13

70 18 14
                                    

|Всім привіт!Це особлива додаткова глава на честь Хеловіну :3 Навіть номер такий цікавий вийшов 😏. По суті,це найдовша додаткова глава,яку я коли-небудь робила - 2.5 тисяч слів,а оскільки я рідко ставлю пропуски між розділовими знаками😥😳 - приблизно 4 тисячі! Що ж, сподіваюсть,вам сподобається :) |


-Доброго ранку,друзі!- опівдні Мія з широкою усмішкою впурхнула в кімнату. Нарешті настав цей день!

-Який?-товариство звернуло здивовані погляди на неї.

-Ви,мабуть,жартуєте? Сьогодні ж Хеловін!-розгублено здійняла брови дівчина.

-Ох,звісно, те свято,- стомлено зітхнула Мей.

-Не розумію,чому люди так радіють,перевдягаючись у безглузді костюми,-фиркнув Алан.

-Ви ж також влаштовуєте карнавали!-ображено надула щоки срібноволоска.

-Так,але це ж зовсім вигадані істоти! Чому вдягатись як бридкі монстри,до того ж примітивно, коли можна одягти щось гарне?

-Коли ж ви востаннє святкували Хеловін?За останні роки все кардинально змінилося! Та ну,народ! Це таке чудове свято! Боже, я така схвильована! Мія з ентузіазмом закружляла по кімнаті,- Я, мабуть, єдина людина,що так хвилюється через Хеловін!

-Власне,-кашлянув Ловел,-не єдина.

Раптом,здалеку почувся вереск,що швидко прилетів у кімнату разом із власницею - Юкі.

-Гов,гов,гов,гов,гов,гов,гов,Міє!!-Дівчина у пишній чорній готичній сукні з неймовірною кількістю лимонно-жовтих рюш та у великому гостроверхому капелюсі блискавично застрибнула всередину і дзиґою закрутилася поміж стільців,-Нарешті настав цей пречудовий день!Поглянь на мій костюм!

-Це просто надзвичайно!Чудова сукня! Ти відьма?-засміялась Мія,перебираючи жовті бантики та квіти на крислатому капелюсі подруги.

-Так! Я готова знову лякати дітей!

-Звісно!Стоп,що?!

-Я вже років тридцять не практикувалась...-замріяно протягнула Юкі,-проте...зазвичай на Хеловін я закрадалась увечері й лякала дітей і дорослих!Було так весело!Іноді досить було лише розправити крила!

-Що ж,-зам'ялась дівчина,-Досить...дивний спосіб святкувати,проте...добре...Та,хай там як, я хотіла сказати...ходімо святкувати Хеловін до нас!

На грані Ч/б Божественна граWhere stories live. Discover now