Κεφάλαιο 53

4.7K 423 10
                                    

Τι ήταν αυτό; Τι είπε μόλις τώρα; Ήρθε; Ήρθε να με βρει στην Γαλλία και γω; Έπεσα με φόρα στο πάτωμα και άρχισα να κλαίω. Αν μου το είχε πει νωρίτερα. Αν μου το είχε πει εκείνη την μέρα που με είχε πάρει τηλέφωνο δεν θα ήμασταν έτσι τώρα. Όλα θα ήταν αλλιώς. Θα του έλεγα το πόσο πολύ τον αγαπάω, πως έκανα τα πάντα για τον ξεπεράσω και ο Lois ήταν ένα από αυτά. Αν μου το είχε πει... Ο χωρισμός μας θα έμοιαζε με κακό όνειρο. Θα ήμασταν ξανά μαζί. Αν και από απόσταση θα ήμασταν ευτυχισμένοι γιατί θα είχαμε ο ένας τον άλλο. Αν μου το είχε πει όλα θα ήταν διαφορετικά... Τώρα όμως; Τώρα που μας καθόρισαν οι επιλογές μας; Χάσαμε την ευκαιρία μας και ζήσαμε τέσσερα χρόνια μόνοι. Χωρίς να βλέπουμε ο ένας τον άλλο... Να παλεύουμε μόνοι μας να ξεριζώσουμε ότι νιώθουμε. Όσο βάρβαρο και αν είναι. Πόσα λάθη κάναμε...

Και τώρα που βρεθήκαμε ξανά; Που οι ζωές μας μπλέχτηκαν έτσι; Το βλέπω στα μάτια του πως δεν με έχει ξεπεράσει. Πως αυτά που νιώθει δεν έφυγαν. Πως ακόμα με αγαπά όσο τον αγαπώ και γω... Αλλά είναι με άλλη. Έχει αρραβωνιαστεί κάποια άλλη. Έχει χτίσει την ζωή του μαζί της. Έχει κάνει όνειρα μαζί της. Και γω δεν χωράω πουθενά σε αυτά. Σταμάτησα να υπάρχω σε αυτά εδώ και χρόνια. Σταμάτησα να είμαι στα πλάνα του. Το λογικό λοιπόν είναι να προχωρήσω. Το λογικό είναι να δίνεις στον εαυτό σου ευκαιρίες να πάει παρακάτω μετά από κάτι τέτοιο, σωστά ; Αυτό πρέπει να κάνω. Να πάω παρακάτω. Γιατί λοιπόν εγώ είμαι ακόμη εκεί ; Γιατί μερικές φορές το μυαλό δεν λέει να ξυπνήσει ; Γιατί δεν λέει να καταλάβει πως όλα αυτά ήταν πολύ όμορφα , αλλά ο γόης δεν πρόκειται να γυρίσει πίσω ; Η απάντηση που δίνω εγώ είναι πως και αυτός περνάει από μια τέτοια κατάσταση , δεν έχει ξεκαθαρίσει μέσα του . Άτιμε , λίγο εγωισμό από τον δικό σου να είχα . Ίσως και να έχω εγωισμό . Πολλές ήταν οι φορές που σκέφτηκα να του μιλήσω ξανά , να του πω πως τον αγαπάω . Να τον πάρω τηλέφωνο και να του πω όλα όσα νιώθω. Γιατί τον αγαπάω αυτόν τον άνθρωπο με όλη μου την ψυχή . Τον αγαπάω για αυτό που είναι και όσο κακό και αν επιχειρούσε να μου κάνει εγώ πάλι θα τον αγαπούσα. Αλλά αυτή η αγάπη είναι καταδικασμένη . Εγώ η ίδια είμαι καταδικασμένη να ζω μια ζωή μέσα στη θλίψη . Μπορώ να έχω ότι θέλω εκτός από αυτόν που αγαπώ . Πόση δυστυχία αποπνέει αυτή η φράση ; Ο άνθρωπος που ήταν δίπλα σου, που σου κρατούσε το χέρι και σου έλεγε ότι είσαι όλη του η ζωή , που κοιμόσουν δίπλα του και αυτός ξενυχτούσε πάνω από το κεφάλι σου να σε χαζεύει και να σου χαϊδεύει τα μαλλιά. Ο άνθρωπος που σε κοιτούσε στα μάτια και σου χαμογελούσε , χαμογελούσε με την καρδιά του . Ο άνθρωπος αυτός δεν έχει πια θέση στην ζωή του για σένα ...

ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ {GW15}Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ