-Я досі не розумію,що за теорію ти хочеш перевірити,-Елін недовірливо відкинувся на спинку лави.
Друзі всілися на широких дерев'яних лавках бібліотеки,споглядаючи завірюху за вікном. Мія позіхнула. Ось уже майже тиждень їм якось удавалось уникнути контакту з Аланом. Це дало чудову можливість для розробки плану. Учора обоє до самої ночі обговорювали втрачені та знову набуті спогади, прокручували їх у голові, немов боячись забути хоч секунду безцінної інформації.
-Давай спочатку,-продовжив демон,-Алан може стирати нам пам'ять, але не використовує для цього ніяких заклять. Також він якось дізнався про те,що ми були в архіві,хоча ми тримали це в цілковитій таємниці. І ти думаєш,що він може нас контролювати через...
-...Через фізичний контакт,-повчально завершила Мія,-Недаремно він тоді взяв за руку. Я одразу відчула,як щось втручається мені в розум. Та й чи не здається тобі трохи дивним,що він кожного ранку так з усіма обнімається. І завжди торкається кожного.
-Але я не помічав,щоб він торкався Мей,-зауважив юнак
-Це й дивно,-зітхнула Мія.
-Не тільки це. Як узагалі можливо стерти пам'ять від дотику?
-Це вже ваші фентезійні заморочки. Я ж констатую те,що дізналась. Чорт, як усе заплутано! Ще і його спільника знайти треба,адже він точно є... Документи ж просто так не зробиш.
-Згоден,-Елін замислено підпер голову кулаками, та зненацька схопився на рівні,ляснувши себе по лобі:
-Точно! Як же я не здогадався! Як же Бетті?!
-Хто?
-Таж секретарка Юкі! Що,як вона спільник? Ця дівчина має повний доступ до архіву!
-Що ж,це цілком логічно. Тоді нам треба негайно допитати її. Можливо їй також стерли пам'ять?
-Але як це зробити? Алан відстежить наше пересування...
-Тоді використаймо людину,яку неможливо відстежити,-посміхнулась Мія,-Так, зараз вона людина,-кивнула вона у відповідь на німе запитання Еліна,-Наш порятунок - Мей. Якщо вона позбавлена надможливостей, то накласти на неї звичайне закляття стеження просто неможливо,так?
-Та якщо він не використовує заклять...хоча, це розумний хід як зайвий захід безпеки,-Елін позіхнув, випромінюючи безтурботність,-непогано Міє. Ходімо по неї.
ВИ ЧИТАЄТЕ
На грані Ч/б Божественна гра
ФентезіУ другій частині Мії доведеться згадати три місяці стертої пам'яті,взяти учась у невідворотній грі долі й,зрештою,врятувати світ. Нові цікаві пригоди,несподіванки і таємниці - вам сподобається,обіцяю :)