-Я не запізнилася?!-Мія прожогом влетіла в їдальню,поспішно надягаючи кулон.
-Якраз вчасно,-Елін,простягнув їй велику чашку кави,-Саме збираємося йти. Юкі та Грей не зможуть прийти,горбляться по своїх лабораторіях.
-Отже лиш ми четверо?
-Ага.
-Ох,наче цілу вічність на тренуванні не була,-зітхнула Луна.-Бо ти ніколи зі своєї будки не вилазиш, Цербере!
-Це командний центр,Ловеле!!Завдяки ньому в Криївці панує порядок!
-Ага,значить,серіали ти там дивишся задля безпеки штабу.
-Замовкни!Сам аніме спідтишка дивишся,лоліконщик,блін!!
-Вгамуйтеся,-Едвін владним жестом зупинив їх,-Ви йдете на сутичку з ангелами,а така неуважність може стати фатальноюв кожній битві. Не відволікайтесь.
-Добре,-обоє враз присмирніли і мовчки стали біля Мії.
-Якщо ми вже в зборі,-мовив Елін,- то ходімо!
Друзі вирушили до виходу з їдальні. Мія виходила останньою. Коли вона була готова переступити поріг,Едвін подав голос :
-Зачекай,затримайся на хвилинку.
-Що сталось?
-Мей уже третій день ситить,замкнена у своїй кімнаті,проте я впевнений, не через хворобу. Мені здається,-Едвін звів на Мію проникливий погляд,-ти маєш знати причину її дій. Я...і ми всі схвильовані за її стан,тож...
-Мей узяла з мене слово,що я нікому не скажу про це,доки вона сама не вирішить це зробити. Мей сама розповість,коли буде готова,але доти,прошу,не розпитуй.
-Зрозуміло,-Едвін схрестив руки на грудях зі змішаним виразом тривожності й схвалення,-Можеш іти.
Мія кивнула і вибігла в коридор за друзями. Товариство попрямувало до виходу з штабу,а тоді - і з самої Криївки.
-Боже,це ж у світі людей має бути страшенна спекота,-потягнувся Ловел,проходячи з усіма чорний тунель-коридор та наближаючись до входу в світ людей,- саме той час,коли середина літа ніби й минула,проте кінець іще не настав.
-Еге ж,та ми вийшли рано,-Елін зупинився перед входом і натиснув на ручку дверей,-Тож,думаю,надто жарко не має бу...
Він затнувся на півслові,висунувши голову за двері й так і застиг.
-Що?Що?Що там таке???-Цікавські демони допитливо вискочили надвір і також закам'яніли під жахливою зливою з крижаного дощу.
ВИ ЧИТАЄТЕ
На грані Ч/б Божественна гра
FantasyУ другій частині Мії доведеться згадати три місяці стертої пам'яті,взяти учась у невідворотній грі долі й,зрештою,врятувати світ. Нові цікаві пригоди,несподіванки і таємниці - вам сподобається,обіцяю :)