Κεφάλαιο 8

7K 565 42
                                    

-Εεεε.... ορίστε; Τον ρώτησα ξαφνιασμένη. Πραγματικά δεν περίμενα κάτι τέτοιο.

-Καλά...άστο. μου είπε θυμωμένα και φώναξε την σερβιτόρα για να πληρώσουμε.

Αφού κάναμε μια σύντομη βόλτα με την μηχανή γυρίσαμε στο ξενοδοχείο. Η κατάσταση μεταξύ μας ήταν πραγματικά περίεργη.

-Τα λέμε. μου είπε ψυχρά.

-Δεν ξέρω κατά πόσο είμαι των σχέσεων. Όχι, γιατί δεν μου αρέσουν αλλά γιατί τις φοβάμαι. Τώρα που απάντησα στην ερώτησή σου μπορείς να σταματήσεις να είσαι τόσο απόμακρος; Τον ρώτησα και φάνηκε έκπληκτος.

-Γιατί;

-Δεν ξέρω... Απλά έτσι είμαι. Του είπα και επιτέλους μαλάκωσε.

-ΟΚ. Συγνώμη. Μάλλον σε έφερα σε δύσκολη θέση. μου είπε λυπημένα.

-Δεν πειράζει. του είπα με ένα αδύναμο χαμόγελο.

Λοιπόν καληνύχτα, συνέχισα και πήγα να φύγω, αλλά με σταμάτησε η γλυκιά φωνή του.

-Ζωή! Τι θα έλεγες να συνεχίσουμε την ξενάγηση; Η Αθήνα δεν είναι μόνο ο Παρθενώνας ή το Σύνταγμα. Μου πρότεινε και φαίνονταν πως ήλπιζε να επανορθώσει για την στάση του.

-Έχεις κάτι στο μυαλό σου; Τον ρώτησα παιχνιδιάρικα και αμέσως χαμογέλασε.

-Αυτό σημαίνει ότι θα βγούμε;

-Είσαι αργός τελικά. τον ειρωνεύτηκα και αμέσως με αγκάλιασε. Μετά από λίγα δευτερόλεπτα τραβηχτήκαμε και οι δύο ντροπιασμένοι. Ανέβηκα στην μηχανή και ξεκινήσαμε.

-Που πάμε; Τον ρώτησα όταν σταματήσαμε σε κάποιο φανάρι.

-Θα δεις! μου απάντησε χαρούμενα.

-Άντε πες... του είπα σαν μωρό παιδί και γέλασε.

-Γλυφάδα. μου είπε και έμεινα ήσυχη για το υπόλοιπο της διαδρομής. Από όσο ξέρω η Γλυφάδα είναι στα νότια προάστια και για κάποιο περίεργο λόγο αυτό μου προκαλούσε άγχος.

Μετά από αρκετή ώρα φτάσαμε επιτέλους.

-Λοιπόν φτάσαμε. Εδώ είναι η περιοχή της Γλυφάδας. Ξέχασα να σου πω.... Θα πάμε για φαγητό. Ελπίζω να πεινάς. μου είπε χαρούμενα και κούνησα θετικά το κεφάλι.

Μπήκαμε σε ένα μαγαζί αρκετά διαφορετικό από αυτά της περιοχής. Ήταν ένας τεράστιος τετράγωνος χώρος με μια μοναδική vintage διακόσμηση. Στο κέντρο του μαγαζιού υπήρχαν αρκετά τραπέζια και καναπέδες, ενώ στις "πλευρές" του τετράγωνου χώρου απλώνονταν οι πάγκοι και η κουζίνα. Το ιδιαίτερο με αυτό το μαγαζί είναι πως ετοίμαζε το φαγητό ή το ρόφημα μπροστά στα μάτια του πελάτη, πράγμα που πραγματικά με εντυπωσίασε.

ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ {GW15}Onde histórias criam vida. Descubra agora