Це я знецінила для вас смерть!Я наділила вас силою і зробила вищими істотами!...Схиліться переді мною!
Ці слова...знову і знову крутилися в темряві,лунали знізвідки й так само зникали невідомо-де.Навколо була лише непроглядна пітьма,по вінця наповнена нечуваної сили звуком.
-Не так голосно!Зачекай!-закричала Мія. Слова сипались на неї звідусіль,давили силою могутнього крижаного голосу.
-Скоріться мені...
-Припини!-хотіла заверещати Мія,схопившись за голову,проте замість цього у темряві пролунали тихі,проте чіткі слова :
-Ніколи.
Одне слово,вимовлене так спокійно,припинило все. Голос замовк,вочевидь вражений такою зухвалістю.Тоді озвався знов.
-Якщо не скоришся,можеш попрощатися з життям.
-Хай і так,-відповів другий голос,- проте не здамся без бою.
-Що ж, тоді я йду по тебе...
-Я проспала?!-Мія підірвалася з ліжка,-Ох,ну й насниться ж таке!
Дівчина роззирнулась. В кімнаті не було ні душі.
-Його знову немає...Невже Елін мене обдурив?- срібноволоска розчаровано потупила погляд,проте раптом краєчком ока помітила клаптик паперу на столику.Мія з цікавістю взяла до рук папірець.
-"Як тільки ти дочитаєш цю записку,я прийду по тебе"-повільно прочитала вона.
-І ось я тут!-почувся бадьорий голос за спиною срібноволоски.
-Як ти настільки вдало все спланував?!-Мія здивовано розвернулася до демона.
-Ну,не настільки вже й вдало,-відвів погляд демон,-Я вже разів п'ять приходив ,сподіваючись що втраплю. Не знав,що ти така сплюха. До речі,ти крутилась уві сні,кошмари снились?
-Щось на зразок,-відмахнулась дівчина,-Зараз перевдягнусь,зачекай за дверима.
За п'ять хвилин обоє вже стояли в кімнаті перед дальною стіною кімнати.
-Слухай уважно,зараз ти маєш бути надзвичайно тихою й нічого не говорити,бо Едвін може й чути й іноді бачити навіть крізь такі закляття,як те,що я зараз використаю.
Срібноволоска зосереджено кивнула.
-Добре. Зараз треба розпилити невидимий пилок,-Демон почав порпатися у кишенях своїх штанів і,видобувши звідти сірий порошок,дмухнув на долоню,з якої знялась пилова завірюха.
ВИ ЧИТАЄТЕ
На грані Ч/б Божественна гра
FantasyУ другій частині Мії доведеться згадати три місяці стертої пам'яті,взяти учась у невідворотній грі долі й,зрештою,врятувати світ. Нові цікаві пригоди,несподіванки і таємниці - вам сподобається,обіцяю :)