70 FİNAL

7.4K 551 403
                                    

Final müziğimizi media'ya ekledim. Aylar önce bu şarkıyı dinleyip kitaba başlamıştım. İyi okumalar 🖤

Hayat benim için bir noktada durmuştu. Tahmin ettiğim gibi o noktadan sonra toparlayamamıştım. Her şey iyi giderken, kötü giden ben olmuştum. Bunu hak ettiğim içinde kendimi acıya boğmuştum.

Pişmanlığı diplerde yaşamıştım. Zaman geçtikçe bu katlanılmaz bir boyuta ulaşmıştı. Sonunda, yorgun bedenin içinde mahvolmuş bir ruh olmuştum.

Çevremde benim aksime süratle akan bir yaşam vardı. İşler benle ya da bensiz dönüyordu. Ramiz ve İlhan ben işlerin başına geçtikten kısa bir süre sonra yurtdışına gitmişti. Yavuz ve Yankı ölü gözlerimin önünde birbirlerini sevmişlerdi. Ben sevgiyi kaybederken, onlar sevgiyi bulmuştu. Anıl da buna dayanamayarak ortadan kaybolmuştu. O ikisiyle yaşamaya başlamıştım. Buna hala yaşamak diyemiyordum. Yavuz yıllardır bana katlanıyordu. Yankı da katlanmak zorunda kalıyordu.

Ruh gibiydim ve böyle olmayı hak etmiştim. İstediğim şey mutluluk değil, intikamdı. Bunu almış ve istemediğim şeyden tamamen uzaklaşmıştım.

Yıllardır her gece, aynı yüzü düşünerek uyuyordum. Yalı'yla sonumuz olan o günün üzerinden geçen 5 sene, birçok şeyi değiştirmişti. Artık daha sık çöküyordum. Ağlamak benim için hala zordu ama onu düşündükçe içim karıncalanıyordu. Yalı'ya çok şey yapmıştım. O da bana çok şey yapmıştı.

Pişman olsam bile, onun karşısına çıkıp bunu dile getirecek cesaretim olmamıştı. Kendimi affettiğimde, beni affeder diye düşünmüştüm ve yıllardır kendimi affedememiştim.

Bu yüzden de onu asla bulmaya çalışmamıştım. Hayatına nasıl devam ettiğiyle ilgili defalarca düşünmüştüm. Her şeyin bittiği an parçalanmıştı. Merak ettiğim, sonra o parçaları toplayıp, toplayamadığıylı. Ben, o an tamamen bütünleşip, daha sonradan parçalanmıştım. Sonunda parçalar toplayamayacağım kadar ufalmıştı.

Geçen ay onu hastanede gördüğümde, cevabımı almıştım. Oldukça iyi idare etmişti. Yıllar ona gerçekten yaramıştı. Güzelleşmiş, bedenine canlılık gelmişti. Dıştaki kamuflajının ardından gözlerindeki ifadeleri görmüştüm. Saklamak istediği her duyguyu hissetmiştim.

Karşısına çıkabilecek cesaretim yokken, kader geri kalan kısımları kendi halletmişti. Kendimi affettirecek yüzü ararken öylece önümde belirmişti. Elimdeki demeti tutarken 'bu sefer normal yollardan' diye düşünmüştüm. Yalı 1 aydır ona uzattığım çiçekleri yani beni reddediyordu. Bu yüzden daha büyüğe oynamaya karar vermiştim. Artık planla hareket etmiyordum. Tuttuğum kemancıların sonucunda ne olur kestirememiştim. Düşünmek yerine sadece yapacaktım. Hayatımda ilk defa plansız hareket ediyordum. Yaptığım tek şey, çıkış saatini öğrenip 1 aydır buraya gelmekti.

Arabaya yaslanıp, onun işten çıkarak servislerin olduğu park alanına gelmesini bekledim. Arada bir gelen gruplar yanımdan geçip giderken, bana çarpan gözleri görüyor ama umursamıyordum. Yıllardır bitik olan görüntümü elimden geldiğince toparlamıştım. Ondan elimdeki büyük demete bakıyor olmalılardı. Ya da yaslandığım lüks arabaya. Kapının yanındaki kemancıların benim eserim olduğunu düşünüyor da olabildiler. Sürekli buraya elimde çiçekle geldiğimden, yeterince dikkat çekmiştim. Onun da benim rezilliğim olduğunu biliyor olmalılardı.

Yanında bir kızla konuşarak kapıdan çıkan Yalı'yı görünce dikleşip, sırtımı arabadan ayırdım. Gülen yüzüne bakarken kalbime yayılan huzurla tebessüm ettim. Yıllardır süren rahatsızlığım onu gördüğüm an gitmişti. Şimdi tekrar karşımdaydı ve ruhum ferahlamaya devam ediyordu.

Kapıdan çıkmalarıyla çalmaya başlayan kemancılarla ikisi de irkildi. Yanındaki kız şaşkınlıkla bakarken, Yalı'nın da ondan farkı yoktu. Bu sefer görmezden gelemeyeceği kadar büyük bir rezillik yapıyordum. Beni görünce donan gülümsemesi, rahatsızlığımı geri getirirken dudağımın içini ısırdım. Yalı bana irice açılmış gözleriyle bakıyordu. Elimdeki çiçeği görünce göz devirdi. Arkadaşı ona ne diyorsa kafasını salladı. Birden durup, ona bir şeyler söyledi. Arkadaşı servislere giderken, bana döndü. Gözlerindeki sert bakışları hissediyordum. Hızlı adımlarla yanıma gelirken, tuttuğum demeti sıktım.

Beklenmeyen Misafir (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin