*Bölüm Yalı'dan. İyi okumalar🖤
Günler benim için yoğun bir tempoda geçiyordu. Bir aydır burdaydım ve tempom hiç inmemişti. Derslerden sonra, bara gitmek için yola çıkmıştım. İlay beni arayıp, izinli olduğumu söylediğinde otobüsten indim. Direkt eve gitmemi, gelip beni alacağını ve sonra da geçen hafta dediği gibi onlara akşam yemeğine gideceğimizi söylemişti. Burcu için yapacağımız sahte sevgililiği, hiç planlamamıştık. Bugün olmasını beklemiyordum. Eve doğru yürürken Emre'ye mesaj attım. Sabah yanına gitmiştim ve vücudunun büyük ölçüde iyileştiğini görmüştüm. Onunla konuştuktan sonra, işe geri döneceğini söylemişti. Bugün, çalışanlardan sorumlu Halit'e bunu söyleyecektim.
'Emre, sana bahsettiğim akşam yemeğine gidiyorum. Halit'le yarın konuşurum.'
Numarası olmadığından bunu yazmıştım. Emre ise 'Tamam güzellik dikkat et kendine.' demişti.
Emre bana Burcu'dan bahsetmişti. Aşırı dişli biri olduğunu ve bana takarsa o dişlerini tenime geçireceğini söylemişti. Açıkcası, korkmuyordum. Çok dişli insanlar tanımıştım. Her türlü ortamda bulunmuştum. Şımarık, ailesine güvenen, insanları aşağlayan birinden de çekinmezdim. Emre, onun bana tam da bu tarz biri olduğunu söylemişti. Tek tereddütüm İlay'ın nasıl bir tavır takınacağıydı. Ben kendimi korurdum ama eğer yemekte dişlerini gösterirse vereceği tepkiyi merak ediyordum. Bu merak eve gidene kadar sürdü. Ardından, kendimi duşa attım. İlay gelene kadar kısa bir duş alıp, çıkmıştım. Giyinirken kapı çaldı. Üzerime tişört geçirip, kapıya ilerledim. Açtığımda, gözleri önce gözlerime ardından çıplak bacaklarıma kaydı. Onun beğeniyle bakan gözleri, hoşuma gidiyordu. Bu yüzden bu kadar rahat takılır olmuştum.
"Hoşgeldin. Henüz hazır değilim."
"Hoşbuldum. Farkettim."
Kapıdan çekilip, odaya ilerledim. O da kapıyı kapatıp arkamdan gelmişti. Gözleriyle beni süzdüğüne emindim. Ona birden döndüğümde, gözlerini hızla gözlerime çıkarıp gülümsemişti. Bu sanırım yakalandım gülüşüydü.
Dudağımı ısırdıktan sonra "Basit bir şeyler giysem yeterli mi yoksa ciddi bir kıyafet falan mı giymeliyim?" diye sordum.
Nasıl bir aile olduklarını da Emre'den öğrenmiştim. Kelam ailesinin gücünden, otoritesinden ve ciddiyetinden bahsetmişti. Sıcak bir aile yemeği beni beklemiyordu. Hatta içimden bir ses bunun iş toplantısı olarak geçeceğini söylüyordu. İlay ile detayları hiç konuşmadığımızdan emin olamıyordum.
İlay yanımdan geçip, dolabımın önünde durdu. Askılardaki kıyafetleri hızlı hızlı geçerken yatağa oturdum. Sonunda hiçbirini beğenmemiş gibi bana bakmıştı.
"Spor kıyafetler dışında bir şey giymiyor musun?"
Omuz silktim. En çok vakiti okulda geçirdiğimden kıyafetlerim oraya daha uygundu. Birkaç gece elbisem de vardı ama onları da es geçmişti.
"Ciddi bir şey arıyorsan sadece iş gömleklerim var."
Gülüp "O kadar da değil." dedi.
Ardından kendi kıyafetlerinin olduğu dolabı açtı. Düz siyah bir elbise çıkardığında ne aradığını anladım. Şık ama sade, kibar bir elbise arıyordu. Benimkiler ya tamamen spor, ya da fazla erotikti.
"Bunu giyebilirsin. Bedenlerimiz yakın."
"Bakayım."
Ayağa kalkıp, bana uzattığı elbiseyi aldım. Dokusu, oldukçe güzeldi. Parmaklarımın ucunda yumuşacık hissettirmişti. Elbiseyi incelemeye başladım. Tamamen siyah gibi duruyordu ama yakından bakınca göğsünde işlenmiş motifleri görüyordunuz. Muhtemelen dizlerimin hemen üstünde biten bir eteğe sahipti. Güzel bir kloş elbiseydi. Kalıbı da bana uyacak gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmeyen Misafir (gxg)
RomanceTAMAMLANDI "Ailemize yeni biri katılıyor." diyen manevi amcama baktım. Yine mi evleniyor yaşlı bunak diye düşünürken arkama yaslandım. Çocuklar pür dikkat ne diyecek diye bekliyordu. "Meral'i hatırlıyorsunuz, benden kaçmıştı." Acı bir tebessüm dudak...