zamanda ürpermeme ve tüylerimin diken diken olmasına sebep oluyordu.
Kendimi dokunuşlarından kurtarıp koşarak banyoya girdim sırtımda bakışlarını hissediyordum sanki uzaktan gözleriyle bana dokunuyor ve alev almama sebep oluyordu. Kırmızı geceliğim banyoya bırakılmıştı onun yerine giyebileceğim başka hiçbir şey yoktu. "Bahar seni öldüreceğim." diye fısıldadım bu kesinlikle onun işi olmalıydı. İki tane bornoz, havlu ve kırmızı gecelikti sadece banyoda olan, bunu acı bir şekilde görebiliyordum. Bu farkındalık kulaklarıma kadar kızarmama sebep oldu. Bornoz giyemeyeceğime göre gelinlikten kurtulup mecburen geceliği giyecektim.
Cömert göğüs dekoltesine rağmen neyse ki gecelik uzundu tabi buna sevinmem çok kısa sürdü. Derin yırtmaçları ben yürüdükçe neredeyse uyluklarıma kadar açılıyor her bir bacağımı gözler önüne seriyordu. Banyodan çıkınca üst tarafı tamamen çıplak altında sadece ipek pijama altı olan kocamla karşılaşınca dumura uğradım aklım başımdan gitti. Utancım ve merak duygum çarpışmaya başladı başım önde olsa da kaçamak bakışlarıma engel olamıyordum geniş omuzları, insanda merak uyandıran sıkı karın kaslarıyla bir Adonis gibi dikilimiş açlıkla derin göğüs dekolteme bakıyordu. Sanırım gördüklerinden memnun kalmış olmalıydı.Avına yaklaşan bir aslan zerafetiyle bana doğru gelmesi etrafımda ağır adımlarla bir tur dönüp tekrar önümde dikilmesini başım yerde izliyordum. Her bir zerrem varlığını hissediyor ona utanmadan tepki veriyordu. Saçlarımı asansörde yaptığı gibi eline doladı hafifçe çekerek boynumu açığa çıkarıp kokladı "Mmm... Mis gibi gül kokuyorsun sadece kokun bile seni tatmama ve istememe sebep oluyor." dedikten sonra dudaklarını o bölgeye temas ettirdi ufak öpücükler kondurup dilinin ucunu boynuma dokundurması iç çekmeme sebep oldu. Oradan çeneme çıkarak hafifçe ısırması ile ilk öpücüğümün beklentisine girdim hatta gözlerimi kapatıp kendimi hazırladım ama daha fark edemeden geceliğimin askısını indirip ayaklarımın dibine serilmesine sebep olmuş beni sadece tek bir çamaşırla bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL BAKIŞLIM (MTS-3) TAMAMLANDI
ChickLitBade... İmam "Mehr-i müeccel olarak ne istiyorsun kızım?" diye sorunca "Üç talak hakkımı." diye cevap verdim. Cem kulağıma eğilip "Başka bir şey iste çünkü dinen o hakkını istersem elinden alabilirim." dediğinde bunu nereden bildiğini sorgulayamayac...