Uzun süre banyoda saklansam da eninde sonunda çıkmak zorundaydım. Küvette ılık suda zaman geçirmek sızılarıma iyi gelmişti kaçınılmaz olarak bu da uykumu tetikledi bir an önce çıkmazsam küvette uyur kalırdım ki bunu hiç ama hiç istemiyordum. Çıktığımda lamba sönmüş ortalık sessizliğe gömülmüştü. Yarın İstanbul'a döneceğimiz için yorgun ama doymuş bedenimi dinlendirmem gerekiyordu. Yatağın boş tarafına geçip sessizce örtülerin altına süzüldüm Cem'in gözleri kapalıydı o yüzden rahat bir nefes alıp gözlerimi kapattım. Daha önce bir erkekle yatağımı paylaşmadığım için bir türlü uyuyamıyordum.
Denize düşen yılana sarılır misali Cem'e yaklaşıp başımı omzuna elimi de tam kalbinin üzerine koyup tekrar uyumayı denedim. Kalbi bir anda daha hızlı atmaya başladı ve nefes nefese "Ne yapıyorsun?" diye fısıldadı. Hiç istifimi ve rahatımı bozmadan "Kocama sarılmış uyumaya çalışıyorum." dedikten sonra yaptığım şeyin çok saçma olduğunu idrak edince ondan uzaklaşarak arkamı döndüm. En iyisi açık olmaktı "Özür dilerim haklısın ne yapıyorum ki ben? Senin için belki önemli değil ama bu gece hayatımın dönüm noktalarından birini yaşadım. İlk defa bir erkekle bu kadar yakın oldum senin oldum. Sana dayatma gibi gelmiş olabilir bilemiyorum ama en azından nazik davranamaz mısın? Bu gece yaşadığım şey yüzünden yakınlığına ihtiyaç duyuyor olamaz mıyım? Gerçi buna dahi hakkım yok, biz sonuçta severek evlenmedik." derken akmak için hazır bekleyen yaşlar gözümü yaktı. Titreyen sesime lanet ettim sonra da süzülen gözyaşlarıma inat gözlerimi kapattım.
Bu geceki tavrından sonra alenen gurursuzluk yapıyordum aramıza ördüğü buzdan kalıpları yok etmek için her şeyi yapabilecek kadar çaresiz olsam da belki en iyisi uzak durmaktı. Sesi çok yakınımdan gelince yüzünü bana doğru çevirdiğini anladım "Haklısın özür dilerim düşünemedim ama bu benim sürekli yaptığım bir şey değil, sürekli kızların bekaretini almıyorum. Bu anlamda tecrübe ettiğim şey benim için de ilkti, seni arzulamadığımı dayatma olduğunu düşünmen ise çok garip. Eminim erkek anatomisi hakkında bir iki şey biliyorsundur eminim arzumun kanıtını fark etmişsindir. Bir konuda haklısın birbirimizi severek evlenmedik bu yine de benim davranışımı haklı çıkarmaz. Benimle her zaman her konuda konuşabilirsin rahatsızlığını dile getirebilirsin sana aşkımı veremem ama bunu verebilirim. Hadi dön bana güzelim kötü bir başlangıç yapmayalım küsme veya kırılma." dedikten sonra zahmetsizce sanki oyuncak bebekmişim gibi beni kendisine çevirdi gücü karşısında hayrete düşmüş ve etkilenmiştim.
İyice yakınına çekip az önceki pozisyonumuzu alınca elini kalbinin her bir atışını hissettiğim elimin üzerine yerleştirdi "Hadi uyu Afrodit yarın erken kalkmamız gerekiyor." dedikten sonra sanki bir şey olmamış gibi uyumaya kaldığı yerden devam etmeye başladı. Afroditmiş pehh! Güya kendi çapında Adonis sözüne gönderme yapıyordu gerçi haksızda sayılmazdı ben bu kasıntı Adonise aşıktım. (Yunan mitolojisinde Adonis Tanrıça Afrodit'in aşık olduğu ölümlü)
Sabah gözlerimi açtığımda bir an nerede olduğumu şaşırdım ama asıl beni şaşırtan Cem'in ahtapot gibi beni sarmış olmasıydı vücudumdaki tatlı sızılar dün geceyi aklıma getirdi. Kaşık pozisyonunda yatıyorduk kolları belimi, bacakları bacaklarımı sarmıştı bilmeyen birisi görse bu pozisyonumuzdan dolayı bizi iki aşık sanabilirdi aslında tek taraflıydı sadece aşık olan bendim. Bu şekilde uyanmaya alışabilirdim hatta bu beni çok mutlu ederdi. Kapının çalınması üzerine hemen gözlerimi kapadım bakalım Cem bey bu şekilde uyanınca ne tepki verecekti. Pislik sanki her sabah bir kadınla bu şekilde uyanıyormuş gibi hiç tepki vermeden sakin bir şekilde kalktı "Bade uyanık olduğunu biliyorum nefes almanı tavsiye ederim." dedikten sonra yataktan çıkıp çıplak göğsünü tişört giyerek kapattı. Bende mecburen yatakta oturur pozisyona geçtim suç bende sanki numara çevirebilirmiş gibi senin neyine uyuyormuş gibi rol kesmeye çalışmak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL BAKIŞLIM (MTS-3) TAMAMLANDI
ChickLitBade... İmam "Mehr-i müeccel olarak ne istiyorsun kızım?" diye sorunca "Üç talak hakkımı." diye cevap verdim. Cem kulağıma eğilip "Başka bir şey iste çünkü dinen o hakkını istersem elinden alabilirim." dediğinde bunu nereden bildiğini sorgulayamayac...