Κεφάλαιο 2

9.4K 655 4
                                    

-Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί σταμάτησες μπροστά του; Τον ρώτησα νευριασμένη.

-Τι εννοείς;

-Ξέρεις πολύ καλά. Ήθελες να ακούσει που θα πάμε το βράδυ έτσι; Η βλακεία σου δεν έχει όρια.

-Έλα ρε Ζωή. Κόψε τις μαλακίες. Θα βγούμε και θα περάσουμε καλά το βράδυ. Θα σου γνωρίσω την παρέα μου και όλα καλά. Γιατί να θέλω να προξενέψω την κολλητή μου σε έναν άγνωστο τις λίγες μέρες που θα είμαστε μαζί; Μπορεί να μην τον πάω τον Αλέξη, αλλά δεν είμαι υπέρ του κέρατου. με μάλωσε και κοίταξα το πάτωμα. Ίσως να ήμουν υπερβολική με τον κολλητό μου. Ναι. Αυτό. Ήμουν υπερβολική. Όπως πάντα.

Επέστρεψα στο ξενοδοχείο και έκανα ένα σύντομο μπάνιο. Επέλεξα ένα πιο ΡΟΚ ντύσιμο και ήμουν έτοιμη. Πείρα ένα ταξί και συνάντησα τον Πάρι στην είσοδο του μαγαζιού. Η ώρα ήταν δώδεκα και το μαγαζί φαινόταν γεμάτο.

-Κουκλί μου εσύ! μου είπε ο Πάρις και κρατώντας μου σφιχτά το χέρι μπήκαμε μέσα.

Περάσαμε από πολύ κόσμο και τελικά φτάσαμε στο μπαρ. Ο Πάρις χαιρέτησε μια παρέα 8 ατόμων και την μπαρ γουμαν.

-Παιδιά από εδώ η Ζωή. είπε χαρούμενα. Αφού μιλήσαμε λίγη ώρα η Ελένη, η μπαρ γουμαν, με ρώτησε τι θα πιω αλλά πριν προλάβω να μιλήσω πετάχτηκε για ακόμα μια φορά ο κολλητός μου.

-Τα δικά μας βάλ' της. Μην την βλέπεις έτσι. Ξέρει πιο πολλά κοκτέιλ από σένα.

-Πλάκα κάνεις; Αποκλείεται! του είπε η Ελένη και με κοίταξε με μισό μάτι.

-Κι όμως. Πες ρε Ζωή. Μου λέει ο Πάρις και με σκουντάει.

-Δεν μπορώ. Συνεχώς με προλαβαίνεις. του λέω και αμέσως μαζεύεται.

-Τώρα σοβαρά ξέρεις από ποτά; Αποκλείεται να ξέρεις πιο πολλά από εμένα. μου είπε η Ελένη και άρχιζα να τσατίζομαι.

-Ναι ξέρω.... και άμα θες στο αποδεικνύω. της απάντησα με σιγουριά και μου έκανε χώρο για να έρθω δίπλα της πίσω από την μπάρα. Όλοι στην παρέα περίμεναν να γίνει μάχη αλλά εγώ ήμουν σίγουρη για τον εαυτό μου και για το ποτό μου.
Σφηνάκια για όλους; Την ρώτησα και κούνησε καταφατικά το κεφάλι.

Έβαλα 10 σφηνάκια στην σειρά και γέμισα το 1/3 του ποτηριού με μπακάρντι. Χρησιμοποιώντας ένα κουτάλι γέμισα άλλο 1/3 με γανγκερμαϊστερ δίνοντας του μια ωραία όψη. Τελειώνοντας, πάλι με το κουτάλι, γέμισα το υπόλοιπο 1/3 του ποτηριού με χυμό ανανά.

ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ {GW15}Onde histórias criam vida. Descubra agora