Κεφάλαιο 21

5.4K 497 7
                                    

Ένα σφηνάκι, δύο σφηνάκια, έξη σφηνάκια και συνέχιζα ακόμα. Δεν ξέρω, γιατί έπινα απλά έπινα. Ή μάλλον ξέρω γιατί έπινα... για να ξεχάσω. Να ξεχάσω όλα όσα συνέβησαν αυτές τις δυο μέρες. Τον Αλέξη, την Ελπίδα, τον Φοίβο... κυρίως όμως τον Πάρη. Τίποτε δεν μπορούσε να με πληγώσει περισσότερο από το να χάσω για πάντα τον κολλητό μου. Γαμώτο!

-Θα την αδειάσουμε την κάβα απόψε; Με ρωτάει ο Μάνος χαμογελώντας.

-Μπα... Δεν μου φτάνουν τα λεφτά αλλιώς... του απάντησα και αρχίσαμε να γελάμε.

Έμεινα να τον κοιτάζω για λίγο. Ήταν πάντα τόσο ήρεμος και πρόσχαρος... τα σκούρα, καστανά μαλλιά του ήταν ατημέλητα και ταίριαζαν τόσο πολύ με τα πράσινα μάτια του.

-Έχω κάτι; Με ρώτησε καθώς τον παρατηρούσα.

-Μπορώ να σε εμπιστευτώ;

-Εεε...ναι...Τι εννοείς;

-Φαίνεται λες και θες να γίνεις μέρος της ζωής μου.

-Εγώ...Ζωή...

-Μέσα σε δυο μέρες ήρθαν τα πάνω κάτω από πρόσωπα που αγαπούσα πολύ. Μπορώ να σε εμπιστευτώ; Ή θα με προδώσεις και συ; Τον ρώτησα και ήπια το όγδοο σφηνάκι. Ευτυχώς που το ποτό δεν με πειράζει, αλλιώς θα είχα ξεράσει. Εκείνος με κοιτούσε περίεργα και ύστερα με τράβηξε για να πάμε έξω.

Ανεβήκαμε στην μηχανή του και ξεκινήσαμε για το λιμάνι. Ο θαλασσινός αέρας ήταν πραγματικά ανακουφιστικός. Ίσως να φταίει και το ποτό, δεν ξέρω, αλλά πραγματικά είχα χαλαρώσει.

-Ζωή όλα καλά; Με ρώτησε ο Μάνος. Είναι πολύ καλό παιδί.

-Ναι. Σε ευχαριστώ πολύ. Το είχα πραγματικά ανάγκη.

-Το βλέπω. Θες να μου μιλήσεις; Μου είπε γλυκά και ξεκίνησα να του λέω τα γεγονότα των δυο ημερών που κυριολεκτικά με κατέστρεψαν.

-Είναι όλοι τους για δέσιμο έτσι; Με ρώτησε ο Μάνος και ξέσπασα σε γέλια.

-Όλοι! Και γω μαζί.

-Καλά αυτό είναι σίγουρο! μου είπε γελώντας.

Πάντως αν θες την γνώμη μου δεν έκανες καλά. Έπρεπε να μιλήσεις με αυτήν την κοπέλα και τον κολλητό σου. Ξέρω ότι τα έκαναν σκατά, αλλά το κάνανε για το καλό σου. Αυτό πιστεύανε. Έχεις όλα τα δίκια του κόσμου για την βλακεία τους αλλά δεν μπορείς να μην τους αναγνωρίσεις πως σ' αγαπάνε και σε νοιάζονται.

-Ναι ρε συ αλλά η εγκυμοσύνη είναι ένα πραγματικά σοβαρό θέμα. Αντί να μου μιλήσουν, ενημέρωσαν του υποψήφιους πατεράδες και έγινε χαμός.

ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ {GW15}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora