12

73 17 10
                                    

-Через... Страх?-спантеличено пробурмотів демон.

-Ти ж знаєш,що душі ангелів і демонів можуть...видавати звучання на своїх унікальних висотах тому,що в них присутня частка Вищої сили,правильно?

-Ну, припустимо,-здійняв брови Елін,-Проте лише одиниці можуть їх чути так добре,як ти

-Однак, останнім часом я запримітила ще одну особливість. Душі вищого рівня звучать голосніше. Наприклад, дзвін душі Юкі слабший,ніж у Мей, ваші ж із Едвіном та Невіном душі звучать приблизно однаково за гучністю, хоч у різних тонах. Проте з Аланом, - Мія прикусила нижню губу,- З ним усе інакше. Як тільки він сів поруч, мені заклало вуха від надзвичайно низького й потужного гулу,що давив ізсередини мене,-дівчина щосили притисла долоні до вух, ніби намагаючись захиститись від того відчуття,що знову вдарило в голову,- Мені було важко навіть говорити. Не знаю,хто він такий,проте, я впевнена,Алан небезпечний!

Дзвін наростав ізсередини, викочувався громовим шквалом десь із-під серця,нагадуючи про свою могутність,витісняючи усе собою, і впивався гострими шпичаками у скроні. Світ перед очима розплився,замерехтів сірим,мов старий чорно-білий фільм.

-Заспокойся,-теплі долоні обережно лягли поверх її рук.

Вмить, шум стих, зіщулився, сховавшись у далекий куточок свідомості, доки й зовсім не зник.

-Ти в безпеці. Не хвилюйся,він тобі не зашкодить,- несподівано м'який голос Еліна повернув дівчину до реальності,-А якщо зашкодить,я його вб'ю.

-Не треба ж так перебільшувати,-підвела голову срібноволоска.

-Та й справді,переборщив,- засміявся демон,-краще спершу вирішимо,що робити.

-Перш за все,-нахмурилась Мія,кинувши погляд на мерехтливі краплини дощу за вікном,-Нам треба дізнатисья,звідки він і як узагалі потрапив до великої сімки.

-Що ж,тоді в нас попереду тяжкий шлях...-Елін зітхнув із виразом безмежної втоми,що сам за себе говорив.

-Шлях куди?

-В...архів,- замогильним голосом промовив демон,випроставшись.

-Кажеш так,ніби на смертну кару йдеш,-знизала плечима Мія.

-Можна й так сказати. Ходімо. По дорозі розкажу. Та спершу,зайдімо по декого.

На грані Ч/б Божественна граWhere stories live. Discover now