Επειδή μου βγήκε τεράστιο το τέλος (3.548 λέξεις) το χώρισα στε δύο κεφάλαια. Καλή ανάγνωση!
Μείναμε αγκαλιασμένοι για ώρες. Δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που απλά αφήσαμε τον εαυτό μας ελεύθερο, χωρίς να φοβόμαστε ή να προτρέχουμε... να βγάζουμε μόνοι μας τα συμπεράσματά μας χωρίς να δίνουμε στον άλλον την ευκαιρία να μιλήσει. Ήταν αυτό που έλειπε από εμάς...
-Τι σκέφτεσαι; Με ρώτησε ο Φοίβος χωρίς να με αφήσει λεπτό από την αγκαλιά του.
-Εμάς.
-Μμμμ... ωραία σκέψη. Απάντησε και με φίλησε απαλά στην μύτη. Το χαμόγελό του, μικρού παιδιού, δεν ξεκολλούσε από το πρόσωπό του. Όχι ότι εγώ δεν ήμουν στην ίδια κατάσταση. Ήμουν στην αγκαλιά του άνδρα που αγαπώ πιο πολύ κι από την ζωή μου.
-Ματάκια μου θα...
-Πως με είπες;
-Ματάκια μου.
-Μου είχε λείψει να με λες έτσι. Μου είπε και με φίλησε γλυκά καθώς εγώ γελούσα με την πράξη του. Όταν θέλει μπορεί να γίνει ο πιο αξιαγάπητος άνθρωπος του κόσμου... όταν θέλει.
-Αυτό που πήγα να σου πω πριν είναι πως πρέπει να φύγω σιγά-σιγά.
-Γιατί;
-Πρέπει να περάσω από το εστιατόριο να πάρω το χαρτί της απόλυσής μου και να αποχαιρετήσω τους συναδέλφους μου. Του απάντησα πικραμένη και έμεινε να με κοιτάζει.
-Σε απολύσανε; Με ρώτησε νευριασμένος και θυμήθηκα πως δεν ξέρει τίποτα. Δεν πρόλαβα να του το πω. Έγινε αυτή η φάση με την Ισιδώρα και την τούρτα και...
-Βασικά το εστιατόριο κλείνει. Ο Fabian είχε ένα προσωπικό πρόβλημα και αναγκάστηκε να το κλείσει. Για αυτό μου πρότεινε να πάω στην Γαλλία. Για αυτό και αποφάσισα να επιστρέψω στην Αλεξανδρούπολη.
-Κρίμα ρε μωρό μου... πάντως αν θες έχω κάτι γνωστούς και μπορώ να σου κανονίσω μια συνέντευξη για...
-Ούτε που να το σκεφτείς. Θα βρω δουλειά μόνη μου. Θα την έχω επειδή την αξίζω και όχι λόγο γνωριμιών. Σε ευχαριστώ πολύ αγάπη μου για την προσφορά σου μα αυτό είναι κάτι που πρέπει να παλέψω μόνη μου.
Βγήκα από την αγκαλιά του και αμέσως ένα ψυχρό κύμα διαπέρασε το σώμα μου. Και τι δεν θα έδινα για να μείνω για πάντα εκεί.
-Μπορώ τουλάχιστον να σε πάω με το αυτοκίνητο; Με ρώτησε γλυκά και αμέσως συμφώνησα με ένα φιλί.
YOU ARE READING
ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ {GW15}
RomanceΕίμαι η Ζωή, είμαι 19 ετών και σπουδάζω στην καλύτερη πόλη της Ελλάδας· την Θεσσαλονίκη! Κόπιασα πολύ για να τα καταφέρω και νομίζω πως πια δεν μου λείπει τίποτα... Έχω τις φίλες μου, την πόλη μου, την σχολή που μου αρέσει και το εδώ και δύο χρόνια...