Κεφάλαιο 10

6.8K 551 18
                                    

Πως βαριέμαι... Τι ήθελα και συμφώνησα με τον Πάρη; Εδώ και μια ώρα ακούω έναν μεσήλικα καθηγητή να μιλάει χωρίς σταματημό, ενώ ο Πάρις προσπαθεί να με πείσει πως θα μετανιώσω για τον Φοίβο αλλά θα είναι αργά. Με αυτά και με αυτά βγήκα γρήγορα από την αίθουσα και πήγαμε με τον Πάρη σε μια κοντινή καφετέρια. Μπαίνοντας μέσα είδα τον Φοίβο μαζί με την παρέα του και πραγματικά τα έχασα.

-Πάμε κάπου αλλού; Τον ρώτησα προσπαθώντας να κρύψω την αμηχανία μου.

-Γιατί Ζωίτσα; Έχουμε πρόβλημα με τον Φοίβο; Με ρώτησε ο Πάρις. Γιατί πρέπει να είναι τόσο νευρόσπαστο αυτό το παιδί;

-Όχι. Κανένα. Θες να κάτσουμε εδώ; Εδώ και θα κάτσουμε. του είπα και στρογγυλοκάθισα σε έναν καναπέ στην άκρη της καφετέριας. Δεν ήθελα με τίποτα να με δει.

-Αχ ρε Ζωίτσα αυτό το πείσμα σου. μου είπε ο Πάρις παραπονεμένα και κάθισε απέναντι μου.

-Χαλάρωσε! μου είπε ο Πάρις λίγα λεπτά αργότερα.

-Γιατί καλέ! Τι έχω; Τον ρώτησα δήθεν αδιάφορα.

-Ζωή!

-Καλά καλά... Τα πράγματα είναι τόσο μπερδεμένα μέσα στο κεφάλι μου.

-Θες να μου πεις τι σκέφτεσαι; Με ρώτησε με κουταβίσιο βλέμμα.

-Ότι κατουριέμαι. Έρχομαι σε λίγο. του είπα και με κοίταξε απογοητευμένα. Μπήκα στο μπάνιο και προσπάθησα να διώξω όλες τις σκέψεις μου για τον Φοίβο. Τα είχα κάνει θάλασσα με όλους και με όλα αλλά αυτές οι τρεις μέρες που περάσαμε μαζί είχαν καρφωθεί στο μυαλό μου και έπαιζαν συνεχώς σε repaly. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου μπας και ξεκολλήσω και επανέφερα το ψεύτικο αδιάφορο εαυτό μου.

-Αχ ρε Ζωή. Γιατί τα μπέρδεψες έτσι; μονολόγησα και λίγο πριν τελειώσω την πρόταση μπαίνει μέσα στο μπάνιο ο Φοίβος.

-Πας καλά; Πως μπαίνεις έτσι στις γυναικείες τουαλέτες; Του έκανα την πιο λογική και χαζή ερώτηση ταυτόχρονα.

-Τώρα σοβαρά αυτό βρήκες να με ρωτήσεις; Μου είπε με μια δόση ειρωνείας.

-Ήταν το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό. Δεν περίμενα ότι θα με έβλεπες ή ότι θα έμπαινες έτσι. του είπα και άρχιζα να αισθάνομαι περίεργα. Γιατί μόνο μαζί του αισθάνομαι έτσι;

-Σε είδα όμως. Όσο και αν προσπάθησες να κρυφτείς. Και δεν φεύγω αν δεν μου δώσεις κάποιες εξηγήσεις. μου ανακοίνωσε και οι χτύποι της καρδιάς μου γίνονταν όλο και πιο γρήγοροι.

ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ {GW15}Where stories live. Discover now