1. BİR VARMIŞ BİR YOKMUŞ

9K 347 34
                                    

Bir varmış bir yokmuş sarı tüylü tombiş bir ördek yavrusu varmış. Kendi sulak topraklarında ailesi ile mutluluk içinde yaşıyormuş. Bir gün yaşadıkları yere kara tüylü oradaki tüm ördeklerden farklı yavru bir erkek ördek gelmiş. Tombul yavru bir kendisine bir de o yavru ördeğe bakmış. O çok sıradanken kara tüylü yavru onun tersine çok dikkat çekiciymiş. Yüreğine ılık ılık bir şeyler akarken kara tüylü yavru onu hiç fark etmemiş.

Sonra anlamış ki kara tüylü ördek geldiği yerde bir kuğuya aşıkmış. Bunu anladığında çok üzülmüş çok ağlamış. Sonra o kuğu ile tanıştığında güzel olduğu kadar iyi huylu olduğunu da fark etmiş. Zavallı kuğucuk da çok ağlamış çok gözyaşı dökmüş. Sarı tüylü ördek artık tombiş değilmiş. Kuğuya çok üzülmüş ama elinden bir şey gelmiyormuş.

Bir süre sonra kendini kara tüylü güzel ördekle evli bulmuş. O bile nasıl olduğunu anlamamış. Sonra fark etmiş ki o ördek her zaman kuğuyu sevecekmiş. Aynı sarı tüylü ördeğin her zaman kendini seveceği gibi. Peki ne yapacakmış? Bunu nasıl sineye çekecekmiş?

Kendini bir çıkmazda bulmuş. Yalnız onun bir özelliği varmış asla kolay kolay pes etmezmiş. İnat etmiş kara tüylü kocasının gönlünü kazanacakmış. Masalın devamını hep beraber göreceksiniz. Hadi artık uyuyun çok geç oldu. İyi geceler...

Güzel bir masal anlattı Bade size. 🤗 Sanırım kendini hatırlatmak istedi.

Devamı Bu Bahar Başka Bahar hikayem final yaptıktan sonra. 🤗

İyi okumalar. Öpüldünüz. 😘

GÜL BAKIŞLIM (MTS-3) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin