+18 sahneler içeriyor yaşı küçük olanlar ve okumak istemeyenler için başlangıç ve bitiş yerlerini belirtiyorum o kısımları okumadan geçebilirsiniz.
Yatak odasından başka kaçacak yer bulamamıştım sonuçta o uzun bacaklarla nereye kaçsam beni kolayca yakalayacağı çok açıktı. Bu yüzden her akıllı kadının yapacağını yapıp kaderime razı oldum yatağın üzerinde oturup onun gelmesini bekledim. Kapıyı açıp içeri girdi üzerindeki gömlek çoktan çıkarılıp bir köşeye atılmış o kaslı yanık teninin ağız sulandıran görüntüsü ortaya çıkmıştı. Yatakta oturup onu beklediğimi görünce dudakları yukarı doğru kıvrıldı "Akıllı kız." diye mırıldandı. O kadar yakışıklı o kadar yenilesi görünüyordu ki beklenti ve daha önce hiç deneyimlemediğim bir duygu olan arzu beni etkisi altına aldı. Ağzımın içi kupkuru olduğu için yutkundum bu o kadar sesliydi ki odanın duvarlarında yankılandı.
Nasıl olduğunu anlamadım ama bir anda yanımda bitiverdi elimden tutup ayağa kaldırdı. Gözleri yüzüme odaklanmıştı gözlerimden sonra dudaklarıma kaydı bakışları, ağzımı aralayıp küçük bir nefes verdim. Bir kolunu belime sarıp beni iyice yakınına çekti karnımda sertliğini hissedebiliyordum. Alnıma bir öpücük kondurdu ve beni geriye doğru yürütüp yatağa oturtmadan önce iki elini yanlarıma doğru indirdi. Sonra tek hamlede üzerimdeki elbiseden kurtulmamı sağladı. Yavaş bir şekilde sutyenimin kancasını açıp askılarını omuzlarımdan çekip çıkardı. İç çamaşırıma elini attı çıkarmasını beklerken bir yırtılma sesi içeriyi doldurdu elini havaya kaldırdığında elinde parçalanmış çamaşırım vardı. Gösterişçi şey ne olacak! Onu da giysi yığınının içine fırlattı.
İtiraf etmem gerekirse gücü karşısında etkilenmiştim hızla dudaklarımı yaladım. Geriye bir adım atıp bana baktı; bana gerçek anlamıyla baktı. Bakışlarının geçtiği her yerde tenim alev alev yanıyordu. Sonra bakışlarının değdiği yerde dudaklarını hissettim.
+18 sahneler başlıyor.
Daha önce yaptığı gibi boynumu koklayıp ısırarak emerek ve öperek sağ göğsüme ulaştığında durup göğüs ucumun üzerinden yüzüme baktı. Dilini göğüs ucumun üzerinde kaydırdı nefesimi tuttum. Hareketini tekrarlayınca ve üfleyince sıcak ve arkasından hızla gelen soğuk birden titrememe sebep oldu. Yüzünü diğer göğsüme doğru ilerletince tekrar titredim, bu defa çenesindeki sakallarının tenime temasını hissedebiliyordum kirli sakal çok yakışıyordu bu adama. Göğsümün ucunu ağzına alıp emdi. Geri çekilip yavaşça üflediğinde eliyle diğerini çimdikledi. Bedenim tutuşmuştu; kendimi patlamanın eşiğine gelmiş gibi hissediyordum. Gözlerindeki o müstehcen ve saf yoğunluk karşısında midem beklentiyle kasılmaya başlamıştı.Bakışlarında kesin olmayan geleceğimizi gördüm belki de bizim için umut vardı. Bakışlarımı ondan kaçırmaya, yeşil gözlerinden çıkıp beni yakmaya hazırlanan ateşi engellemek için gözlerimi kapatmaya çalışıyordum. Çünkü ölümüne korktuğumu kabul etmek istemiyordum. Kendimi ona tam olarak açmak istemiyordum. Beni parçalara ayıracak, tamamen yok edecek güce sahip olduğunu kabul etmek istemiyordum ama ne kadar istemesem de o gücü uzun zamandır ellerinde tutuyordu. Henüz bundan haberi yoktu ama gözlerime bu şekilde bakmaya devam ederse görmesi an meselesiydi.
Gözlerimi açtığımda ellerini iki yanıma yerleştirmiş, üzerimde duruyordu. Uzun bir süre boyunca sadece bana bakıp gözlerimi inceledi. Üzerimden kalkıp bir tane prezervatif almak için hareket etti prezervatifi takarken onun dışında her yer baktım oda aydınlık olduğu için her bir hareketini net bir şekilde görebiliyordum. Kolunu bana dolayıp beni iyice yakınına çekerek kendisini yavaş ve dikkatli bir şekilde kadınlığıma doğru ittirdi. Erkekliğinin boyutuna bedenimin alışabilmesi için zaman tanıdı. Onun tamamen içimde olduğunu hissedince soluğum kesilmişti. "Benim güzel, küçük karım," diye fısıldadı boynuma doğru. Sesindeki gülümseme beni de gülümsetti. Hareket etti bu sefer durmadan uzun, derin ittirişlerle içime giriyordu. Hareketleri hızlanmaya başlamıştı. Sanki içimde hak talep ediyormuşçasına ittirişleri daha da sertleşiyordu. Dediği gibi olmuştu üç günün sonunda artık hiçbir sızı hissetmiyordum o yoğun doluluk hissi dışında herhangi bir rahatsızlık yoktu. O da zaten rahatsızlık değil yoğun bir haz veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL BAKIŞLIM (MTS-3) TAMAMLANDI
ChickLitBade... İmam "Mehr-i müeccel olarak ne istiyorsun kızım?" diye sorunca "Üç talak hakkımı." diye cevap verdim. Cem kulağıma eğilip "Başka bir şey iste çünkü dinen o hakkını istersem elinden alabilirim." dediğinde bunu nereden bildiğini sorgulayamayac...