Καθίσαμε σε ένα από τους καναπέδες της εισόδου πίνοντας κρασί. Δεν ήθελα με τίποτα να είμαι μόνη στο δωμάτιό μου μαζί του. Εξακολουθεί να μου είναι παντελώς άγνωστος.
-Πάντως δεν είναι σωστό αυτό που κάνεις. Μου είπε σπάζοντας την σιωπή που είχε απλωθεί ανάμεσά μας.
-Ποιό; Τον ρώτησα ανήξερη.
-Αυτό.... συνέχεια κάτι σκέφτεσαι και με αγνοείς. Εξ' άλλου εσύ με κάλεσες για κρασί και δεν μου έχεις πει κουβέντα. μου είπε παραπονιάρικα. Ήπια μια γουλιά από το κρασί μου μήπως και χαλαρώσω από το τεράστιο άγχος μου. Ίσιωσα το σώμα μου και τον κοίταξα βαθιά μέσα στα μάτια.
-Ναι. Έχεις δίκιο. Συγγνώμη... Λοιπόν για να επανορθώσω αρχίζει η ανάκριση. του είπα γελώντας και έπεσε βαριεστημένα στον καναπέ.
-Για να επανορθώσεις; Μάλιστα. Πολύ περίεργα τα λέτε εσείς εκεί πάνω. μου είπε και του έβγαλα γλώσσα.
-Για αρχή είσαι από εδώ σωστά;
-Ναι Αθηναίος.
-Και από όλη την Ελλάδα Αθήνα πέρασες; Δεν είναι λίγο βαρετό αυτό;
-Αρκετά... Ειδικά το κομμάτι που μένω με τους δικούς μου, αλλά είναι πολύ καλή η σχολή οπότε προσπαθώ να εστιάζω εκεί.
-Μμμμ μάλιστα. του είπα πονηρά.
-Εσύ πως και επέλεξες να γίνεις μηχανικός;
-Είναι το επάγγελμα του πατέρα και με την οικονομική κρίση δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο. Πάω στα σίγουρα.
Μετά από αρκετή ώρα και πολλά ποτήρια κρασί δεν είχα πλέον καμία αναστολή.... είναι πραγματικά φοβερός. Του αρέσει η ροκ μουσική, παίζει κιθάρα, αλλά παράλληλα παίζει και μπάσκετ με τους φίλους του. Του αρέσουν τα ταξίδια και οι εκδρομές στην φύση. Αγαπά τα αστυνομικά μυθιστορήματα και τις ταινίες δράσεις...ακριβώς όπως εγώ. Το καλύτερο από όλα είναι πανέμορφος σκύλος του που τον ονόμασε ΡΕΞ. Μου τον έδειξε σε φωτογραφία και πραγματικά τον ερωτεύτηκα... με βάρεσε το φιλοζωικό μου.
Το ευχάριστο κλίμα διέκοψε ο ήχος του κινητού μου. Το έπιασα στα χέρια μου και κοίταξα το όνομα του Αλέξη. Άρχιζε να με λούζει κρύος ιδρώτας. Για κάποιον ανεξήγητο λόγο αισθανόμουν ένοχη. Τι κάνω τώρα;
-Τι έγινε; Με ρώτησε ο Φοίβος και όχι άδικα. Είχα αλλάξει 500 χρώματα μόλις είδα το όνομα του αγοριού μου. Δεν πρέπει να ξεχνάω πως έχω αγόρι. Πως είμαι δεσμευμένη...Ζωή συγκεντρώσου!
VOCÊ ESTÁ LENDO
ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ {GW15}
RomanceΕίμαι η Ζωή, είμαι 19 ετών και σπουδάζω στην καλύτερη πόλη της Ελλάδας· την Θεσσαλονίκη! Κόπιασα πολύ για να τα καταφέρω και νομίζω πως πια δεν μου λείπει τίποτα... Έχω τις φίλες μου, την πόλη μου, την σχολή που μου αρέσει και το εδώ και δύο χρόνια...