Κεφάλαιο 47

4.5K 429 52
                                    

Οι μέρες στο Παρίσι πέρασαν αρκετά γρήγορα όπως και οι πέντε μήνες από τότε που ήρθα στην Γαλλία. Ο Ιούνιος είχε έρθει, χωρίς να θυμίζει σε τίποτε τους καλοκαιρινούς μήνες τις Ελλάδας. Το κρύο ήταν ακόμα εμφανές καθώς η φύση άλλαζε σιγά- σιγά τα χρώματά της.

-Πως νιώθεις που θα γυρίσεις πίσω στην Ελλάδα; Με ρώτησε ο Jordan καθώς τρώγαμε πρωινό. Είχαμε καθίσει πάλι σε αυτό το πάρκο γλωσσοδέτης "Parc de la Doua" και απολαμβάναμε τον ήλιο και την ελαφριά ζέστη.

-Περίεργα. Θα μου λείψετε πάρα πολύ! Του απάντησα και χώθηκα στην αγκαλιά του.

-Και ο Lois; Θα είστε μαζί ακόμα; Με ρώτησε ο Bernabé.

-Δεν ξέρω. Του απάντησα λυπημένα και αμέσως ο Edgar άλλαξε θέμα. Με τον Lois ήμασταν πέντε μήνες μαζί και όλα ήταν υπέροχα. Ήταν γλυκός, τρυφερός, με έκανε να ηρεμώ απλά με ένα χάδι.

-Ζωή! Με σκούντησε ο Jordan βγάζοντας με από τις σκέψεις μου.

-Ναι.

-Το κινητό σου. μου είπε και κοίταξα το μήνυμα στην οθόνη.

"Έχω να σε δω μία ώρα και μου λείπεις. Καθόμαστε με τα παιδιά στην αίθουσα ψυχαγωγίας. Θα έρθεις; Θέλω αγκαλίτσα!"

Μόλις είδα το μήνυμα του Lois χαμογέλασα πλατιά και αμέσως ο Philip άρχισε να με πειράζει.

-Κάπου εδώ σας αφήνω. Τα λέμε μετά. Τους είπα με πονηρό χαμόγελο και αφού φίλησα τον Jordan στο μάγουλο έφυγα βιαστικά.

Φτάνοντας στην αίθουσα είδα την υπόλοιπη παρέα να κάθονται στον γνωστό γωνιακό καναπέ. Αμέσως τους χαιρέτησα όλους και κάθισα ανάμεσα στον Lois και την Brigitte. Από την στιγμή που είπαμε ότι είμαστε μαζί δεν έχει σταματήσει να του κολλάει. Άτιμη ξανθόψειρα!

-Μου έλειψες. Μου ψιθύρισε στο αυτί ο Lois καθώς ήμασταν αγκαλιά.

-Και μένα. Του είπα στον ίδιο τόνο.

-Και τώρα που θα φύγεις Ζωή; Θα χωρίσετε έτσι; Με ρώτησε η Brigitte.

-La distance ne signifie rien, quand quelqu'un signifie tout ! La distance est seulement un nombre si tu es amoureux. Απάντησε ο Lois και η Brigitte με κοίταξε εξοργισμένη. Σηκώθηκε απότομα, πείρε τα πράγματά της και έφυγε.

-Τι σημαίνει αυτό που της είπες; Τον ρώτησα.

-Αυτό που νιώθω για σένα Ζωή. Για εμάς. Η απόσταση δεν σημαίνει τίποτα, όταν κάποιος σημαίνει τα πάντα! Η απόσταση είναι μόνο ένας αριθμός αν είσαι ερωτευμένος.

ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ {GW15}Onde histórias criam vida. Descubra agora