ÖB.1. ADANANIN YOLLARI TAŞTAN

2.1K 126 66
                                    

Bade göz gezdirdiği telefonu sehpaya bırakıp ellerini iyice belirginleşen karnının üzerine yerleştirdi. Cem televizyonda haberleri izlerken o da sosyal medyada gezinmiş milletin mutluluk pozu verdiği yapay fotoğraflara bakmış ve Ördek Sendromu olayını bildiği için çabucak sıkılmıştı. Sırf bu yüzden hikayelerinde fotoğraflarından ziyade hoşuna giden gönderileri paylaşıyordu. Son hallerini merak eden annesi ve Bahar için her hafta özelden atıyordu fotoğraflarını. Gelin görümcenin hamilelikleri arasında sadece ay farkı olduğu için aynı durum Bahar için de geçerliydi.

Tabii bu grupta kız bebek bekleyen ve bebeğinin cinsiyetini öğrendiğinde havalara uçan bir adet Vildan vardı ki, akıllara zarar! Bahar'ın ikizlerinin ve Bade'nin bebeğinin erkek olduğu kesinleşince kız haberini "Bu kadar böceğe bir çiçek lazım." diyerek vermişti.

Vildan ve Mazlum ikinci baharlarını adının Bade olmasına kesin gözüyle bakılan bir kız çocuğu ile taçlandırmıştı. Cem'e göre ikinci Bade vakası konusunda fazla rahatlardı sanki.

Bu üç kadın, birbirlerinden habersiz olsalar da sözleşmiş gibi yakın zamanlarda hamile kalmışlardı. Bahar'ın hamileliği vurulmasının üzerine tamamen kaza eseri ve bir o kadar beklenmedikti. Bade ve Cem uzun zamandır bir bebek istiyordu hamilelik onlara tamamen sürpriz olsa da beklenen bir şeydi. Eh Vildan ve Mazlum'un durumu ise pembe tüylü kelepçelerden, mor iç çamaşırlarından, o kadar aksiyondan sonra bize göre çok normaldi. Asıl garip olan bebeklerinin ikiz veya üçüz olmamasıydı.

Bu arada Bade ve Cem'in hayatında aileye katılacak yeni üye için ufak tefek değişimler gerçekleşiyordu. Mesela Cem artık geç saatlere kadar şirkette kalmıyordu hatta çıkış saatlerini daha erkene almıştı. Bade'nin çok sevimli bulduğu şaşkın hallerini üzerinden atmış her geçen gün babalık fikrine biraz daha alışmıştı. Bade çoğu kadının aksine sabah bulantıları yaşamamıştı bu da açık bir iştah, dolgunlaşan bir vücut -Cem en çok buna bayılmıştı- ve aşermeler olarak ona geri dönmüştü. Sağ olsun oğulları onları uğraştırmamış tüm takımlarını gözler önüne sererek cinsiyetini hemen göstermişti. Günleri neredeyse birbirinin aynısı geçiyordu ama neredeyse...

Kahvaltı olayına kocası el koymuştu her sabah dudaklarında ve karnında hissettiği öpücüklerle güne başlıyordu. Aşağıya el ele iniyorlardı ama bunun romantizmle hiç ilgisi yoktu. Neymiş efendim, ayağı kayabilirmiş de! Merdivenlerden yuvarlanabilirmiş de! Peh! Her sabah Cem sayesinde kendisini babasının elinden tutmuş küçük bir kız çocuğu gibi hissediyordu. Ama olsundu üzerine titreyen bir eşi kim istemezdi ki?

"Sakın yukarı çıkma Bade, eğer yukarı çıkarsan sakın aşağı inme Bade, eğer inmek istersen de mutlaka beni ara Bade, ne olursun beni dinle de en azından sabahtan akşama kadar yanında kalacak sana göz kulak olacak bir yardımcı alalım Bade, bla bla bla..."

Offf, ya da bu kadar üzerine titreyen bir eş olmasındı. Hangisinin daha iyi olduğu konusunda henüz bir karar verememişti...

Cem'in eve gelme saatleri yaklaşınca Adana'dan özel olarak getirttikleri sularla yemek yapıyordu. Suyun Adana'dan gelmesi dışında herhangi bir özelliği yoktu sıradan musluk suyuydu ama illa ki onunla pişecekti yemekleri. Yoksa yiyemiyordu. Aşermesiyle ilgili bunun gibi daha nice Adana temalı saçmalıklar sayabilirdi. Kocası yakında "Bu jet su mu yakıyor?" diye isyan etse haksız sayılmazdı. Çünkü çoğu aşermelerine kendisinin bile göz devirip "Yuh artık!" diyerek isyan ettiği zamanlar sayamadığı kadar fazla olmuştu. Bazen kulaklarında kötü kadın kahkahaları duyduğuna yemin edebilir ama ispatlayamazdı. Eh Adanalı yazarla inatlaşırsan başına bunlar gelir Bade'ciğim...

Bade kocasını her akşam kapıda karşılıyordu dudaklarından bir öpücük çalan Cem aynı işlemi karnına da uyguluyordu. Fazla klişe bir davranıştı ama ne yaparsın tipik watty erkeği işte...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 02, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÜL BAKIŞLIM (MTS-3) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin