Κεφάλαιο 65

6.2K 481 44
                                    

Το βράδυ είχε έρθει και είχα κυριευτεί από άγχος. Ξέρω πως έχω ξανά γνωρίσει τους γονείς του μα το να τους ξαναβλέπω ύστερα από τέσσερα χρόνια πάει πολύ. Μόλις η κυρία Ελένη άνοιξε την πόρτα και με είδε έπεσε με φόρα στην αγκαλιά μου.

-Ευτυχώς που δεν τα κάνατε μαντάρα πάλι τρελόπαιδα. Μου ψιθύρισε περιπαικτικά στο αυτί και κοκκίνισα. Ύστερα χαιρέτισα και τον κύριο Γιώργο. Εκείνος σοβαρός, ίσως και λίγο θυμωμένος θα έλεγα κράτησε ουδέτερη στάση. Καθίσαμε να φάμε αμίλητοι και το άγχος μου έπιανε κόκκινο.

-Δεν μου άρεσε αυτός ο χωρισμός με την Ισιδώρα Φοίβο. Μην ξεχνάς πως δουλεύεις στο κανάλι του πατέρα της. Είπε ξαφνικά ο κύριος Γιώργος και ο Φοίβος μου έσφιξε το χέρι.

-Δεν το ξέχασα πατέρα. Μα όπως πολύ καλά ξέρεις αναγκαζόμουν να κάνω αυτόν τον γάμο. Δεν τον ήθελα.

-Το ξέρω. Μα σαν Αποστόλου έδωσες τον λόγο σου.

-Και ήθελες να παντρευτώ κάποια που δεν αγαπάω επειδή το υποσχέθηκα;

-Είδαμε και την Ζωή που την αγαπάς και σε αγαπάει. Ποιος ξέρει πόσο καιρό θα αντέξει η κοπέλα της φωνές σου. Ακόμα θυμάμαι τις φορές που την φιλοξενούσαμε.

-Γιώργο!

-Μην μιλάς εσύ Ελένη. Εσύ θέλησες την Ζωή από την πρώτη στιγμή που την είδες. Δικά σου καμώματα είναι αυτά. Άντε να δούμε τι θα κάνουμε τώρα. Εκτεθήκαμε.

-Η Ζωή ανοίγει καινούριο εστιατόριο και μου πρότεινε την θέση του λογιστή. Είπε ο Ιάσονας μήπως και ηρεμίσει την κατάσταση.

-Ριψοκίνδυνο αυτό που πας να κάνεις με τέτοια κρίση. Θέλει γερά κότσια. Μπράβο σου. Αν και θα σε συμβούλευα να μην πάρεις τον Ιάσονα για λογιστή. Δεν έχει καμία εμπειρία, καμία προϋπηρεσία και τα οικονομικά μιας επιχείρησης είναι βαθιά νερά. Είπε ο κύριος Γιώργος και ο Ιάσονας σάστισε εκνευρισμένος καθώς ο Φοίβος έσφιγγε το χέρι μου εξοργισμένος με την συμπεριφορά του πατέρα του.

-Κύριε Γιώργο, και με όλο το θάρρος επιτρέψτε μου να έχω αντίθετη άποψη. Ισχύει πως δεν έχει προϋπηρεσία μα από κάπου δεν ξεκινάνε όλοι; Δεν γεννηθήκαμε όλοι τέλειοι δικηγόροι ή γιατροί. Και επειδή φαντάζομαι θυμάστε πως είναι να είσαι πρωτάρης στην δουλειά σου, του δίνω την ευκαιρία να αποδείξει την αξία του.

-Ζωή μου νομίζω πως του κάνεις χάρη επειδή αγαπάς πολύ τον Φοίβο και το κάνεις για χάρη του.

ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ {GW15}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora