15

64 15 8
                                    

-Дивне відчуття...

Руки легенько торкнувся давно  знайомий вітер, повів уперед. Я невпевнено ступала уперед,зустрівшись поглядом із образом.Я щосили намагалася згадати,чий він,проте в голові було лише біле шумовиння зниклих спогадів. Озирнулась. Під ногами - розбитий асфальт, а над головою - безмежне небо. Дивні квадратні будиночки з крихітними брудними вікнами, обірвані вивіски,потроху згасаючі вогні - це й усе,що лишилося від нього... 

-Та чи й справді?-озвався образ,-..Ніхто ще не дивився за межі...Чи це взагалі його місце? Можливо, є щось більше...те,що не побачити більш нікому...Може...він і не зникав? Може... Про нього лише забули? 

-Хто ж ми,щоб судити...Хто ти?

-Ти знаєш.

-Не знаю...

-Тоді й не треба. Найголовніше зараз - це ти. Ти маєш знайти відповідь.

-На яке запитання?

-Те,що дасть відповіді на усі інші... Мені відомо лиш одне...звідси пішло коріння усього...Воно розрослось і зміцніло,сплівши між собою тисячі подій...

-Що ж допоможе зрозуміти,що - початок,а що - кінець? 

-Відповідь зовсім поруч.

-Зачекай!- я кинулась до образу,який швидко почав щезати переді мною.

-Бережи себе....

-Зачекай,ти не відповів!

-Стережися зверженого короля з багряними очима.... А відповідь у...

-Де?Де ж?!-відчайдушно закричала Мія,схопившись із постелі, і простягла руку,намагаючись зловити відповідь за ниточки сну,що,однак,вмить розтанув у повітрі.

-Що сталося?!-з протилежного кутка кімнати на неї здивовано витріщився Елін у зеленій нічній сорочці і з чимось схожим на вороняче гніздо на голові. 

-Пробач!Я не хотіла тебе налякати!-замахала руками дівчина,остаточно приходячи  до тями,-Просто...знову кошмар наснився...

-Та ні,нічого,я вже й так збирався вставати.

-Не схоже...Глянь,які синці під очима,-срібноволоска кинула на демона занепокоєний погляд.

-Усе гаразд,-відвернувся той,-Просто не виспався.Сьогодні вже й так не засну,тож...

-Дійсно?Таке враження,ніби ти цілу ніч не спав.

-Та годі тобі! Ти справді думаєш,що я б віддав хоч секунду свого дорогоцінного сну?-засміявся Елін.

На грані Ч/б Божественна граWhere stories live. Discover now