Μικρό Update- Ας μιλήσουμε!

3.9K 246 16
                                    

Γεια σας! Ξέρω πως περιμένατε καινούριο κεφάλαιο με αγωνία και στεναχωρηθήκατε, αλλά έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που ξεκίνησε αυτή η ιστορία και θα ήθελα να σας κάνω ένα μικρό update όχι μόνο για το βιβλίο αλλά και για το άτομο πίσω από την οθόνη.

Αρχικά θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους και τον κάθε ένα ξεχωριστά για τις ψήφους και τα σχόλιά σας, μα κυρίως για την υποστήριξή σας αυτούς τους μήνες. Όταν ξεκίνησα να γράφω στο wattpad σκέφτηκα πως έτσι θα ήταν μια καλή ευκαιρία να βελτιωθώ στην έκθεση που έδινα για πανελλαδικές. Αν και τα αποτελέσματα της έκθεσης ήταν αρκετά ικανοποιητικά αυτά που κέρδισα από αυτή την εφαρμογή είναι πολλά περισσότερα. Γνώρισα εσάς, μπήκα σε μια ομάδα ατόμων με κοινά ενδιαφέροντα και με αγάπη για τα βιβλία. Ποτέ δεν φαντάστηκα ότι η ιστορία μου θα ξεπερνούσε τα 20.000 views. Ότι θα υπήρχαν άνθρωποι εκεί έξω που θα διάβαζαν αυτά που γράφω. Κάθε φορά που ανεβάζω κεφάλαιο και βλέπω τα σχόλιά σας, τις ψήφους σας, δεν μπορώ να σταματήσω να χαμογελάω για την τόσο μεγάλη αγάπη που μου δείχνεται. Ακόμα και όταν είχα να ανεβάσω καιρό κεφάλαια λόγο του χειρουργείου με περιμένατε. Και σας ευχαριστώ πάρα πολύ για αυτό.

Όσον αφορά το χειρουργείο θέλω να ευχαριστήσω πάρα πολύ τα κορίτσια που μου στείλανε μήνυμα για να δουν πως τα πάω. Με συγκίνησε το ενδιαφέρον τους. Ήταν ειλικρινά η καλύτερη παρηγοριά για τον πόνο μου. Σας ευχαριστώ και σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου κάθε ευτυχία.

Αλλάζω πάλι θέμα και πάω στην ιστορία. Ξεκίνησε όπως ακριβώς την φανταζόμουν αλλά καθώς την έγραφα έβαζα και άλλα πολλά και διαφορετικά στοιχεία. Την ιδέα για αυτή την ιστορία την πείρα τον Γενάρη, όταν έπεσα κατά λάθος σε έναν φοιτητή αρχιτεκτονικής. Και κάπως έτσι γνωριστήκαμε με τον "δικό μου wanna be" Φοίβο. Ανταλλάξαμε τηλέφωνα, βγήκαμε και για καφέ αλλά ποτέ δεν έγινε κάτι μεταξύ μας. Είμαι πολύ ερωτευμένη με το αγόρι μου και ας έχουμε σχέση εξ αποστάσεως και ας έχουν περάσει 2,5 χρόνια. Έτσι μου ήρθε η ιδέα για το βιβλίο... τα συναισθήματα που νιώθουν οι Ζωή και ο Φοίβος κάθε φορά που είναι χώρια ή κάθε φορά που βρίσκονται είναι μια μικρή περιγραφή των δικών μου συναισθημάτων. Γενικώς αυτό το βιβλίο έχει μερικά στοιχεία από εμένα, για αυτό και το αγάπησα τόσο...

Μιας που μεγαλώνει η παρέα μας θα ήθελα να καλωσορίσω τους νέους αναγνώστες. Χαίρομαι που σας αρέσει το βιβλίο μου, αν σας αρέσει και δέχομαι οποιαδήποτε κριτική. Είτε θετική είτε αρνητική, αρκεί να μην προσβάλει εμένα ή τα άτομα που διαβάζουν τις ιστορίες μου. Χαίρομαι που μέχρι στιγμής δεν έχω δει κάτι τέτοιο και σας ευχαριστώ όλους για την άψογη συμπεριφορά σας.

Και μιας που έπιασα τα σχόλια... Για κάποιο λόγο το αγαπητό wattpad δεν με αφήνει να σχολιάσω, να απαντήσω σε ότι γράφετε. Δεν το κάνω επίτηδες, ούτε είμαι σνομπ απλά δεν μπορώ. Συμβαίνει και σε άλλους ή μόνο σε μένα;

Τέλος θα ήθελα να κλείσω με κάτι που με προβληματίζει. Σας πειράζουν πολύ τα ορθογραφικά μου; Δεν νομίζω ότι είμαι τραγική απλά χθες μου ήρθε ένα μήνυμα από μια κοπέλα (δεν θα πω το όνομά της γιατί μπορεί να μην θέλει) που μου είπε ότι "η ιστορία μου είναι πραγματικά πολύ ωραία, λίγα ορθογραφικά έχει αλλά θα τα φτιάξεις αργότερα". Ξέρω ότι το έκανε καλοπροαίρετα και δεν είχε σκοπό να με θίξει απλά στην περιοχή μου (Ξάνθη-Θράκη) θεωρείται αγένεια να κάνεις οποιοδήποτε σχόλιο για την ορθογραφία κάποιου. Φυσικά και δεν το πείρα με κακό, το ξανά λέω, να με βοηθήσει ήθελε η κοπέλα, απλά με προβλημάτισε, γιατί όπως είπα στην πόλη μου θεωρείται αγένεια. Έτσι λοιπόν την ρώτησα σε ποια κεφάλαια υπάρχουν για να τα διορθώσω και μου είπε πως δεν θυμάται αλλά το όνομα του Πάρι το είδε να γράφετε με πολλούς τρόπους.

Η αλήθεια είναι πως το αρχαιοελληνικό όνομα «Πάρις» γράφεται με «Ι» και όχι με «Η». Το έμαθα καθώς έγραφα τα κεφάλαια. Το θέμα είναι πως ο χαρακτήρας του Πάρι είναι εμπνευσμένος από τον τρελό κολλητό μου και κανονικό παρτάκια Πάρη. Το όνομά του γράφεται με «Η» γιατί δεν έχει καμία σχέση με το αρχαιοελληνικό όνομα αλλά προέρχεται από το όνομα «Παράσχος». Έτσι μπερδευόμουν και δεν μπορούσα να αποφασίσω πιο από τα δύο να κρατήσω, γράφοντας και τα δυο.

Αυτά από εμένα, δυστυχώς το κεφάλαιο θα αργήσει να ανέβει μιας και πρέπει να διορθώσω τα ορθογραφικά μου λάθη από όλα τα κεφάλαια. Είναι μεγάλο ελάττωμα να παρασύρεσαι από την συγγραφή και να μην προσέχεις τα λάθη σου. Ραντεβού στα σχόλια αν με αφήσει το wattpad και φιλάκια πολλά.

Σας ευχαριστώ που είστε τόσο υπέροχες/ υπέροχοι!!! <3

Μαρία

ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ {GW15}Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora