Μείναμε όλο το βράδυ ξύπνιοι. Κανένας μας δεν είχε ύπνο. Μιλάγαμε για ώρες ασταμάτητα μέχρι το πρωί. Τελικά ο Jordan ήταν η καλύτερη παρέα που θα μπορούσα να έχω σε αυτό το ταξίδι. Του είπα για την ζωή μου πίσω στην Ελλάδα, τα χόμπι μου, τους στόχους μου και φυσικά για τον λατρεμένο μου κολλητό, που μέχρι και οι επιστήμονες σηκώνουν τα χέρια ψηλά με την τρέλα του. Εκείνος γελούσε με τις ιστορίες που του έλεγα και με έβαλε να του υποσχεθώ πως όταν θα ξανά μίλαγα με τον κολλητό μου θα ήταν παρών. Φυσικά δεν έλειπαν και οι δικές μου ερωτήσεις για αυτόν. Όπως μου είπε έχει άλλες δυο μικρότερες αδερφές, δίδυμες, που τον τρελαίνουν αλλά τις λατρεύει. Μεγάλωσε στο Παρίσι αλλά θέλησε να πάει σε ένα πανεπιστήμιο μακριά από την πόλη του. Λατρεύει τα ταξίδι, την house μουσική και σκυλιά. Έχει ένα απίστευτο μπουλντογκ, τον Πο, και τολμώ να πω πως όταν μου τον έδειξε σε φωτογραφία ήθελα να τον κλέψω. Ήταν μια σκέτη γλύκα. Κάπου τα ξημερώματα έκλεισα λίγο τα μάτια μου και τα άνοιξα απότομα από έναν δυνατό συνεχόμενο χτύπο στην πόρτα. Ο Jordan κοιμόταν βαριά και έτσι νευριασμένη, βρίζοντας τον ηλίθιο που τόλμησε να διακόψει τον ύπνο μου ξεκλείδωσα την πόρτα.
-Montrer! (Δείτε) είπε η Brigitte και μπούκαρε μέσα μαζί με τρεις καθηγητές.
-Τι συμβαίνει; Ρώτησα, ενώ εκείνη κοίταζε τον Jordan να κοιμάται στο κρεβάτι του. Ύστερα κοίταξε εμένα με μίσος.
-Έγινε καταγγελία ότι είχατε περίεργες σχέσεις με τον νεαρό. Μου απάντησε ένας καθηγητής και τον κοίταξα έξω φρενών.
-Έκανα ένα κουραστικό ταξίδι, βρέθηκα αντιμέτωπη με την πιο αγενή κοπέλα που έχω γνωρίσει στην ζωή μου, δοκίμασα την γαλλική κουζίνα που είναι μακριά από τις γευστικές μου προτιμήσεις, πέρασα ένα δύσκολο βράδυ χωρίς να μπορώ να κοιμηθώ και με κατηγορείτε πως έκανα ένας Θεός ξέρει τι με κάποιον που μόλις γνώρισα;
-Εμείς...
-Εσείς όπως βλέπετε είμαι ντυμένη με μια μακριά πυτζάμα και ο συγκάτοικός μου το ίδιο οπότε οι κατηγορίες σαν ήταν ψεύτικες. Και την επόμενη φορά που θα μπείτε έτσι στο δωμάτιο την ώρα που κοιμάμαι κατηγορώντας με για κάτι που δεν έκανα να είστε σίγουροι πως θα διαμαρτυρηθώ για το πανεπιστήμιό σας, την όχι και τόσο μεγάλη φιλοξενία σας και θα ζητήσω την αφαίρεσή του από το πρόγραμμα έτσι ώστε να μην πάθει κάποιο παιδί αυτά που έπαθα εγώ. Τους απάντησα εξοργισμένη. Ήμουν σίγουρη πως είχα κοκκινίσει.
-Νεαρή μου, η συμπεριφορά σου είναι απαράδεκτη. Επειδή έτσι έχεις συνηθίσει να μιλάς στην χώρα σου δεν σημαίνει πως θα μιλάς και εδώ έτσι. Σεβασμός στους μεγαλύτερους σου και στον χώρο που σε φιλοξενεί. Έγινε μια καταγγελία και έπρεπε να την ελέγξουμε. Μου είπε θυμωμένα μια καθηγήτρια, ενώ οι υπόλοιποι δύο είχαν φοβηθεί από το ξέσπασμά μου.
CZYTASZ
ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ {GW15}
RomansΕίμαι η Ζωή, είμαι 19 ετών και σπουδάζω στην καλύτερη πόλη της Ελλάδας· την Θεσσαλονίκη! Κόπιασα πολύ για να τα καταφέρω και νομίζω πως πια δεν μου λείπει τίποτα... Έχω τις φίλες μου, την πόλη μου, την σχολή που μου αρέσει και το εδώ και δύο χρόνια...