70

21 5 2
                                    

-Міє.... Міє..... Міє!

Срібноволоска повільно підняла обважнілі повіки, мружачись. Довкола неї згуртувалися демони з тривогою в очах. Неподалік лежала непритомна Ізабель. Мія ж лежала біля підніжжя колишнього п'єдесталу Алана, перебинтована спритною рукою Юкі при тулубі. Небо сяяло сірістю, сіяло дрібними блискітками снігу.

-Щ-що... що сталося? - стомлено пробурмотіла вона.

-Це ми, власне, хотіли тебе спитати,- мовив Едвін, перезирнувшись із рештою,- Але, з того, що я можу сказати.... Ну, вітаю. Схоже, ти врятувала світ, мала.

-Справді?- слабко посміхнулася дівчина.

-Так. Але тебе також прохромило списом, коли Алан упав просто на тебе.

-Оу.

-Так, і тут  проблемка,- в голосі Юкі вчувалася тривога,- Спис був з непростого матеріалу, тому рана не заживе так швидко, як буває в демонів, навіть із моїм зіллям. Ти втратила багато крові. Не рухайся. Ми зараз будемо.

-Усе гаразд, мені не так погано,-відповіла срібноволоска,-ідіть.

Демони розбрелися площею. Довкола панував суцільний хаос.

Краєм ока Мія зауважила схилену постать, що сперлася на підніжжя п'єдесталу неподалік, притулившись до похиленої кам'яної стіни. Це був перебинтований юнак зі чорним, кольору воронячого крила, волоссям. Ліве око в нього теж чомусь було перекрите пов'язками.

-Еліне... Еліне!-попри біль Мія відчайдушно поповзла до нього, спершись на лікоть.

-Еліне...

Срібноволоска, кривлячись від болю, підповзла до демона і поклала голову йому на груди, не в змозі піднятися вище. Пробуджений несподіваною новою вагою на собі, демон кволо закліпав, скидаючи з довгих вій в'язкий сон. Срібноволоску зустрів теплий погляд завжди яскравих і глибоких, наче космос, очей.

-Ти жива, Міє,-радісно прошепотів демон,-Я завжди знав, що ти зможеш. Що сталося з Аланією?

-Я запечатала її в собі. Вона більше ніколи не повернеться, ніколи нікого не скривдить.

-Моя сильна дівчинко. Шкода, я не застав твого пробудження.

-Зате я застала твоє, сплячий красеню.

Не змовляючись, обоє розсміялися, наскільки їм дозволяли їхні рани.

-Тяжко ж він тебе відмолотив.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Sep 14, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

На грані Ч/б Божественна граWhere stories live. Discover now