39

49 13 10
                                    

Мія довго пояснювала Ізабеллі історію, що сама встигла дізнатися від демонів, Юкі та Грей зрідка докидали щось своє. Однак, розпочавши розповідь про Алана Мія промовчала про Еліна. Щось стало в горлі важким клубком і не дозволило говорити далі.

-Чекай, тобто я маю повірити, що оце - нетерпляче вислухавши пояснення Мії, Ізабель вказала пальцем на Едвіна,- оце - король демонів? Та уся ваша історія - просто якесь божевіллля! Демони, ангели, монстри, гріхи, чорне, біле, червоне, ще якась чортівня... В усе це не можна ось так узяти й повірити!

-Я знаю, для смертних це звучить трохи фантастично, тому цю інформацію людям і не розкривають,- Мей зітхнула, поправляючи пов'язки на голові Едвіна.

-Я мушу про це подумати,-Раптом, блондинка крутнулась на місці, й попрямувала геть від товариства,- Лишайтеся тут, я скоро повернусь.

Ізабель підійшла до невисоких металевих, вочевидь броньованих, дверей у кінці сховища й швидко зникла за їх холодним сталевим відблиском. Її прощанням став глухий грюкіт.

-Ти впевнена, що ми можемо їй довіряти?- прошепотів Грей,-зрештою, у вас тоді були не найкращі стосунки...

-А от я вважаю, що варто!-гордо констатувала Юкі,пишаючись новим відкриттям, мов мала дитина,-Ти ж бачиш - хоч вона і смертна, а Гріхів біля неї не було!

-Твоя правда. Слухай, Міє, Грей тут карти знайшов, може...,-Мей покликала срібноволоску, однак тої й слід простиг.

-Вибачте, я недобре почуваюся, напевно іншим разом,- почулося з верхнього поверху.

-Агов, може, той...? Подивишся як вона? -Едвін трохи непевно глянув на Мей, однак вона заперечно похитала головою:

-Це не щось, з чим я зможу допомогти.

Тим часом Мія повільно всілася на перині, підставивши обличчя під золоту зливу сонця, що спадала з її вікна. Десь далеко за склом вбачалися сірі обриси міста. Десь там сновигали крихітні сірі люди, позолочені небесним світилом. Вони випручалися з лабет зими, однак ще носять на собі плями її холодного ярма. Проте навколо вже зеленіла трава, ясніло небо, прокидалося життя і несло нову надію у світ. Проте від цього невидимого радісного вихору на серці ставало все важче. Ось на плече ніби лягла знайома тепла рука, чий власник завжди приносив із собою сонце у долонях. Мія з усмішкою озирнулася й зустрілася поглядом із порожнечею. Та, у свою чергу, подивилась на неї. А з вікна все ринуло сяйво, перетворюючи усе на ефемерний блискучий кришталь. Діамантовий пил кружляв у повітрі, осідав на діамантових шибках, споглядав, як крихітні діаманти тремтіли в очах і зникали. Світило усе котилося по небосхилу ближче і ближче до обрію. Хтозна-скільки срібноволоска ось так просиділа, вдивляючись чи то у краєвид з за вікном, чи то вдаряючись поглядом у мутну шибку, не наважуючись піти далі, однак дивні роздуми обірвало гучне грюкання броньованих дверей.

На грані Ч/б Божественна граWhere stories live. Discover now