🌹TANITIM 3🌹

7.8K 377 221
                                    

CEM

Babamla aynı kaderi yaşamam ne kadar acı. Hayatımın yirmi yılı tek bir kadını severek geçti ama o artık başkasına ait. Başka bir adamın karısı. Ben bununla nasıl başa çıkabileceğimi bilmiyorum. Babam nasıl başa çıktı acaba? Nasıl Funda teyzeyi başka bir adamın kollarında görüp ölmedi?

Çok sarhoş bir şekilde eve gelip anneme "Neden senden kurtulamıyorum ben? Belki sen olmasaydın Funda'm beni fark ederdi. Belki onu kurtarabilirdim o şerefsizin elinden. Nefret ediyorum senden! Nefret ediyorum çocuk yaşta beni sana mahkum eden büyüklerimden!" diyerek gözyaşlarına boğulmuştu.

O günden sonra annem hayranı olduğu Funda teyzeden nefret etti. Kocası kendini öldürünce onu ve Bahar'ı ezebildiği her şekilde ezdi. Babam ne yaptıysa başa çıkamadı Allah kimseyi arsız kadınla uğraştırmasın. Annem de olsa gerçek bu.

O zamana kadar hiç anlamamıştım. Sonra dikkat ettiğimde babamın Funda teyzeye asla kabul olmayacak bir duaya bakar gibi baktığını gördüm. O gözlerde özlem hasret ve yıkılmışlık olduğunu. Şimdi ben de kızına aynı şekilde bakıyorum. Bahar benim asla kabul olmayacak duam oldu.

Bade desen apayrı bir hikaye. Çocuk ruhlu ve bir çocuk kadar masum. Hiç el değmemiş nadide bir çiçek. Eğer nasır tutmuş kalbimi bir sandığa kilitlemiş olmasaydım, eğer anahtarını uçsuz bucaksız acı denizine atmamış olsaydım belki bir şansımız olabilirdi. Ona da söylediğim gibi benden alacağı sadakat ve saygı ama aşk beklerse kalbi kırılmaya mahkum.

Aslında kocalık haklarımı kullanacağım konusunda şaka yapmıştım. Kırmızı renkli, vücudunun çoğunu açıkta bırakan bembeyaz tenini daha çok ortaya çıkaran geceliği ile karşıma geçtiği anda o şansını kaybetti. Sanırım gerçekten onunla çok eğlenecektik.

Zaman ise, gelecek ise bizim için pek çok sürpriz hazırlamıştı. Hiç bilemedim yaptığı çocukça hareketlerin hoşuma gideceğini. Hiç bilemedim onu deli gibi kıskanacağımı. En büyük sürpriz ise etrafıma ördüğüm buz tabakasını sıcacık gülüşüyle eritebileceği oldu.

Gerçi sonradan fark ettim Bahar gibi beni çok rahat okuyan bir destekçisi varken zavallı Cem'in hiç şansının olmadığını. Bir mavi göze yandım derken bambaşka bir çift mavi göz beni yerle yeksan edebilmişti. Belki zamanla aşk da olurdu.

GÜL BAKIŞLIM (MTS-3) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin