10

68 19 8
                                    

-Добре,що ми тут маємо?- Елін кинув книгу на письмовий стіл. У кімнаті роздався гучний гуркіт,що завершився тихим мов зітхання жалібним гулом.

-Агов,що ти робиш з моєю історією?!-зашипіла на нього Мія,кинувшись до столу,-Поводся обережно з моїм родинним деревцем!

Дівчина всілась на стільчик перед нею і заходилась трепетно гортати пожовклі сторінки.

-Але вона така важка,і я...-знічено почав виправдовуватись демон,проте під гнівним поглядом примовк і, тихенько приставивши ще один стілець, сів поруч із Мією.

Виявляється,-захоплено прошепотіла Мія,-Кожну із таких книг заводять на окреме прізвище.Не розумію, щоправда,чому вона дала мені книгу на пріхвище Реєс,адже я просила Магоні.А ще тут можна писати записки наступним поколінням і просто свої примітки!

-Це у всіх родоводах так?

-Не знаю,це особливість нашого міста,наша фішка...Уяви,і я колись тут щось запишу!

-Тільки не так,як твоя прапрабабця!-раптом зареготався Елін,показуючи на вицвілі слова в кутку сторінки.

-"Гаррі,я знаю,що ти знову читаєш родовід,купи хліба.". Що це взагалі таке?!-і собі залилась сміхом срібноволоска.

-Тут продовження.

-І що ж там?

-"Пробач,люба,я забув,можливо колись потім"

-О,а ось іще одне,на іншій сторінці! "Сьогодні в тебе вихідний,тож купи хліба,Гаррі!'

-Відповідь не забарилась - " Пробач,люба, крамниця випадково згоріла,можливо колись потім". Наскільки ж лінивим був твій прапрадід?!

-Думаю,аж настільки,-Мія,не в змозі вже говорити,вказала на стовпчик слів на наступній сторінці.

"Гаррі,хоч цього разу купи хліба"

"Пробач,люба,я саме згадав,що щойно записався в армію"

"Це не звільняє тебе від можливості купити хліба,хіба що ти станеш бісовим генералом!!"

-І що далі,що ж далі?- Мія зацікавлено перегорнула сторінку,проте виявила на ній лише кінець біографії подружжя.

Елін якийсь час вдивлявся в сторінку, тоді мовчки вказав пальцем на останній абзац.

-...На тридцятому році життя Гарольд Рейс став генералом та місцевим героєм,вигравши чимало битв майже без поразок чи особливих втрат,окрім розгромленої снарядом крамниці хліба.Дотепер не встановлено,був це ворожий чи союзний снаряд...

На грані Ч/б Божественна граWhere stories live. Discover now