51

19 5 0
                                    

-Н-народе?-згори долинув непевний голос Мії,-Тут така справа, гадаю... вам треба це побачити...

Товариство вмить зібралося унизу, переглядаючись між собою.

-Що вже там?... Ууу, лізти так високо, я щойно сів,- театрально заскиглив Ґрей, та все ж неохоче поліз першим по драбині. На вершині, проте, він застиг, здивовано дивлячись кудись поперед себе.

-Рухайся, бовдуре, що ти там побачив такого?- невдоволено пробурмотіла Юкі, але також остовпіла від здивування.

-Здається, це і є причина моїх травм...-прошепотіла Мія,-Не помітила цього, адже сонною була.

Перед ними на запиленому вікні, на потрісканій шибці красувалися багряні візерунки, кидали контрастні тіні на фоні сліпучого сонця, що омивало сяйвом помутпіле скло.

-Т-ти... Ти уві сні так водила пальцями по склі,-затнулась Юкі,-що стерла пучки до крові?

-В-вочевидь...

-Що ці каляки можуть означати?-насупився Ґрей

-Слухайте, скиньте вже, чи покажіть, що там у вас, ліньки підніматися,- гукнув знизу Едвін.

-О, так, зараз!- спохопився Ґрей ,-Ах... у мене немає, на чому записати.

-Ось, тут якийсь шматочок стирчить,-Юкі підійшла до купи одягу поруч і висмикнула з неї пожовклий та пошарпаний шматок паперу,-підійде?

-Безперечно. -Ґрей миттю вихопив папірець і заповзявся активно на ньому щось вимальовувати...

...

-Ось, узріть мистецтво!-Ґрей тріснув долонею з листочком об камінь кола, де вже зібралося цікавське товариство,-деякі деталі були трохи незрозумілими, та я дофантазував трохи.

На жовтуватій поверхні вмілою рукою було накидано сміливі штрихи олівцем. Три рівновіддалені символи - серце, розділене навпіл, перевернутий хрест із кількома колами всередині та щось, схоже на перевернутий якір на вершині. Між ними снувалися не то трикутником, не то колом дрібні ланцюги. Усі схилилися над малюнком, замислившись.

-Що це в дідька могло би значити?- першим задумливо протягнув Едвін,-Агов, Мей, люди, що вас, ангелів, боготворять, часто використовують подібні символи, чи не так? Що це могло би означати?

-Наскільки я пам'ятаю, такі символи використовують для позначення Віри, Надії та Любови,-відгукнулася дівчина.

На грані Ч/б Божественна граWhere stories live. Discover now